Hehee! Kyllä käy sääliksi Fredrikkejä ja muita kumppaneita, kohta on pojat sairaslomalla tenniskyynärpäästä ja rannetupin tulehduksesta kun vääntävän kokoajan viestejä teille!! Kohta ne ei kerkee koodaamaan teidän ohjelmia ja sitten ihmetellään kun boksit on myöhässä...??-valomerkki- kirjoitti:Heh he..nyt on oikea ääni kellossa. Se voi Omalla kohdalla alkoi myös "kirjeenvaihto" tuonne maptunille. Vieläkin täytyy toitottaa että palvelu on aivan älyttömän hyvää olen tänään lähettänyt ja saanut jo kolme viestiä,koskien..no..tuota..viritystä..hieman..ehkä.......lisääää
Viriretki Maptun: lle
Re: Hienoo..
Re: Hienoo..
Joo, mä varoitin Fredrikkiä että jos nyt palvalet meitä Suomalaisia asiakkaita hyvin saat meistä riesan ja kaikki aika menee koodatessa meille boxeja9-3Tid kirjoitti:Hehee! Kyllä käy sääliksi Fredrikkejä ja muita kumppaneita, kohta on pojat sairaslomalla tenniskyynärpäästä ja rannetupin tulehduksesta kun vääntävän kokoajan viestejä teille!! Kohta ne ei kerkee koodaamaan teidän ohjelmia ja sitten ihmetellään kun boksit on myöhässä...??-valomerkki- kirjoitti:Heh he..nyt on oikea ääni kellossa. Se voi Omalla kohdalla alkoi myös "kirjeenvaihto" tuonne maptunille. Vieläkin täytyy toitottaa että palvelu on aivan älyttömän hyvää olen tänään lähettänyt ja saanut jo kolme viestiä,koskien..no..tuota..viritystä..hieman..ehkä.......lisääää
Ei se sitten joo uskonnu...
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3644
- Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
jaahas
Mutta mulle herää heti kysymys miten ne saa pidettyä tollaset autot rekisterissä. Meeppä katsastuskonttorille tollasella Suomessa93t sport kirjoitti:Fredrik skriivas:
If you come visit Örebro, I will take you for a ride in my 590 Hp Saab 9000 2.3T.
Sinne on P-A-K-K-O- mennä
Ai ai ei taida olla ihan vakio tää sun autos, onkos mitään papereita, ai eikö ole, nooh mitäs jos otettais noi rekkarit talteen, oikeen hyvää päiväjatkoa ja bussipysäkki on tuolla oikeella 5 km päässä. Katos vaan sulla onkin kivat nahkakengät ja tuo tie on varsin mutainen voi voi...
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Re: jaahas
Ei kait sitä kukaan ilmoita kottorilla että autossa on lähes 600 hummaa. En tunne Ruotsin lainsäädäntöä, mutta jotenkin tuntuu että siellä vois ehkä olla jotain helpotuksia, esim lupakäytäntö tai jotain. Ehkä joku tietää paremmin niin ei tarvii arvailla.potkuhousu kirjoitti:Mutta mulle herää heti kysymys miten ne saa pidettyä tollaset autot rekisterissä. Meeppä katsastuskonttorille tollasella Suomessa93t sport kirjoitti:Fredrik skriivas:
If you come visit Örebro, I will take you for a ride in my 590 Hp Saab 9000 2.3T.
Sinne on P-A-K-K-O- mennä
Ai ai ei taida olla ihan vakio tää sun autos, onkos mitään papereita, ai eikö ole, nooh mitäs jos otettais noi rekkarit talteen, oikeen hyvää päiväjatkoa ja bussipysäkki on tuolla oikeella 5 km päässä. Katos vaan sulla onkin kivat nahkakengät ja tuo tie on varsin mutainen voi voi...
Jok tap on hauksa nähdä mitä Robert:lle sanotaan, kun hän taluttaa oman 900 2.5Gt:n leimalle. Kahdella kissalla oli päästöt saatu kuriin.
#1730
500whp.net member
500whp.net member
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Eikö asia ollut myös niin että myös putkirungot oli ruotsissa sallittuja?Turbo Sensonic kirjoitti:Ruotsissa on ilmeisesti helpompi saada auto katurekisteröidyksi kuin Suomessa. Tästä on esimerkkinä Robertin NG900, Richardin 9-5 "Viggen" ja P-A Johanssonin NG900.
Suomessa tuollaiset tapaukset hyllytettäisiin välittömästi
Onhan Suomessakin noita hulluja laitteita, mutta luvat on nille haettu "vanhoina hyvinä aikoina". Tästä esimerkkinä Firger Corsa. Taitaa nykyään olla aika hiljaista rakentaa vastaavaa.
#1730
500whp.net member
500whp.net member
en tiedä tarkemmin mutta kuulemma isot tehot ovat sielläkin liikaa ja leimalla ollaan pienemmillä liikkeellä (ainakin paperilla)
muuten on helpompaa rakentaa esim osittain putkirunkoinen auto kadulle kilvillä
tämän kertoi auto/mp-harrastajaystäväni joka on asunut Ruotsissa välillä
kuka tietäisi enemmän ?'
sillä sehän voisi olla vaikka muuton syy...
muuten on helpompaa rakentaa esim osittain putkirunkoinen auto kadulle kilvillä
tämän kertoi auto/mp-harrastajaystäväni joka on asunut Ruotsissa välillä
kuka tietäisi enemmän ?'
sillä sehän voisi olla vaikka muuton syy...
