Turbo silencer
-
- "Hölösuu"
- Viesti:
Mun mielestä noita dumbin sihautuksia ei tarttis kuulua missään... niinkuin ois autolla pahempikin flunssa. Tietysti jossai määrin saa ääniä kuulua, mutta nykyään näkee, tai oikestaan kuulee noita tuuninki-turboja, jokka sihisee korttelin päähän, hyvä ettei peruutusvaihteellakin!!! Ja se nyt ei ole enää mikään kaunis ääni.
On valitettavaa jos seuraavaa autoa etsiessä joudun toteamaan että auto on muuten hyvä, mutta dumbbi pitää vaihtaa heti ensialkuun hiljasemmaksi, tulee kalliiksi
On valitettavaa jos seuraavaa autoa etsiessä joudun toteamaan että auto on muuten hyvä, mutta dumbbi pitää vaihtaa heti ensialkuun hiljasemmaksi, tulee kalliiksi

9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Re: Turbo silencer
Ei ole.
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
itse pidän noista äänistä ja tuo aero kyllä pitääki sellasta ääntä et ei oo epäilystä onko turbo vai ei... mahtaneekohan tuossa mun 96 tonnari aerossa olla tuo kyseinen kapistus? kun vakio passillaki suhahti ja isomman putkiston lisäksi suurempia muutoksia ei ollut sillon.. lähtee kyl vienosti viheltämään turbo kun lähtee liikenteeseen ettei se aivan äänetön ole (eikä ole mielestäni rikkinäisen turbon ääni, sellaisenkin olen kyllä edellisessä autossa kuullut).
Mustasurma siirretty seuraavalle kuljettajalle, aero alla 

minuakin kiinnostaa onko tonnikalassa.. lisää leluja pitää saada! 

Kun vähän jäi harmittamaan ettei tuosta sellasta toivottua mekkalaa kuulu vaikka laittokin vv-viltterin 

Sulla on ilmanputsarin koteloa vähän avarrettu... sillä se suhauttaa niin kuuluvasti.Boiga kirjoitti:mahtaneekohan tuossa mun 96 tonnari aerossa olla tuo kyseinen kapistus? kun vakio passillaki suhahti ja isomman putkiston lisäksi suurempia muutoksia ei ollut sillon..
- Iso vaan ei aikuinen -
se on jännä homma kun ensin tehdään hyviä autoja ja sitten ne perkeles pitää vaimentaa niin että ei edes turbosta kuulu mitään..
JOS minä olisin tehtaan päällikkö ja saisin päättää kaikesta mitä hihnalta tulee niin olis joka turbokoneessa dumpit ja vaparit, putkistot sun muut..
ja jos joku aluaa ajaa hijaisella autolla niin ostaa sitten micran..
JOS minä olisin tehtaan päällikkö ja saisin päättää kaikesta mitä hihnalta tulee niin olis joka turbokoneessa dumpit ja vaparit, putkistot sun muut..
Saab 9000i ´88
Volvo V70 2.5T AWD ´98
Volvo V70 2.5T AWD ´98
-
- "Hölösuu"
- Viesti:
Isommalla putkella itselläkin suhahtelee enemmän.MikAero kirjoitti:Sulla on ilmanputsarin koteloa vähän avarrettu... sillä se suhauttaa niin kuuluvasti.Boiga kirjoitti:mahtaneekohan tuossa mun 96 tonnari aerossa olla tuo kyseinen kapistus? kun vakio passillaki suhahti ja isomman putkiston lisäksi suurempia muutoksia ei ollut sillon..
#3058 | Auto: k u v a t | v i d e o t
mutta oma edellä mainittuni kommennentti toki on aina makuasia, ja niistä ei oikeen kannata kiistellä..
Saab 9000i ´88
Volvo V70 2.5T AWD ´98
Volvo V70 2.5T AWD ´98
Juu, mutta ajattelepa vaikkapa CD- Tontun alkuperäistä kohderyhmää ja käyttötarkoitusta: Olisipa ollut polleata ja edustavaa kun ministereitä olisi aikanaan kuljeteltu jo tehtaalta käsin tuunatuilla mölytoosilla, täältä tulee Herra Teollisuus- ja Kauppaministeri ja Maaherra ylösalasmykkyrään sammuneena jalkatilaan, katsokaa ja kuunnelkaa rahvaat!Famnium kirjoitti:se on jännä homma kun ensin tehdään hyviä autoja ja sitten ne perkeles pitää vaimentaa niin että ei edes turbosta kuulu mitään..
BRÖÖT BRÖÖT, UUH ja PUUH, FIU FIUUU ja ÄTSHII!