T5Suite 2.0 tekee automaattisesti tuon T7-venttiilin räpätyksen poiston kun vääntää esim. stage3:n Wizardilla. Pariin T5.5 -boksiin (1996 ja 1997) on tullu flashattua onnistuneesti softa sisään CANUSB-piuhan avulla niin, että boksi on autossa kiinni.
T5 can fläshäys ei sitten ole kovin luotettava eli varaudu BDM:llä pelastamaan purkki.
Lisäksi livemappaus ei onnistu ellet avaa rammilukkoa binääristä ensin.
Jos tarkoitat korkeajännityksellä muuta kuin sarjakuvia eli flashien erasointijännitettä niin joko syötät vakiopiireillä olevalle eculle sellaisen 15-17 volttia erasointipinniin tai hankit 5v erasointijännitteellä toimivan ecun (piirit vaihdettu)
Trionictuning ja ecuproject kannattaa selailla
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Combi Adapterilla ainakin on kivuttomasti fläshääntynyt nuo parit purkit canin kautta.
Toki voi olla että kohdalle on sattunut hyvät yksilöt.. ja pöydällä ohjelmoitu 16v jännitteellä.
Saab 9-5 Vector 2.3t BioPower -04
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit
Automaatti ilmastoitilaitteen johtosarjasta löytyy oikeaa sukupuolta oleva. Ei muualta. Tietty marmoritiskiltä saa myös.
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Osaatko sanoa missä päin ilmastoinnin johtosarjaa? Purkuautossa on automaatti-ilmastointi, mutta ilmastoinnin näyttöpaneelihässäkän takana ei äkkisältään näkynyt tuota liitintä.