Maptun (poiminta postilistalta)

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

NG900T kirjoitti:Niin et lähettäny siis sinne mitään vaihtoboksia, eli maksoit sekä ohjelmasta että boksista. Oliko neuvotteluja pelkästä boksin uudelleenohjelmoinnista? Vai olisko kannattavampaa pistää nykyinen steg3 kiertoon molemmille osapuolille sopivalla hinnalla kuten säkin ilmeisesti teit ( esim keltasen pörssin välityksellä...? ) ja ostaa maptunelta boksi.

40 pojoo pois on aika mukavasti, mikähän oli ton individual boksin ovh?
Mä maksoin sekä ohjelmasta että boksista. Ohjelmasta mä sain sen 40% hinnanalennuksen ja boksin mä ostin itselleni samalla hinnalla kun sen voi ostaa SP:ltä, eli 2500 SEK. Ilmeisesti molemmilla tavoilla saa sen 40% -alennuksen. Tai en tiedä, onko alennus voimassa enää, mutta silloin kun mä ostin tuon "individual" -softan se oli. SP:n boksin pidin itselläni ihan sitä varten, että jos tuo Maptunin softa ei menisi pakokaasutesteistä läpi, mutta pelko oli aiheetonta. Arvot oli hyväksyttävät :D

Maptun on muuten helvetin hyvä firma siinäkin suhteessa, että omaan softaan laitetut, oman maun mukaiset "lisämausteet" ei maksa extraa :D

Tässä pätkä Fredrikin mulle lähettämästä e-mailista:

We can also customize the software for your needs ( no extra cost),
If you would like more torque than our stage 3 we can give you that.
Or if you would like less, it is also possible. Every detail in the software
can be adjusted to your need, reduce boost peeks, more peeks (more like a
overboost).
Boost limitations on lower gears, speed limit, etc.....etc....
Everything is up the the psysical limitation of the car, offcourse.


Rohkenen kysyä, että mikä muu Saabia virittävä firma tarjoaa yhtä yksilöllistä palvelua "normaalihintaan"? Ehkä SQR pystyy myös samaan, en tiedä.

Maptunin softan voi päivittää "stydimpään" 90% alennuksella. Tällaisestäkään en ole kuullut toisten viritysfirmojen yhteydessä :D
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2235
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja NG900T »

Turbo Sensonic kirjoitti: Rohkenen kysyä, että mikä muu Saabia virittävä firma tarjoaa yhtä yksilöllistä palvelua "normaalihintaan"? Ehkä SQR pystyy myös samaan, en tiedä.

Maptunin softan voi päivittää "stydimpään" 90% alennuksella. Tällaisestäkään en ole kuullut toisten viritysfirmojen yhteydessä :D
Mä olen varmaan kolme asiallista sähköpostia sinne SQR:n vajaan vuoden sisällä kirjottanut heidän softapäivityksensä hankintaan liittyen eikä kertaakaan ole vastattu mitään. Imekööt munaa. En viitsi enää heidän rauhaansa vaivata. Epäilemättä ammattitaitoinen putka mutta palvelua ei saa ainakaan nykyajan viestintävälineistöllä. Onneks noita stydejä paketteja saa muualtakin.
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Viesti Kirjoittaja Hallu »

T16 kirjoitti:tuopa hyvä kun olen mailannut jo muutaman kerran MapTunille ja ei ole vastattu :(

jos nyt sitten alkaisi toimia
No, ei ole Fredrik vielä vastannut, mutta annetaan aikaa enemmän ku 1pv :wink: ennekuin tuomitaan.

Turbosensonic: Laitas Fredrikille maili että täällä suomenssa on joukko malttamattomia sekopäisiä saabisteja oottamassa vastauksia kyselyihin ja että ne hullut tarvii tehoa lisää pirsseihin ja äkkiä, ja tietty halavalla :D
Sua se vois uskoo kun ootte melkein "sellitovereita" :D
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Jos tuntuu ettei yhteys aukea maililla, niin kannattaa soittaa ihan pikapuhelu ko. putkaa ja kysellä hieman. Samalla voi mainita että keskustelua voisi jatkaa mailitse.

Kyllä sitä ihminen pystyy ihme tekoihin, itse juttelin pari päivää sitten noin 30min Nordic:in Rolfin kanssa ruotsiksi :lol: Viimeksi kun ole ruotsia sopertanut elettiin vuotta -95, joten mongerrus oli sen mukaista. Jok tap sain kyseltyä mitä piti, eli hyvä niin.