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Tietoa henkilöille, joilla on steg 3 ja harkitsevat steg 4:sta (on käynyt joskus myös omassa mielessä )turbotalladega kirjoitti:Itse tilasin tällä viikolla maptunin steg 4 softan mun 900 turboon lähti tänään kohti suomea pikana!!!! Nopeeta toimintaa odottelin 2kk speedpartsin steg 3 päivitystä mutta peruin tilauksen
kysyin Fredrikiltä, että kestääkö normaali kytkin steg 4:sta. Fredrik vastasi mulle seuraavasti:
It is possible to keep the torque down with a stage 4. And I think you must do that, otherwise your clutch will end up.
Eli steg 4:sta olisi tehtävä hieman "miedompi" versio, jotta alkuperäinen kytkin kestäisi. Taitaa olla tuo 370 Nm aika kriittinen paikka NG900 Turbon orkkiskytkimen kestävyydelle
Sitten kysyin Fredrikiltä, että jos autossa on jo sportkat, niin kestääkö se steg 4:n mukanaan tuomaa rääkkiä (steg 4:ssahan on mukana rackat):
Your sportkat can be too small, or it might break down after a period of driving.
Eli sitten täytyis hommata racekatkin
Sitten kysyin, että mitäs jos autoon on vaihdettu turbo, niin mitenkäs sen jälkeen tulee toimeen orkkisboksilla (jos haluaisi vaikka myydä autonsa "vakiona"):
With the larger turbo, you will not feel that much different when going with the original ECU. Will feel like original, perhaps slighly more spool up time.
Loppuen lopuksi kysyin, että mitäs jos vaihtaisi Sensoniciin vahvemman kytkimen. Fredrik vastasi:
I have a friend of mine, who had a sensonic several year ago. When he changed the clutch, the sensonic did not work well at all.
Eli tais jäädä meikäläisen virittelyt tähän steg 3+:aan. Täytyy pitää järki mukana ja hommata sitten vaikka joku muu Saab, jota voisi sitten taas hieman "laitella"
Tosin uus bypass täytyy kyllä hommata tuolta Maptunilta
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
-
- "Hirsch"
- Viestit: 849
- Liittynyt: Ke Syys 24, 2003 10:23
Voimaa ja kytkin vaarassa.
Jep. Juttelin Fredrikin kanssa myös tuosta kytkin asiasta ja miten vaikuttaa isompi ahdin 1,2 bar paineilla 2,3t koneessa, kun Maptun käyttää sitä stage 4:ssa. Vastaus oli tämmöinen.
I can tell you that you will have an torque around 410 Nm.
Do you have original clutch?
If you do that I think you clutch will end up soon
Kerroin,että vielä mennään alkuperäisellä kytkimellä,mutta kun runttaa niin paljon kun löytyy kytkin rupeaa pitämään meteliä..ikään kuin ratinaa ja pauketta!! Ja vastaus.
I'm very impressed that your clutch will hold.
My experience is that a boost around 1.2 vill make the cluth go give up
in a couple of days.
No sitten kyselin mitä ahtopaineita he käyttää Maptunilla kyseisen pelin virityksesssä.
Boost is not all, ignition and fuel mixture is very important,
but for your car it is like 1.1 Bar.
Much depends on air pressure / air temperature etc.
1.2 Bar at 5500 rpm is far beyond 300 Hp if you gor a good turbo
1.2 Bar is not good i think. 1.2 is alot. Mayby little to much.
Oli myös puhetta lisä "viristä".
I think there is hard to me to give you more power.
If you insist, offcourse you can buy software from us,
we will give customers with other tuning kit 40% disount.
8995 SEK - 40% is about 630 EUROS
Even in future if yuo would like more upgrade we can assist you.
Nyt kyllä kävi niin myös että viritykset menee jäihin ja loppuu tähän!!
Kytkin alkaa prakaamaan ja tuskin rupean enempää hiluja ruuvaamaan koneeseen..enhän..toisaalta ainahan se piru istuu olkapäällä..
I can tell you that you will have an torque around 410 Nm.
Do you have original clutch?
If you do that I think you clutch will end up soon
Kerroin,että vielä mennään alkuperäisellä kytkimellä,mutta kun runttaa niin paljon kun löytyy kytkin rupeaa pitämään meteliä..ikään kuin ratinaa ja pauketta!! Ja vastaus.
I'm very impressed that your clutch will hold.
My experience is that a boost around 1.2 vill make the cluth go give up
in a couple of days.
No sitten kyselin mitä ahtopaineita he käyttää Maptunilla kyseisen pelin virityksesssä.
Boost is not all, ignition and fuel mixture is very important,
but for your car it is like 1.1 Bar.
Much depends on air pressure / air temperature etc.
1.2 Bar at 5500 rpm is far beyond 300 Hp if you gor a good turbo
1.2 Bar is not good i think. 1.2 is alot. Mayby little to much.
Oli myös puhetta lisä "viristä".
I think there is hard to me to give you more power.
If you insist, offcourse you can buy software from us,
we will give customers with other tuning kit 40% disount.
8995 SEK - 40% is about 630 EUROS
Even in future if yuo would like more upgrade we can assist you.
Nyt kyllä kävi niin myös että viritykset menee jäihin ja loppuu tähän!!
Kytkin alkaa prakaamaan ja tuskin rupean enempää hiluja ruuvaamaan koneeseen..enhän..toisaalta ainahan se piru istuu olkapäällä..
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 52
- Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 23:09
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
-
- "Hirsch"
- Viestit: 849
- Liittynyt: Ke Syys 24, 2003 10:23
Ihanko oikeasti?
Jos meinaatte ihan oikeasti ruveta pyörittämään myyntiä niin sehän olisi AIVAN MAHTAVAA..ei muuta kun tsemppiä vaan poijjaaat!!!