Mitsun ahtimia...
Kyllä siitä varmaan saa sen yli 300 kaakkia, sliipatuilla siivillä puhuvat 330hv/1,5bar mutta tiedän "erään" hulttion Lahdesta jolla konetehoa ~380hv/1,2bar eli riippunee kokonaisuudesta 

Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Eiköhän siitä irtoo ihan mukavasti jos nää ylläolevat puuhamiehet ja kumppanit on siittä kiinnostuneetpeinu kirjoitti:Minkälaiseen settiin tuommoinen turbo on omiaan. Eli mihin malleihin käy ja minkälaiseen virisettiin sopiva? Minkälaisia tehoja tuommoisella tavoitellaan?

Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
Kiinnostusta on. Ennen hankintapäätöksen tekemistä olisi kuitenkin mukava saada vastauksia muutamiin kysymyksiin (niin pystyisi vähän harkitsemaan hankinnan mielekkyyttä).
Kuinka hyvin pelaa yhteen 9-5 Aerossa MapTunin steg 3:sen ja kisakatin kanssa? Jos vaihtaa ahtimen, niin pitääkö automaattisesti päivittää myös ohjelma, vai saako ahtimen vaihdosta hyötyä irti normaalilla steg 3 softalla? Voiko ahtimen heittää "suoraan" paikalleen ilman putkitöitä ja aiheuttaako vakio välijäähdytin ongelmia?
Kiitokset vastauksista jo etukäteen.
PS. Just kun olin vakuutellu itelleni, että eiköhän ne viritykset nyt ole tässä, niin rupee äijät puhuun ahtimien hankkimisesta... Kun ei oo selkärankaa, niin ei oo selkärankaan. Pitäs varmaan johonkin webwatcheriin laittaa nää klubin sivut kiellettyjen listalle, niin säilyis joku roti tässä hommassa...
Kuinka hyvin pelaa yhteen 9-5 Aerossa MapTunin steg 3:sen ja kisakatin kanssa? Jos vaihtaa ahtimen, niin pitääkö automaattisesti päivittää myös ohjelma, vai saako ahtimen vaihdosta hyötyä irti normaalilla steg 3 softalla? Voiko ahtimen heittää "suoraan" paikalleen ilman putkitöitä ja aiheuttaako vakio välijäähdytin ongelmia?
PS. Just kun olin vakuutellu itelleni, että eiköhän ne viritykset nyt ole tässä, niin rupee äijät puhuun ahtimien hankkimisesta... Kun ei oo selkärankaa, niin ei oo selkärankaan. Pitäs varmaan johonkin webwatcheriin laittaa nää klubin sivut kiellettyjen listalle, niin säilyis joku roti tässä hommassa...
9-5 Aero
Kysy suoraan MapTun: sta niin saat faktaa tietoaWheelspin kirjoitti:Kiinnostusta on. Ennen hankintapäätöksen tekemistä olisi kuitenkin mukava saada vastauksia muutamiin kysymyksiin (niin pystyisi vähän harkitsemaan hankinnan mielekkyyttä).

Hokasin vasta nyt tämän. Orkkis 9-3:n pakosarjaan jos ton laittaa, niin pakopesän täytyisi käyrä. Laippa kun osoittaa alaspäin, niin voi tulla katu vastaan... jos suoran pakopesän pulttaa kiinnijannu huoleton kirjoitti:to4 kirjoitti:Onkos nuo nyt suoralla pakopesällä? Jos on sillä mutkamallilla, ei käy ainakaan B202:sen kylkeen ihan helpolla.
#6-pakopesän on kuulemma suoraa mallia, kuin myös siivetkin. Näin ymmärsin saamastani niukasta vastauksesta. Varastot hupenevat aika nopeasti, ei ollut kuulemma kovin montaa läjää enää jäljellä.

Samoin lähdöt coolerille ja cobran tulo "går åt helvete".
Tai sitten mä vaan sekoilen
SP:n sivuilta
Tonnariin tarkoitettu 18T

9-3/9-5

Kertokaas mulle miten toi alempi sopii sinne, kun en itse keksi. Kuva voi tietysti olla väärä.
500whp.net member
500whp.net member
Joo, taitaa toi actuaattori vaatia modaamista, sen kiinnitys eri kohdassaVigge kirjoitti: Kertokaas mulle miten toi alempi sopii sinne, kun en itse keksi. Kuva voi tietysti olla väärä.

Mutta tuo ei liene kovinkaan suuri opereissoni

EDIT:
Kopan asentoahan saa kyllä muutettua miten haluaa, käsittääkseni

Jep, akun asennon/kotelon asennon saa varmaan helposti muutettua jos tarvetta.Vigge kirjoitti:Sori, mä sekoilen noiden kuvien kanssa. Kuvien ahtimet ovat vain eri asennossa
Nyt vaan ÄKKIÄ tilausta sisään....

-
- "Hölösuu"
- Viesti:
Niin se tuppaa olemaan jos vaihtaa yhdenkin osan joka vaikuttaa moottorin suorituskykyyn pitää softaa korjailla. Esim bensapaineen nosta -> softa uusiksi, kuulerin vaihto -> softa uusiksi, isompi ahdin -> softa uusiksi. Rahalla saa ja hevosella pääseeWheelspin kirjoitti: Kuinka hyvin pelaa yhteen 9-5 Aerossa MapTunin steg 3:sen ja kisakatin kanssa? Jos vaihtaa ahtimen, niin pitääkö automaattisesti päivittää myös ohjelma, vai saako ahtimen vaihdosta hyötyä irti normaalilla steg 3 softalla? Voiko ahtimen heittää "suoraan" paikalleen ilman putkitöitä ja aiheuttaako vakio välijäähdytin ongelmia?

Mä taistelen tota ahtimen ostoa vastaan
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Tsekkaa HINTAApotkuhousu kirjoitti: Mä taistelen tota ahtimen ostoa vastaan

Siitä ostat joulupaketin itelles, ei tohon hintaa noita saa mistää, NYT kannattaa tilata!!!!

PS. Ajattele sitä tehon tuntua kun saat uuden ahtimen ja siihen sopivan softan...

-
- "Hölösuu"
- Viesti:
Sais nyt edes edellisen setin toimimaan ennenkuin sotkee uutta osaa lisää93t sport kirjoitti: Ajattele sitä tehon tuntua kun saat uuden ahtimen ja siihen sopivan softan...

Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
SS-K #1636 STCF #2
Mää taisin hieman liikka innostua
Taidan passata tämän kierroksen, tuntuu muutenkin olevan noita rehareikiä tiedossa tuohon 9-5:seen, uusi softa, putki, cooleri, Konit etupäähän ja uretaani puslat joka nurkkaan
Ja tuolla paikalla olevalla "pikku" Mitsulla ei ole ajettu vasta kun 10tkm.

Taidan passata tämän kierroksen, tuntuu muutenkin olevan noita rehareikiä tiedossa tuohon 9-5:seen, uusi softa, putki, cooleri, Konit etupäähän ja uretaani puslat joka nurkkaan

Ja tuolla paikalla olevalla "pikku" Mitsulla ei ole ajettu vasta kun 10tkm.
Saab 9-3 TTID Vector 2008