Tuon lyhytkaula mitsun kanssa valmistaudu vempuloimaan kovien vesiputkien kanssa jotka tulee vesipumpulle. Ainakin itsellä piti jättää toinen irti että sai kobran paikalleen ja sen jäljeen vasta hivuttaa se paikalleen. paikkahan on ihan perkeleellisen ahdas.TeijoV kirjoitti:Taidan käydä perjantaina pcs:ltä hakemassa cobran, lyhytkaulaisen mitsu ja siihen ölppä ja vesiputket
Mitsu pähkäilyä og kolkkiin.
Re: Mitsu pähkäilyä og kolkkiin.
Re: Mitsu pähkäilyä og kolkkiin.
Jotenkin muistelen kanssa, että oli joku syy miksi laitoin kobran ja putket hollille jo pöydällä... Pieni loppukiristys vaan konehuoneessa. Mutta selviää kokeilemalla
Re: Mitsu pähkäilyä og kolkkiin.
Nyt on osat pcs:ltä noudettu. Vielä kun pääsisi ne johonkin asennuttamaan
9-3 SE 2.0t Jubilee -02 Biopower
Re: Mitsu pähkäilyä og kolkkiin.
Juu kyllähän sen king cobran kanssa saa kikkailla niinkuin arto mainitsi.. vakio pakosarjan kanssa paikalle sovittaessa piti cobran alapäästä sahata alin "nänni" pois, olisi ollut ehkä vielä enemmän tilaa jos kaikki 4 olisi laittanut sileäksi.
Hukkaportin kellon kiinnityksestä ylemmän pultin reiästä piti sahata kylki auki ja pultti tappiin asti kierrettynä kiinni kun cobraa vääntelee paikalleen.
Cobran ollessa paikoillaan kierretään pulttia auki sen mitä saa ja hukkaportin kello ujutetaan paikalleen, alemman pultin saa sormipelillä paikoilleen vaikka ahrasta onkin.
Hukkaportin kellon kiinnityksestä ylemmän pultin reiästä piti sahata kylki auki ja pultti tappiin asti kierrettynä kiinni kun cobraa vääntelee paikalleen.
Cobran ollessa paikoillaan kierretään pulttia auki sen mitä saa ja hukkaportin kello ujutetaan paikalleen, alemman pultin saa sormipelillä paikoilleen vaikka ahrasta onkin.
OG9-3 5d Aero -01
Opel A-Omega 3.0 24V -93
#5427
Opel A-Omega 3.0 24V -93
#5427