Kannen virtauksen parantaminen
-
- "Hirsch"
- Viestit: 889
- Liittynyt: To Helmi 03, 2005 11:56
Re: Kannen virtauksen parantaminen
virtaukset 10,5 nostolla.ei paljon parane esim.12.5 nostolla.
hinta pitää kysyä kaveri numerosta joka on.0405411494
hinta pitää kysyä kaveri numerosta joka on.0405411494
Re: Kannen virtauksen parantaminen
joop..täytyypi tsekkaa kuhan ehtii miten toi kansi toimii 2.0 vs. 2.3 mut veikkaan et mitään eroo siitä en näillä systeemeillä irti saa....tai oikeestaan oo sitä vertailukohtaa tolla kannel 2.3 15T vs. 19T
niih liikaa muuttujia tossa jo...
niih liikaa muuttujia tossa jo...
9-3.1972
Re: Kannen virtauksen parantaminen
Ilmeisesti Kansiset tekee noita R-seetejä, mutta tekeekös joku semmosia Satakunnan/Varsinais-Suomen alueella? Se kai olisi kustannustehokkain toimenpide kannelle, kun nokkien nosto on kuitenkin alle 10mm.
jeeeeeee!
Re: Kannen virtauksen parantaminen
Itselle teki r-seetit Raumalla Koivukari
Ihme hinnoittelua
Soitin sinne, niin ei ne tiennyt koko "R-seeti" -termiä. Kannen purku, pesu, seetien ajo ja kannen kasaus olisi maksanut vain muodolliset 250 euroa. Laitilan Sälekään ei tiennyt "R-seeti" termiä, mutta siellä 16v kannen seetien teko noin muutoin maksaa 96e.sepe2000 kirjoitti:Itselle teki r-seetit Raumalla Koivukari
Topicissa aiemmin mainitun CNC-porttauksen hinta on 600e, kun sitä tuli kysyttyä. Tosin siitä nyt ei ole juurikaan hyötyä, kun ei ole mitään 13mm nostavia nokkia.
jeeeeeee!
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2026
- Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
- Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
- Viesti:
Re: Ihme hinnoittelua
Teetä 13mm nostavia nokkiaKeme kirjoitti:...kun ei ole mitään 13mm nostavia nokkia.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Re: Ihme hinnoittelua
Se taasen ei ole erityisen Bang-for-a-buck touhua, niin jää tekemättä.nugge kirjoitti:Teetä 13mm nostavia nokkia
jeeeeeee!
Re: Kannen virtauksen parantaminen
Mattilan Sakke leipoo sulle hyvän kannen Riihimäellä, tallinaapuri.
Käyn viikottain Raumalla jos tarvii kuljetusta
Käyn viikottain Raumalla jos tarvii kuljetusta
Re: Kannen virtauksen parantaminen
En aio kauheasti ruveta tota perusbiopoweria virittelemään, mutta koska moottoritekniikka tietysti kiinnostaa, niin minkälainen olisi tuollaisten hienosäätöjen vaikutus muuten lähes vakioon rautaan, eli nyt sitten vaikka tuollaiseen matalapainepoweriin ?veini siekkinen kirjoitti:Paras kun porttaa kunnolla tahtoo nuo sumassa kairatut vain huonontua.
kaverilla täällä jyväskylässä cnc koneistuskeskus jossa se tekee kanavat tietokoneohjelmaa apuna käyttäen ja tulee hyvä,ja kaikki samanlaisia.saabin kanteen sillä valmiit ohjelmat.vakio virtaa 228hv saa pienellä 268 hv.jos hipo kantta haluaa niin läppärungot 50mm parempi porttaus niin virtaus 292/300hv.
itseltä löytyy trollspeed kansi ja läppärugot virtaus 292hv.(kansi kaikilla huippu osilla).
# 4816
Mersedes-Benz 200CDI -06 (A5)
Mitsubishi Galant 1.8 GLi -94 (M5) FFV
Ex-Saab 9-5 2.3t Wagon -01 (M5) BP by JC
Mersedes-Benz 200CDI -06 (A5)
Mitsubishi Galant 1.8 GLi -94 (M5) FFV
Ex-Saab 9-5 2.3t Wagon -01 (M5) BP by JC