Oli hommaa paljon tai ei on sikäli yhdentekevää että kaveri valittaa ettei saa laatikkoa rikki vaikka on yrittänytkin..CC Aero kirjoitti:On siinä mahtanut olla hommaa asentaa Sport Sedan Aeron kuusilovinen laatikko tuohon Ng 900:een vai mitä luulette? En niin kauhean paljoa tekstistä ymmärtänyt mutta voihan sitä jo arvata. Aika hurja on P-A:n Saabi, ei voi muuta sanoa.
Tosin huonoja puolia on se ettei ko lootaan saa vielä lukkoa ja välitykset on piiiiiiitkät: (245 3:lla @ 9500 rpm eli noin 155 @ 6000rpm)
Edit: enpä löytänyt STCS:n foorumista tietoa miten helppoa/vaikeaa se loota on 900:een tunkea. Täällä sitä kyllä kysellään
http://forum.saabturboclub.com/phpbb1/v ... hp?t=23703
Edit2:nyt löytyi lisätietoa http://forum.saabturboclub.com/phpbb1/v ... hp?t=14394
Elikkäs ei sovi suoraan, mutta ilmeisesti jotenkin järkevällä määrällä työtä onnistuu.
Tasauspyörästö on ilmeisesti sivusuunnassa väärässä kohdassa ja lisäksi pitäisi olla dieselin laatikko tai vaihtaa dieselin lootan "sprängkåpa" (tossa kohtaa loppui mun ruotsinkielentaito osaakos kukaan suomentaa?
P-A kertoo muuten tuolla mm. että jo ex 9000:ssaan oli ollut SS:n 6 vaihteinen loota