Kannen virtauksen parantaminen

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
veini siekkinen
"Hirsch"
Viestit: 889
Liittynyt: To Helmi 03, 2005 11:56

Re: Kannen virtauksen parantaminen

Viesti Kirjoittaja veini siekkinen »

virtaukset 10,5 nostolla.ei paljon parane esim.12.5 nostolla.
hinta pitää kysyä kaveri numerosta joka on.0405411494
se93tbo
"Hölösuu"
Viestit: 2343
Liittynyt: Su Helmi 15, 2004 16:46

Re: Kannen virtauksen parantaminen

Viesti Kirjoittaja se93tbo »

joop..täytyypi tsekkaa kuhan ehtii miten toi kansi toimii 2.0 vs. 2.3 mut veikkaan et mitään eroo siitä en näillä systeemeillä irti saa....tai oikeestaan oo sitä vertailukohtaa tolla kannel 2.3 15T vs. 19T

niih liikaa muuttujia tossa jo...
9-3.1972
Keme
"Viggen"
Viestit: 660
Liittynyt: To Helmi 24, 2005 12:12
Paikkakunta: Rannikko

Re: Kannen virtauksen parantaminen

Viesti Kirjoittaja Keme »

Ilmeisesti Kansiset tekee noita R-seetejä, mutta tekeekös joku semmosia Satakunnan/Varsinais-Suomen alueella? Se kai olisi kustannustehokkain toimenpide kannelle, kun nokkien nosto on kuitenkin alle 10mm.
jeeeeeee!
sepe2000
"Ruisku"
Viestit: 126
Liittynyt: Ma Touko 08, 2006 17:11
Paikkakunta: Rauma

Re: Kannen virtauksen parantaminen

Viesti Kirjoittaja sepe2000 »

Itselle teki r-seetit Raumalla Koivukari
Keme
"Viggen"
Viestit: 660
Liittynyt: To Helmi 24, 2005 12:12
Paikkakunta: Rannikko

Ihme hinnoittelua

Viesti Kirjoittaja Keme »

sepe2000 kirjoitti:Itselle teki r-seetit Raumalla Koivukari
Soitin sinne, niin ei ne tiennyt koko "R-seeti" -termiä. Kannen purku, pesu, seetien ajo ja kannen kasaus olisi maksanut vain muodolliset 250 euroa. Laitilan Sälekään ei tiennyt "R-seeti" termiä, mutta siellä 16v kannen seetien teko noin muutoin maksaa 96e.

Topicissa aiemmin mainitun CNC-porttauksen hinta on 600e, kun sitä tuli kysyttyä. Tosin siitä nyt ei ole juurikaan hyötyä, kun ei ole mitään 13mm nostavia nokkia.
jeeeeeee!
nugge
"Hölösuu"
Viestit: 2026
Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
Viesti:

Re: Ihme hinnoittelua

Viesti Kirjoittaja nugge »

Keme kirjoitti:...kun ei ole mitään 13mm nostavia nokkia.
Teetä 13mm nostavia nokkia ;)
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Keme
"Viggen"
Viestit: 660
Liittynyt: To Helmi 24, 2005 12:12
Paikkakunta: Rannikko

Re: Ihme hinnoittelua

Viesti Kirjoittaja Keme »

nugge kirjoitti:Teetä 13mm nostavia nokkia ;)
Se taasen ei ole erityisen Bang-for-a-buck touhua, niin jää tekemättä.
jeeeeeee!
arto
"Aero"
Viestit: 416
Liittynyt: Pe Huhti 16, 2004 09:39

Re: Kannen virtauksen parantaminen

Viesti Kirjoittaja arto »

Mattilan Sakke leipoo sulle hyvän kannen Riihimäellä, tallinaapuri.
Käyn viikottain Raumalla jos tarvii kuljetusta
Fakiiri
"Hölösuu"
Viestit: 1858
Liittynyt: Ke Helmi 03, 2010 07:31
Paikkakunta: Kemi

Re: Kannen virtauksen parantaminen

Viesti Kirjoittaja Fakiiri »

veini siekkinen kirjoitti:Paras kun porttaa kunnolla tahtoo nuo sumassa kairatut vain huonontua.

kaverilla täällä jyväskylässä cnc koneistuskeskus jossa se tekee kanavat tietokoneohjelmaa apuna käyttäen ja tulee hyvä,ja kaikki samanlaisia.saabin kanteen sillä valmiit ohjelmat.vakio virtaa 228hv saa pienellä 268 hv.jos hipo kantta haluaa niin läppärungot 50mm parempi porttaus niin virtaus 292/300hv.

itseltä löytyy trollspeed kansi ja läppärugot virtaus 292hv.(kansi kaikilla huippu osilla).
En aio kauheasti ruveta tota perusbiopoweria virittelemään, mutta koska moottoritekniikka tietysti kiinnostaa, niin minkälainen olisi tuollaisten hienosäätöjen vaikutus muuten lähes vakioon rautaan, eli nyt sitten vaikka tuollaiseen matalapainepoweriin ?
# 4816
Mersedes-Benz 200CDI -06 (A5)
Mitsubishi Galant 1.8 GLi -94 (M5) FFV
Ex-Saab 9-5 2.3t Wagon -01 (M5) BP by JC
Vastaa Viestiin