Kesto on tietty osin ajotyylistäkin kiinni, mutta mulla on ollu Motonetin QH-paska kiinni viimeiset 100tkm, joista viimeisellä 10tkm:llä on vääntöä ollu 436Nm eikä tuo ainakaan vielä ole antautunu. Jos laitat vielä jonku Sahcsin kytkimen, niin eiköhän sieltä joku muu anna ekana periksi...
Jos kaikesta huolimatta käytössä alkaa tuntumaan ettei pidä ja laatikko kestää, niin eihän sen vauhtipyörän ja 240mm kytkimen vaihto (jos se vain onnistuu, en tiedä) kovin iso projekti ole. Tai ainahan voi laittaa sintterin...
Tonnarin vauhtipyörä Satkuun
Re: Tonnarin vauhtipyörä Satkuun
900 T16 -92 (KR)
900 T16 -88 (KA)
Subaru Forester -00, Range Rover 3,9 EFI -90
#1938
900 T16 -88 (KA)
Subaru Forester -00, Range Rover 3,9 EFI -90
#1938
Re: Tonnarin vauhtipyörä Satkuun
Oolrait no pitänee sitten koittaa ja tosiaan jos alkaa luistelemaan niin sitten vaan sitä 240millistä kiinni. Tai ainakin pitää yrittää 
Sintterilevyä en edes harkitse.

Sintterilevyä en edes harkitse.
|#4178
|Saab 95L -76
|Saab 95L -76