Terve!
Aluksi: Tämä ei ole myynti-ilmoitus!
Myyn tuollaista uutta KKK K26-ahdinta. Ahdin on alunperin tarkoitettu Mersun isoon dieseliin, eli 3litran 6-diiseliin. Ahtimessa on kiinteä hukkaportti, joka on vakioasetuksella 0,75-0,85. Se on hieman säädettävissä noista arvoista, varsinkin ylöspäin, kun asentaa "turboruuvin" hukkaportin paineputken väliin.
Bensamiehet on kovin kiinnostuneita ahtimesta ja minä ainakin voisin käyttää sitä bensa-autossa siinä missä diiselissäkin.
Minkä kokoisia nuo saabin alkuperäiset turbot ovat? Jossain on vilahtanut Garret T25, joka on reilusti pienempi tuota K26:sta. Kokemuksia on kummastakin tapauksesta itsellä diesel-käytössä.
Tuossa K26:ssa on pakosiipi n. 42mm tai tasan 42mm. KKK-ahtimista on aika vähän tietoa saatavilla yleensäkkin.
Eli se kysymys:
Voinko vilpittömin mielin myydä turbon jollekkin Opel, Saab tai Volvo-miehelle, jos lupaavat käyttää ahtimen "vakio-ahtoja" n. 0,8 bar.
Jos ahdin kiinnostaa, niin käykää myyntipalstalla katsomassa.
KKK K26 vrt. Saabin vakio-ahtimet
...
Kuvia saa postilla...V-M kirjoitti:Missä Missä? Kuvia?![]()
V-M
Olen tänään reissussa, mutta yöllä tai huomenna ehdin lähettää. Keltaisessa pörssissä taitaa olla kuvat, jos ehdit katsoa. Pitäisi löytyä aika helposti KKK K26 -ehdolla.
Yksi kaveri sen jo varasi, mutta en jää kovin kauaksi aikaa sitä odotteleen. 390Euroa on tuo hinta nyt ja alle ei lähde. Taitaa olla myyjän markkinat tällä hetkellä, ainakin siltä tuntuu.Ossi Rantonen kirjoitti:Onko paljonkin hintaa jos myyt?
Yritän saada sen tyypin kiinni ja vähän kovistella sitä. Ilmoittelen tilanteen pikapuolin.
Laittele sähköpostia, jos olet vielä kiinnostunut. Helpompi pitää hommat sieltäkäsin järjestyksessä.
Yhteystiedot on tuolla "myydään osia" palstalla.
Jokko