Mä veikkaan että pari kolme vuotta saadaan vielä odottaa ennenkuin Saabilta tulee ärjympiä imagomalleja.
Ei varmaan GM:llä ole rahasta kiinni, mutta Saabien myyntiluvut on turhan vaisuja toistaiseksi. Jos NG9-3 farkku saadaan asiallisen näköisenä markkinoille sekä 9-5 ja 9-3 diisuli-koneiden ominaisuuksia nykyaikaistettua kilpailijoiden tasolle niin varmaan alkaa tilanne parantua.
Em. kaltaiset kulkineet kun ainakin vanhalla mantereella näyttelee suurinta osaa kilpailevien merkkien myyntiluvuista.
Hyvä veto oikeaan suuntaan Saabilta oli se, että vm-04 9-5 "perus2,3litrainen" nostettiin 220hv tehoiseksi
Kun Saabin "tulosyksikkö" alkaa näyttää +merkkiä niin luulisi sen jälkeen ilmaantuvan tehtaalta myös 4-vetoisia 300-400hv versioita
Näissä etuvetoisissa on ainakin viritettyinä se tylsyys että viivalta lähtiessä pitää pienemmillä vaihteilla operoida puolella kaasulla
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Vaikka tilanne vähän paraneekin kovissa nopeuksissa kun ei ole nelivetovoimansiirto aiheuttamassa tehohäviöitä niin sen verran pieni hyöty etuveto silloinkin on, että mä ainakin liputan tervetulleiksi Saabien 4-vetomallit.
Toivottavasti "liputuspäivä" koittaa pian
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)