Soitin Repolle perjantaina 24.9.
Jenkkien kanssa oli sovittu, että lähettävät laskun kun kennot on valmistettu. Alkup valmistusaika n.2vko näemmä "hiukan" venyi.
No, Repo sai laskun ke 22.9. ja maksoi sen samana iltana. Repon aiemman kokemuksen mukaan jenkit eivät lähetä uudelle asiakkaalle rapakon taakse tavaroita pelkän kuitin perusteella vaan haluavat nähdä suorituksen ensin tilillään.
Näillä näkymin tavaran pitäis lähteä matkaa viimeistään alkuviikosta. Ei pitäis tulla millään soutuveneellä kun rahtiakin lähetykselle kertyi lähes 600€
3:sta taakse olevilla lähdöillä varustetusta coolerista mies ei ilahtunut mut ei kyllä alkanut vaatimaan lisää rahaakaan. Jonkun pitäis sit toimittaa malli sellasesta coolerista tai sit pitää selvittää saako ahtoputket sovitettua toimiviksi ton "uudenmallisen" kanssa
Nyt vasta sain vahvistuksen tilattujen kennojen määrästä, eli muutama kaveri vahvisti tilauksensa ja ilmoitti mulle yhteystietonsa vasta kun olin jo toimittanut tilaajalistan Repolle. Laitoin Repolle s-postia aiheesta ja nyt perjantaisessa puhelussa kävi ilmi että kennoja on tilattu ja valmistettu riittävä määrä, jotta jokainen mulle yht.tietonsä lähettänyt tulee saamaan coolerin
9kTA onko ennakkolasku vihdoinkin tullut?