Tietoa henkilöille, joilla on steg 3 ja harkitsevat steg 4:sta (on käynyt joskus myös omassa mielessä

)
kysyin Fredrikiltä, että kestääkö normaali kytkin steg 4:sta. Fredrik vastasi mulle seuraavasti:
It is possible to keep the torque down with a stage 4. And I think you must do that, otherwise your clutch will end up.
Eli steg 4:sta olisi tehtävä hieman "miedompi" versio, jotta alkuperäinen kytkin kestäisi. Taitaa olla tuo 370 Nm aika kriittinen paikka NG900 Turbon orkkiskytkimen kestävyydelle
Sitten kysyin Fredrikiltä, että jos autossa on jo sportkat, niin kestääkö se steg 4:n mukanaan tuomaa rääkkiä (steg 4:ssahan on mukana rackat):
Your sportkat can be too small, or it might break down after a period of driving.
Eli sitten täytyis hommata racekatkin
Sitten kysyin, että mitäs jos autoon on vaihdettu turbo, niin mitenkäs sen jälkeen tulee toimeen orkkisboksilla (jos haluaisi vaikka myydä autonsa "vakiona"):
With the larger turbo, you will not feel that much different when going with the original ECU. Will feel like original, perhaps slighly more spool up time.
Loppuen lopuksi kysyin, että mitäs jos vaihtaisi Sensoniciin vahvemman kytkimen. Fredrik vastasi:
I have a friend of mine, who had a sensonic several year ago. When he changed the clutch, the sensonic did not work well at all.
Eli tais jäädä meikäläisen virittelyt tähän steg 3+:aan. Täytyy pitää järki mukana ja hommata sitten vaikka joku muu Saab, jota voisi sitten taas hieman "laitella"
Tosin uus bypass täytyy kyllä hommata tuolta Maptunilta
