Mitsun ahtimia...

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
se93tbo
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja se93tbo »

Joo ja mun automaattiin tuo on just hyvä, kun ei tarvii sitä täysillä repiä.
9-3.1972
Hallu
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Hallu »

Kyllä siitä varmaan saa sen yli 300 kaakkia, sliipatuilla siivillä puhuvat 330hv/1,5bar mutta tiedän "erään" hulttion Lahdesta jolla konetehoa ~380hv/1,2bar eli riippunee kokonaisuudesta :wink:
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
NG900T
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja NG900T »

peinu kirjoitti:Minkälaiseen settiin tuommoinen turbo on omiaan. Eli mihin malleihin käy ja minkälaiseen virisettiin sopiva? Minkälaisia tehoja tuommoisella tavoitellaan?
Eiköhän siitä irtoo ihan mukavasti jos nää ylläolevat puuhamiehet ja kumppanit on siittä kiinnostuneet :lol: Eli mukaan vaan.
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
Wheelspin
"Kaasari"

Viesti Kirjoittaja Wheelspin »

Kiinnostusta on. Ennen hankintapäätöksen tekemistä olisi kuitenkin mukava saada vastauksia muutamiin kysymyksiin (niin pystyisi vähän harkitsemaan hankinnan mielekkyyttä).

Kuinka hyvin pelaa yhteen 9-5 Aerossa MapTunin steg 3:sen ja kisakatin kanssa? Jos vaihtaa ahtimen, niin pitääkö automaattisesti päivittää myös ohjelma, vai saako ahtimen vaihdosta hyötyä irti normaalilla steg 3 softalla? Voiko ahtimen heittää "suoraan" paikalleen ilman putkitöitä ja aiheuttaako vakio välijäähdytin ongelmia?

Kiitokset vastauksista jo etukäteen.

PS. Just kun olin vakuutellu itelleni, että eiköhän ne viritykset nyt ole tässä, niin rupee äijät puhuun ahtimien hankkimisesta... Kun ei oo selkärankaa, niin ei oo selkärankaan. Pitäs varmaan johonkin webwatcheriin laittaa nää klubin sivut kiellettyjen listalle, niin säilyis joku roti tässä hommassa...
9-5 Aero
se93tbo
"Hölösuu"

Niin. Kyllähän sillä tuon automaatin laatikon POKSAUTTAA jos haluaa. :lol:
9-3.1972
Hallu
"Hölösuu"

Wheelspin kirjoitti:Kiinnostusta on. Ennen hankintapäätöksen tekemistä olisi kuitenkin mukava saada vastauksia muutamiin kysymyksiin (niin pystyisi vähän harkitsemaan hankinnan mielekkyyttä).

Kuinka hyvin pelaa yhteen 9-5 Aerossa MapTunin steg 3:sen ja kisakatin kanssa? Jos vaihtaa ahtimen, niin pitääkö automaattisesti päivittää myös ohjelma, vai saako ahtimen vaihdosta hyötyä irti normaalilla steg 3 softalla? Voiko ahtimen heittää "suoraan" paikalleen ilman putkitöitä ja aiheuttaako vakio välijäähdytin ongelmia?

Kiitokset vastauksista jo etukäteen.

PS. Just kun olin vakuutellu itelleni, että eiköhän ne viritykset nyt ole tässä, niin rupee äijät puhuun ahtimien hankkimisesta... Kun ei oo selkärankaa, niin ei oo selkärankaan. Pitäs varmaan johonkin webwatcheriin laittaa nää klubin sivut kiellettyjen listalle, niin säilyis joku roti tässä hommassa...
Kysy suoraan MapTun: sta niin saat faktaa tietoa 8)
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Vigge
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Vigge »

jannu huoleton kirjoitti:
to4 kirjoitti:Onkos nuo nyt suoralla pakopesällä? Jos on sillä mutkamallilla, ei käy ainakaan B202:sen kylkeen ihan helpolla.

