IC:n asennus 900T8:siin

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
hessu75
"Hirsch"
Viestit: 832
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 09:16
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hessu75 »

Jes,

Näin luin itsekin tonnarin cuulerista.

Nooh, kahtotaan kohta...

-H-
hessu75
"Hirsch"
Viestit: 832
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 09:16
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hessu75 »

Nnoin,

AM-worksin jampan kanssa keskusteltuani on sitten kohta tuloillaan hyper cuuleri sieltä.

Maksaa jonnin verran, mutta on sitten ikuinen peli. Eipä tarvinne miettiä kestoa ja virtauksia sen palikan kohdalla sitten. Varmaan riittää isommillekin koneille...

-H-
Aksu900
"Hölösuu"
Viestit: 1451
Liittynyt: To Syys 11, 2003 10:03
Paikkakunta: Oulu/Kälviä

Viesti Kirjoittaja Aksu900 »

Kerropas muuten hinta, jos pystyt?? Kiinnostais itteäkin, josko päivittäis tuon tonnarin coolerin "oikeaan" viricooleriin..
Aki Peltola #1132
hessu75
"Hirsch"
Viestit: 832
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 09:16
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hessu75 »

Laitappas tuolle to4 nickillä kirjoittavalle jampalle YVtä :wink:

Sieltä suunnalta voisi tulla apua tonnarin cuuleriin ála AMW. Braand new!

Oman cuulerin hinta on auki, koska sen koko ei ole vielä ihan varmaa. Saan mittaehdotuksia pian ja sitten vain sapluunan kanssa mallailemaan...

-H-
Aksu900
"Hölösuu"
Viestit: 1451
Liittynyt: To Syys 11, 2003 10:03
Paikkakunta: Oulu/Kälviä

Viesti Kirjoittaja Aksu900 »

Juu no, ei mulla vielä oo semmoseen varaakaan, ja siis satkuun se tulisi, tonnarin coolerin tilalle. :D

Ajattelin vain että jos ois jonkinlaista hintaa saanut niin ois voinu suunnitella tarkemmin.. :roll:
Aki Peltola #1132
hessu75
"Hirsch"
Viestit: 832
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 09:16
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hessu75 »

Noh,

400€ on varmaan aika lähellä totuutta tuossa minun cuulerissa ja miksei tuossa tonnarin.

Hei, jos olet tosiaan laittamassa satkuun, niin tehdään kimpassa tilaus.

Saan kohta mittaesimerkkejä AMWltä ja voisin sitten ilmoittaa ne sinulle.

Yksi malli on:

Leveys: 600mm yht.
Korkeus: 340mm
Syvyys on sen vakio. Eli, 62mm tjsp.

virtausta on sitten kunnolla. Sisäänmeno ja ulostulo alhaalla suoraan sivuilla.

Sitten tuossa superviriüberthuuninghäzzäkkä vielä. CO2 jäähdytys! :D

Paine/ lämpökytkin ja suuttimet cuulerin eteen. Esim painat kaasun pohjaan, niin aukee venttiili, tietystä lämmöstä vaikka paluuilmassa, niin aukee vena. Käsikäyttö myös.

Oisko vähän katu-uskottavuutta, kun kurvaat seuraaviin miittinkeihin kesällä cuuleri kuurassa :twisted:

Hahaahaah they are comin´ to take me away!

Ilmoittele, jos kiinnostaa lähteä yhdessä wärkkäämään cuuleritzydeemii.

