T5 männät T7 koneeseen mutta
Re: T5 männät T7 koneeseen mutta
mittaapa vähän niin huomaat että t5 2,3 kanget on lyhyemmät eli ne seuraa mäntiä
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Re: T5 männät T7 koneeseen mutta
Miehän sen tein meidän ex femmaan, että T5 2,3 -94 männät ja kanget T7 lohkoon, t7- pahvi ja t7 -kansi. Sillä vaan laskettiin vajaa 70tkm ja uusi omistaja siitä sit on varmaan lisännyt kilsoja syksystä lähtien. Teräsviivaimella sitä silloin tutkin että dekkitasolle tuli mäntien korkein kohta. Ei yli. Olisiko eroja mäntäseteissä, kun omassa oli tasassa?
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Re: T5 männät T7 koneeseen mutta
Lohkojen valuissa taitaa olla hieman eroja. Männissäkin saattaa olla pientä eroo (AE vs. Mahle). Voi olla että sopii, voi olla että kalahtaa.Mertmi kirjoitti:Miehän sen tein meidän ex femmaan, että T5 2,3 -94 männät ja kanget T7 lohkoon, t7- pahvi ja t7 -kansi. Sillä vaan laskettiin vajaa 70tkm ja uusi omistaja siitä sit on varmaan lisännyt kilsoja syksystä lähtien. Teräsviivaimella sitä silloin tutkin että dekkitasolle tuli mäntien korkein kohta. Ei yli. Olisiko eroja mäntäseteissä, kun omassa oli tasassa?