IC:n asennus 900T8:siin
Noh,
400€ on varmaan aika lähellä totuutta tuossa minun cuulerissa ja miksei tuossa tonnarin.
Hei, jos olet tosiaan laittamassa satkuun, niin tehdään kimpassa tilaus.
Saan kohta mittaesimerkkejä AMWltä ja voisin sitten ilmoittaa ne sinulle.
Yksi malli on:
Leveys: 600mm yht.
Korkeus: 340mm
Syvyys on sen vakio. Eli, 62mm tjsp.
virtausta on sitten kunnolla. Sisäänmeno ja ulostulo alhaalla suoraan sivuilla.
Sitten tuossa superviriüberthuuninghäzzäkkä vielä. CO2 jäähdytys!
Paine/ lämpökytkin ja suuttimet cuulerin eteen. Esim painat kaasun pohjaan, niin aukee venttiili, tietystä lämmöstä vaikka paluuilmassa, niin aukee vena. Käsikäyttö myös.
Oisko vähän katu-uskottavuutta, kun kurvaat seuraaviin miittinkeihin kesällä cuuleri kuurassa
Hahaahaah they are comin´ to take me away!
Ilmoittele, jos kiinnostaa lähteä yhdessä wärkkäämään cuuleritzydeemii.
-H-
400€ on varmaan aika lähellä totuutta tuossa minun cuulerissa ja miksei tuossa tonnarin.
Hei, jos olet tosiaan laittamassa satkuun, niin tehdään kimpassa tilaus.
Saan kohta mittaesimerkkejä AMWltä ja voisin sitten ilmoittaa ne sinulle.
Yksi malli on:
Leveys: 600mm yht.
Korkeus: 340mm
Syvyys on sen vakio. Eli, 62mm tjsp.
virtausta on sitten kunnolla. Sisäänmeno ja ulostulo alhaalla suoraan sivuilla.
Sitten tuossa superviriüberthuuninghäzzäkkä vielä. CO2 jäähdytys!
Paine/ lämpökytkin ja suuttimet cuulerin eteen. Esim painat kaasun pohjaan, niin aukee venttiili, tietystä lämmöstä vaikka paluuilmassa, niin aukee vena. Käsikäyttö myös.
Oisko vähän katu-uskottavuutta, kun kurvaat seuraaviin miittinkeihin kesällä cuuleri kuurassa
Hahaahaah they are comin´ to take me away!
Ilmoittele, jos kiinnostaa lähteä yhdessä wärkkäämään cuuleritzydeemii.
-H-
Voi kuule, oisin heti mukana jos vaan ois rahaa.. Näillä näkymin menee kevääseen ennen kuin olisi edes mahdollista, nimittäin vaatii muutenkin pientä remppaa tuo satku.. Kansikin pitäis portata, häirii niin kovin kun tuli viimeksi teetettyä vain mieto porttaus..
Hahh! Tähän mennessä mun katu-uskottavuus miiteissä onkin rajoittunut rämään autoon ja krapulaiseen kuskiin.Oisko vähän katu-uskottavuutta, kun kurvaat seuraaviin miittinkeihin kesällä cuuleri kuurassa
Aki Peltola #1132
Hmm,
Porttausta meinaat kanssa. Sama vika täällä. Tuossa on mun hyvä ystävä, jolla on paja tuossa Pitstopin tiloissa Tikkurilassa. Sain muuten paremman tarjouksen sitten Pitin kautta siitä cuulerista. Mutta ollaan siitä muille hysh hysh
Sitä kautta lähtee mun kansi tuunaukseen. Isommat pakovenat ja se porttaus samalla. Seetit teräksestä. Hintaa tietysti tulee jonnin verran, mutta on sitten hyvä.
Pakosarjan olen juuri saanut siihen malliin, että alan jossain vaiheessa kohta sitä hitsata kasaan kunnolla.
Tupro tulee siis koneen suuntaisesti kylkeen kiinni. On vähän enemmän sitten tilaa keulilla ja saa sen homman paremmin pakettiin...