-H-
Aksu900
"Hölösuu"
Viestit: 1451
Liittynyt: To Syys 11, 2003 10:03
Paikkakunta: Oulu/Kälviä

Viesti Kirjoittaja Aksu900 »

Voi kuule, oisin heti mukana jos vaan ois rahaa.. :( Näillä näkymin menee kevääseen ennen kuin olisi edes mahdollista, nimittäin vaatii muutenkin pientä remppaa tuo satku.. Kansikin pitäis portata, häirii niin kovin kun tuli viimeksi teetettyä vain mieto porttaus.. ;)


Oisko vähän katu-uskottavuutta, kun kurvaat seuraaviin miittinkeihin kesällä cuuleri kuurassa
Hahh! Tähän mennessä mun katu-uskottavuus miiteissä onkin rajoittunut rämään autoon ja krapulaiseen kuskiin. :lol:
Aki Peltola #1132
hessu75
"Hirsch"
Viestit: 832
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 09:16
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hessu75 »

Hmm,

Porttausta meinaat kanssa. Sama vika täällä. Tuossa on mun hyvä ystävä, jolla on paja tuossa Pitstopin tiloissa Tikkurilassa. Sain muuten paremman tarjouksen sitten Pitin kautta siitä cuulerista. Mutta ollaan siitä muille hysh hysh 8)

Sitä kautta lähtee mun kansi tuunaukseen. Isommat pakovenat ja se porttaus samalla. Seetit teräksestä. Hintaa tietysti tulee jonnin verran, mutta on sitten hyvä.

Pakosarjan olen juuri saanut siihen malliin, että alan jossain vaiheessa kohta sitä hitsata kasaan kunnolla.

Tupro tulee siis koneen suuntaisesti kylkeen kiinni. On vähän enemmän sitten tilaa keulilla ja saa sen homman paremmin pakettiin...

-H-
Aksu900
"Hölösuu"
Viestit: 1451
Liittynyt: To Syys 11, 2003 10:03
Paikkakunta: Oulu/Kälviä

Viesti Kirjoittaja Aksu900 »

Juu mulla on kans oma guruni noihin kansihommiin.. :D Mun kanteen on jo tehty seetien ja venttiilien koneistus paremmin virtaavaksi, mutta nyt pitäis vaihtaa väljät ohjurit uusiin ja samalla ajattelin että jos kysyis siltä gurulta että mitenkäs siitä kannesta sais vielä hullumman.. :twisted: Lisäporttauksen tarpeellisuudesta voi olla montaa mieltä, nytkin auto menee ilman cooleria ja n. 0.6 paineilla suurimmalla vaihteella kierrostenrajoittimeen, lapsellisen helposti.. :roll: Entäs kun kesällä lykätään taas cuuleri ja paineet 1.3-1.5?? ;) Oikeasti haen tuolla porttauksella sitä, ettei tarvis käyttää niin tajuttomia ahtoja.. Näin sais paremmin käyttäytyvän koneen ja luotettavuutta.

Mulla on siis kyseessä 16valve. Itekin tuota pakosarjahommaa kaavailin, mutta mittausten mukaan 16v pakosarja on niin hyvä vakiona että ei maksa vaivaa tehdä peltisarjaa alle 400hv tehoilla.. Kun sitten menis taas uusiks imuputkisto, öljyputket, pakoputki ja ruiskun johtosarja.. :?
Aki Peltola #1132
hessu75
"Hirsch"
Viestit: 832
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 09:16
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hessu75 »

Aiwan!

Tuo kannen porttaus on monen mielestä hullujen hommaa. Noh, sitten sieltä löytyy baksii niin paljon, että voi ostaa sen maptun stage moljoonan...

Sillä porttauksella saa juuri sen ajettavuuden, niin kuin mainitsit. Ei ole sitten rpm 7000 ja ahdot 1.5bar. Alle kolmen tonnin ei tapahdu mitään. Ei hyvä...

Kasikoneessa saa juuri kannella sen jouhevan menon. Olen pari vaparia tehnyt ja kansi oli niissä A ja se O.

Joo, meinasin yhteen vapari 16 venaseen tehdä juuri peltisatsin, mutta jäi samojen kuulopuheiden johdosta tekemättä.

Tuo kasin satsi on eri juttu...

Katsotaan ensi kesänä. Kai sitä pääsee muutamaa maptun höröhöröö kiusaamaan...

-H-
Vastaa Viestiin