#6-pakopesän on kuulemma suoraa mallia, kuin myös siivetkin. Näin ymmärsin saamastani niukasta vastauksesta. Varastot hupenevat aika nopeasti, ei ollut kuulemma kovin montaa läjää enää jäljellä.
Hokasin vasta nyt tämän. Orkkis 9-3:n pakosarjaan jos ton laittaa, niin pakopesän täytyisi käyrä. Laippa kun osoittaa alaspäin, niin voi tulla katu vastaan... jos suoran pakopesän pulttaa kiinni :lol:
Samoin lähdöt coolerille ja cobran tulo "går åt helvete".

Tai sitten mä vaan sekoilen
SP:n sivuilta
Tonnariin tarkoitettu 18T
Kuva
9-3/9-5
Kuva

Kertokaas mulle miten toi alempi sopii sinne, kun en itse keksi. Kuva voi tietysti olla väärä.
500whp.net member
Hallu
"Hölösuu"

Vigge kirjoitti: Kertokaas mulle miten toi alempi sopii sinne, kun en itse keksi. Kuva voi tietysti olla väärä.
Joo, taitaa toi actuaattori vaatia modaamista, sen kiinnitys eri kohdassa :roll:
Mutta tuo ei liene kovinkaan suuri opereissoni :wink:

EDIT:
Kopan asentoahan saa kyllä muutettua miten haluaa, käsittääkseni :roll:
Vigge
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Sori, mä sekoilen noiden kuvien kanssa. Kuvien ahtimet ovat vain eri asennossa :oops:
500whp.net member
Hallu
"Hölösuu"

Vigge kirjoitti:Sori, mä sekoilen noiden kuvien kanssa. Kuvien ahtimet ovat vain eri asennossa :oops:
Jep, akun asennon/kotelon asennon saa varmaan helposti muutettua jos tarvetta.

Nyt vaan ÄKKIÄ tilausta sisään.... :D
potkuhousu
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

Wheelspin kirjoitti: Kuinka hyvin pelaa yhteen 9-5 Aerossa MapTunin steg 3:sen ja kisakatin kanssa? Jos vaihtaa ahtimen, niin pitääkö automaattisesti päivittää myös ohjelma, vai saako ahtimen vaihdosta hyötyä irti normaalilla steg 3 softalla? Voiko ahtimen heittää "suoraan" paikalleen ilman putkitöitä ja aiheuttaako vakio välijäähdytin ongelmia?
Niin se tuppaa olemaan jos vaihtaa yhdenkin osan joka vaikuttaa moottorin suorituskykyyn pitää softaa korjailla. Esim bensapaineen nosta -> softa uusiksi, kuulerin vaihto -> softa uusiksi, isompi ahdin -> softa uusiksi. Rahalla saa ja hevosella pääsee :lol:

Mä taistelen tota ahtimen ostoa vastaan
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
se93tbo
"Hölösuu"

93t sport kirjoitti:
Nyt vaan ÄKKIÄ tilausta sisään.... :D
Joo. Nopeesti :wink:
En ole vielä tilannut softaa, ensin rauta kuosiin :lol:
9-3.1972
Hallu
"Hölösuu"

potkuhousu kirjoitti: Mä taistelen tota ahtimen ostoa vastaan
Tsekkaa HINTAA 8O
Siitä ostat joulupaketin itelles, ei tohon hintaa noita saa mistää, NYT kannattaa tilata!!!! 8) :D :wink:

PS. Ajattele sitä tehon tuntua kun saat uuden ahtimen ja siihen sopivan softan... :twisted:
potkuhousu
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

93t sport kirjoitti: Ajattele sitä tehon tuntua kun saat uuden ahtimen ja siihen sopivan softan... :twisted:
Sais nyt edes edellisen setin toimimaan ennenkuin sotkee uutta osaa lisää :?
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Frostgrey
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frostgrey »

Mää taisin hieman liikka innostua :oops:

Taidan passata tämän kierroksen, tuntuu muutenkin olevan noita rehareikiä tiedossa tuohon 9-5:seen, uusi softa, putki, cooleri, Konit etupäähän ja uretaani puslat joka nurkkaan :oops: :wink:

Ja tuolla paikalla olevalla "pikku" Mitsulla ei ole ajettu vasta kun 10tkm.
Saab 9-3 TTID Vector 2008
Vastaa Viestiin