Kyllähän se olisi firman etu jos he pystyisivät vastaamaan jokaiseen mailiin, mutta jokainen tietää ettei se onnistu kahden miehen putkassa. Pari päivää kun olet poissa, niin maili on tukossa mitä ihmeellisempiä kyselyitä

"paljonko saa tehoa filsulla"
"Sopiiko dumppivena mun vapariin"
"Onko 3" rööri liian ahdas mun noppacorollaan"
jne

Monesti voi käydä niin että asialliset viestit hukkuu näiden joukkoon. Kunnon otsikko ratkaisee jo paljon :idea:
#1730
500whp.net member
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Viesti Kirjoittaja Hallu »

Imekööt munaa.
Heh, eihän noista ruåttalaisista koskaan tiiä mitä kiireitä niillä on kun eivät maileihin kerkiä vastata... :mrgreen:
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Viesti Kirjoittaja Hallu »

Vigge kirjoitti:Jos tuntuu ettei yhteys aukea maililla, niin kannattaa soittaa ihan pikapuhelu ko. putkaa ja kysellä hieman. Samalla voi mainita että keskustelua voisi jatkaa mailitse.

Kyllä sitä ihminen pystyy ihme tekoihin, itse juttelin pari päivää sitten noin 30min Nordic:in Rolfin kanssa ruotsiksi :lol: Viimeksi kun ole ruotsia sopertanut elettiin vuotta -95, joten mongerrus oli sen mukaista. Jok tap sain kyseltyä mitä piti, eli hyvä niin.

Kyllähän se olisi firman etu jos he pystyisivät vastaamaan jokaiseen mailiin, mutta jokainen tietää ettei se onnistu kahden miehen putkassa. Pari päivää kun olet poissa, niin maili on tukossa mitä ihmeellisempiä kyselyitä

"paljonko saa tehoa filsulla"
"Sopiiko dumppivena mun vapariin"
"Onko 3" rööri liian ahdas mun noppacorollaan"
jne

Monesti voi käydä niin että asialliset viestit hukkuu näiden joukkoon. Kunnon otsikko ratkaisee jo paljon :idea:
Olet täysin oikeassa, jokainen jolla maili sylkee duunissa viestiä tasasesti niin tietää että viikon poissaolon jälkeen menee 2 viikkoa ennenku asiat ovat päiväjärjestyksessä ja kaikkiin maileihin vastattu.
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

NG900T kirjoitti:Mä olen varmaan kolme asiallista sähköpostia sinne SQR:n vajaan vuoden sisällä kirjottanut heidän softapäivityksensä hankintaan liittyen eikä kertaakaan ole vastattu mitään. Imekööt munaa. En viitsi enää heidän rauhaansa vaivata. Epäilemättä ammattitaitoinen putka mutta palvelua ei saa ainakaan nykyajan viestintävälineistöllä. Onneks noita stydejä paketteja saa muualtakin.
No toi johtuu varmaan siitä, että SQR = Frank Strömqvist, eli kun Frank on ropaamassa asiakkaiden autoja, niin kaikkiin tiedusteluihin vastaaminen ei onnistu.

Maptunissa hommia softien parissa tekevät Johnnyn ja Fredrikin lisäksi joku kolmaskin hemmo, jonka nimeä en tiedä. Ja konttoriasiat hoitaa Helena.

Johnnylla ja Fredrikillä on sellainen "toimenjako", että Fredrik hoitaa pääasiassa Ruotsin markkinoita ja Johnny kansainvälisiä markkinoita.
Viimeksi muokannut Turbo Sensonic, To Marras 06, 2003 14:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2235
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja NG900T »

93t sport kirjoitti:
Imekööt munaa.
Heh, eihän noista ruåttalaisista koskaan tiiä mitä kiireitä niillä on kun eivät maileihin kerkiä vastata... :mrgreen:
Tosiaan, en tullukkaan tuota ajatelleeksi firmaa kommentoidessani :lol:
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

93t sport kirjoitti:Turbosensonic: Laitas Fredrikille maili että täällä suomenssa on joukko malttamattomia sekopäisiä saabisteja oottamassa vastauksia kyselyihin ja että ne hullut tarvii tehoa lisää pirsseihin ja äkkiä, ja tietty halavalla :D
Sua se vois uskoo kun ootte melkein "sellitovereita" :D
Lähetä se kyssäris Maptunin Johnnylle, jos hän ehtisi vastamaan nopeammin :wink: Tai voihan sinne Maptunille soittaakin. Johnny, Fredrik ja Helena osaavat sentään englantiakin (ja vieläpä hyvin), toisin kuin SP:n Claes ynnä muut.
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
T16
"Turbo"
Viestit: 300
Liittynyt: La Kesä 14, 2003 21:32

