
Siis kaikki penkit (paitsi kuskin tietty), lattiamatot, äänieristeet, turhat muovit, KAIKKI irtoava pois

Olen aika usein naureskellut parille tutulle ralliharrastajalle. Kavereilla (kuski+kartturi) on painoa yhteensä varmasti yli 250 kg... sitten tuskaillaan miten autosta voisi nipistää vielä kilon tai kaksi pois. Sitten kun niitä kiloja nipistellään pois niin vähän väliä jostain repsahtaa jotain kun laskeudutaan hyppyristä. Höyhensarjan auto ja raskaansarjan miehet eivät oikein sovi toisilleenbadfear kirjoitti:Tuo keventäminen on aikamoinen taidelaji.....halkaisijaltaan 50mm peltilätkän sahaaminen koripellistä voi tuntua turhalta, mutta kilpaautoilupiireissä varsin tuttua hommaa. Toiset käyttävät pulteissa 9mm kantaa 10mm sijaan, vetareita koverretaan ontoiksi ja jopa porataan pultteja ontoiksi tai käytetään alumiinipultteja, tietystikkään ei missään rasituskestoa vaativissa kohteissa (moottorinkorvat ym)
heh...siitähän tosiaan täytyy lähteäOlen aika usein naureskellut parille tutulle ralliharrastajalle. Kavereilla (kuski+kartturi) on painoa yhteensä varmasti yli 250 kg... sitten tuskaillaan miten autosta voisi nipistää vielä kilon tai kaksi pois. Sitten kun niitä kiloja nipistellään pois niin vähän väliä jostain repsahtaa jotain kun laskeudutaan hyppyristä. Höyhensarjan auto ja raskaansarjan miehet eivät oikein sovi toisilleen
Käsittääkseni ei.. tai jos on, niin kertokaa minullekin miten ihmeessä saadaan katsastukseen kelpaamaan esim. vaijerilla toteutettu ulosjouston rajoitin...saab900c kirjoitti:Onko nuo merkkiluokan saabit tehty niin, että tarvittaessa saa heti rekisteriin jos haluaa?