Tuhansista euroista puhutaan joka tapauksessa ja trollspeed vois ruottissa olla hyvä kanava mistä noita vois saada. Siinä ruottalaisten 1000hp 9-3 facebooks jutussa on kuvia ja juttua niiden custom kampurasta.testing1 kirjoitti:Olisiko laakeriprobleemat vältetty jos olisi käytetty siitälähtien, kun autoa on viritetty kunnollisia öljyjä(esim Redline 10W-40 tai 10W-50 tms), ei siis mitään komen markan tarjousöljyjä.
No palataanpas vaihtoehtoon kaksi, eli custom kampura. Onkos kukaan sellaista Suomessa teettänyt ja missä semmosia voi teettää?
Nouseeko hinta yli tuhanteen tai useisiin tuhansiin?
Mitenkä pelkän customikampuran teettäminen voi auttaa tilanteeseen, eikö pajalle pitäisi toimittaa koko lohko veiveineen mäntineen. Lohkoonhan piti tehdä tai suurentaa
öljykanavia ja muut hilut pitää tasapainottaa kampuran kanssa.
Vai kävisikö jostain toisesta automerkistä hyväksi todettu kampura?
Redlinessä on ainakin hyvä että se sisältää paljon ZDDP:tä, tämähän pitäisi auttaa öljyä kestään hankalissa olosuhteissa mutta miinuspuolena sitten tuhoaa katit
Öljynpaineet muuten sitten romahtaa aikalailla matalilla kierroksilla jos männänjäähdytyssuuttimet on porsinu, niiden pitäs aueta vasta 2bar paineella mutta jos ne horottaa koko ajan niin tyhjispaineet menee aika alas.