Viesti Kirjoittaja T16 »

93t sport kirjoitti:
T16 kirjoitti:tuopa hyvä kun olen mailannut jo muutaman kerran MapTunille ja ei ole vastattu :(

jos nyt sitten alkaisi toimia
No, ei ole Fredrik vielä vastannut, mutta annetaan aikaa enemmän ku 1pv :wink: ennekuin tuomitaan.

:D
tässä syksyn mittaan muutaman kerran...
ja aina asiallisella otsikolla
autojen malli ja moottori mainittuna
englanniksi

mutta varmaan heilläkin on kiirettä, varsinkin jos on suosittu paikka
kiinnostaa vain ECU:n ohjelma itseäkin ja tuttua (eri autoihin)

en siis tuomitse heitä enkä ketään muutakaan osafirmaa
kiinnostaisi vaan saada osia kahteen autoon

------------

tiedän tuon e-mailitulvan hyvin koska meilläkin töissä asiakkaat kysyvät vaikka mitä järkevää ja vähemmän järkevää mailitse kaiken päivää
puolet työajasta menee niiden setvimiseen
Viimeksi muokannut T16, To Marras 06, 2003 16:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
anttipa
"Saabisti"
Viestit: 598
Liittynyt: Ke Touko 07, 2003 16:36
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja anttipa »

Minulle Maptunin Frederik on vastannut kaikkiin kolmeen lähettämääni sähköpostiin viimeistään seuraavana päivänä kun viime kuussa olen ollut sinne päin yhteydessä. Lisäksi hän kyseli Suomen Saabclubin virallista sähköpostiosoitetta, ja kun sen ilmoitin hän vielä vastasi kiitoksella. Mielestäni hyvin asiallista ja fiksua toimintaa.

Kirjoitin vielä surkeaa ruotsia. Mutta tulin kyllä ymmärretyksi.

Näinä aikoina on myös syytä muistaa Soneran sekoilut sähköpostiliikenteessä.
#1433 Antti Päivärinta, 050 4023 470
900 T16 A cab -92, 9000 CDE 2,3 T -96, 9-5 Aero 4d -05, 9-5 "2,0t" -02 Tech2
Purkuosia: 9-5 -98-05, 9000 -95-98, ng900, og900
T16
"Turbo"
Viestit: 300
Liittynyt: La Kesä 14, 2003 21:32

Viesti Kirjoittaja T16 »

hommatkaa Elisan yhteys

meilläkin päin verkko on Soneran jonka Elisa vuokraa mutta silti toimitusajat ovat Elisalla nopeampia

ja toimii hyvin
pisin katkos ADSL:n kanssa on ollut muutama tunti ja sekin harvoin


-------------------------------------


RL:n GPRS kanssa taas on ollut ongelmia eli ei koko konserni kiitosta saa
Viimeksi muokannut T16, To Marras 06, 2003 16:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

anttipa kirjoitti:Mielestäni hyvin asiallista ja fiksua toimintaa.
Joo, toisin kuin SP:llä :wink:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2235
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja NG900T »

Vigge kirjoitti:Todettakoot vielä että Maptun antaa -40% alennuksen heidän softista, jos nyt käytössä on jonkun toisen firman tuote.
Turbo Sensonic kirjoitti:Maptunin softan voi päivittää "stydimpään" 90% alennuksella. Tällaisestäkään en ole kuullut toisten viritysfirmojen yhteydessä :D
Tuota, mistä nää prosenttiluvut on muuten peräisin??

Ainoa virallisempi lähde maptunen klubialennuksista mitä mä olen nähnyt on tuo tyrkön lähettämä sähköposti saabistilistalle jossa maptun lupaa jäsenille sen 10 pinnaa pois.
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

NG900T kirjoitti:Tuota, mistä nää prosenttiluvut on muuten peräisin??

Ainoa virallisempi lähde maptunen klubialennuksista mitä mä olen nähnyt on tuo tyrkön lähettämä sähköposti saabistilistalle jossa maptun lupaa jäsenille sen 10 pinnaa pois.
Maptunin Fredrik kertoi ne mulle ja ne on sitten menneet "viidakkorummun" välityksellä eteenpäin :wink:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Vastaa Viestiin