Virityksestä???
1. Nii'in kukas sen keston määrittelisi? Ei enää ihan samaa kestä kuin vakiona ja kaiken saa rikki se on varma. Osittain tuurista ja paljon maalaisjärjestä kiinni. Suurimman osan ajasta otat ulos saman tehot kuin vakionakin ja joskus vähemmänkin kun ei tarvitse kaikkien datsunien kiihdytyksiin vastata, kun on paidan alla jo riittävästi rintakarvoja...
2. Lastun valmistaja luonnollisesti neuvoo. Ja kokemus puhuu täällä foorumilla. Haku napilla löytyy noista lisää keskustelua.
EDIT: Typoja
2. Lastun valmistaja luonnollisesti neuvoo. Ja kokemus puhuu täällä foorumilla. Haku napilla löytyy noista lisää keskustelua.
EDIT: Typoja
Saab 9-3 Sport Combi 1,8t Linear Business (KA)
#1814
#1814
On tuota tullut jo muutamaan autoon tehtyä.. tosin sabaani en pahemmin ole viritellyt sen kummemmin, toisin kuin mini ja escorttia on tullut rankemman päälle hiottua.Suppari kirjoitti:Tekijämiehiä!SB90 kirjoitti:Virityksessä kaikki halvinta on kansi ylös ja eikun suurentamaan ja moottorin koneistamoon vieminen tuskin tekee pahaa.
Ralli ei oo kovin hauskaa jos tietää mitä motin alla on, mutta ei tiedä mihin mennää
Saab90 -85(ex) Saab90 -87(ex) Saab99 -82 Saab99 -75
Saab90 -85(ex) Saab90 -87(ex) Saab99 -82 Saab99 -75
Vakioita molemmat , taisin unohtaakin kirjoittaa että escortti on mennyt jo myynnissä. Mini on enään jäljellä eikä lähde helpolla sen verran paljon aikaa ja rahaa pistetty siihen autoon. Mukava kesäauto.georges kirjoitti:Ettei vaan olisi turbolla molemmat, mini ja escort?
Ralli ei oo kovin hauskaa jos tietää mitä motin alla on, mutta ei tiedä mihin mennää
Saab90 -85(ex) Saab90 -87(ex) Saab99 -82 Saab99 -75
Saab90 -85(ex) Saab90 -87(ex) Saab99 -82 Saab99 -75