Mitsu pähkäilyä og kolkkiin.

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
JouniCSE
"Hölösuu"
Viestit: 1590
Liittynyt: Ke Heinä 09, 2003 18:03
Paikkakunta: Kangasala

Re: Mitsu pähkäilyä og kolkkiin.

Viesti Kirjoittaja JouniCSE »

TeijoV kirjoitti:Taidan käydä perjantaina pcs:ltä hakemassa cobran, lyhytkaulaisen mitsu ja siihen ölppä ja vesiputket
Tuon lyhytkaula mitsun kanssa valmistaudu vempuloimaan kovien vesiputkien kanssa jotka tulee vesipumpulle. Ainakin itsellä piti jättää toinen irti että sai kobran paikalleen ja sen jäljeen vasta hivuttaa se paikalleen. paikkahan on ihan perkeleellisen ahdas.
arto
"Aero"
Viestit: 416
Liittynyt: Pe Huhti 16, 2004 09:39

Re: Mitsu pähkäilyä og kolkkiin.

Viesti Kirjoittaja arto »

Jotenkin muistelen kanssa, että oli joku syy miksi laitoin kobran ja putket hollille jo pöydällä... Pieni loppukiristys vaan konehuoneessa. Mutta selviää kokeilemalla :)
TeijoV
"Turbo"
Viestit: 248
Liittynyt: La Maalis 23, 2013 20:51
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Mitsu pähkäilyä og kolkkiin.

Viesti Kirjoittaja TeijoV »

Nyt on osat pcs:ltä noudettu. Vielä kun pääsisi ne johonkin asennuttamaan :D
9-3 SE 2.0t Jubilee -02 Biopower
Mikgo
Matalapaineturbo
Viestit: 170
Liittynyt: Su Heinä 31, 2011 21:45
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Mitsu pähkäilyä og kolkkiin.

Viesti Kirjoittaja Mikgo »

Juu kyllähän sen king cobran kanssa saa kikkailla niinkuin arto mainitsi.. vakio pakosarjan kanssa paikalle sovittaessa piti cobran alapäästä sahata alin "nänni" pois, olisi ollut ehkä vielä enemmän tilaa jos kaikki 4 olisi laittanut sileäksi.
Hukkaportin kellon kiinnityksestä ylemmän pultin reiästä piti sahata kylki auki ja pultti tappiin asti kierrettynä kiinni kun cobraa vääntelee paikalleen.
Cobran ollessa paikoillaan kierretään pulttia auki sen mitä saa ja hukkaportin kello ujutetaan paikalleen, alemman pultin saa sormipelillä paikoilleen vaikka ahrasta onkin.
OG9-3 5d Aero -01
Opel A-Omega 3.0 24V -93
#5427
Vastaa Viestiin