-H-
Porttausta meinaat kanssa. Sama vika täällä. Tuossa on mun hyvä ystävä, jolla on paja tuossa Pitstopin tiloissa Tikkurilassa. Sain muuten paremman tarjouksen sitten Pitin kautta siitä cuulerista. Mutta ollaan siitä muille hysh hysh
Sitä kautta lähtee mun kansi tuunaukseen. Isommat pakovenat ja se porttaus samalla. Seetit teräksestä. Hintaa tietysti tulee jonnin verran, mutta on sitten hyvä.
Pakosarjan olen juuri saanut siihen malliin, että alan jossain vaiheessa kohta sitä hitsata kasaan kunnolla.
Tupro tulee siis koneen suuntaisesti kylkeen kiinni. On vähän enemmän sitten tilaa keulilla ja saa sen homman paremmin pakettiin...
-H-
Juu mulla on kans oma guruni noihin kansihommiin.. Mun kanteen on jo tehty seetien ja venttiilien koneistus paremmin virtaavaksi, mutta nyt pitäis vaihtaa väljät ohjurit uusiin ja samalla ajattelin että jos kysyis siltä gurulta että mitenkäs siitä kannesta sais vielä hullumman.. Lisäporttauksen tarpeellisuudesta voi olla montaa mieltä, nytkin auto menee ilman cooleria ja n. 0.6 paineilla suurimmalla vaihteella kierrostenrajoittimeen, lapsellisen helposti.. Entäs kun kesällä lykätään taas cuuleri ja paineet 1.3-1.5?? Oikeasti haen tuolla porttauksella sitä, ettei tarvis käyttää niin tajuttomia ahtoja.. Näin sais paremmin käyttäytyvän koneen ja luotettavuutta.
Mulla on siis kyseessä 16valve. Itekin tuota pakosarjahommaa kaavailin, mutta mittausten mukaan 16v pakosarja on niin hyvä vakiona että ei maksa vaivaa tehdä peltisarjaa alle 400hv tehoilla.. Kun sitten menis taas uusiks imuputkisto, öljyputket, pakoputki ja ruiskun johtosarja..
Mulla on siis kyseessä 16valve. Itekin tuota pakosarjahommaa kaavailin, mutta mittausten mukaan 16v pakosarja on niin hyvä vakiona että ei maksa vaivaa tehdä peltisarjaa alle 400hv tehoilla.. Kun sitten menis taas uusiks imuputkisto, öljyputket, pakoputki ja ruiskun johtosarja..
Aki Peltola #1132
Aiwan!
Tuo kannen porttaus on monen mielestä hullujen hommaa. Noh, sitten sieltä löytyy baksii niin paljon, että voi ostaa sen maptun stage moljoonan...
Sillä porttauksella saa juuri sen ajettavuuden, niin kuin mainitsit. Ei ole sitten rpm 7000 ja ahdot 1.5bar. Alle kolmen tonnin ei tapahdu mitään. Ei hyvä...
Kasikoneessa saa juuri kannella sen jouhevan menon. Olen pari vaparia tehnyt ja kansi oli niissä A ja se O.
Joo, meinasin yhteen vapari 16 venaseen tehdä juuri peltisatsin, mutta jäi samojen kuulopuheiden johdosta tekemättä.
Tuo kasin satsi on eri juttu...
Katsotaan ensi kesänä. Kai sitä pääsee muutamaa maptun höröhöröö kiusaamaan...
-H-
Tuo kannen porttaus on monen mielestä hullujen hommaa. Noh, sitten sieltä löytyy baksii niin paljon, että voi ostaa sen maptun stage moljoonan...
Sillä porttauksella saa juuri sen ajettavuuden, niin kuin mainitsit. Ei ole sitten rpm 7000 ja ahdot 1.5bar. Alle kolmen tonnin ei tapahdu mitään. Ei hyvä...
Kasikoneessa saa juuri kannella sen jouhevan menon. Olen pari vaparia tehnyt ja kansi oli niissä A ja se O.
Joo, meinasin yhteen vapari 16 venaseen tehdä juuri peltisatsin, mutta jäi samojen kuulopuheiden johdosta tekemättä.
Tuo kasin satsi on eri juttu...
Katsotaan ensi kesänä. Kai sitä pääsee muutamaa maptun höröhöröö kiusaamaan...
-H-