Riittää hiukan isompaankin nälkään . Vertailuksi pikku-saabistin tutti vierellä, kun ei löydy tupakkatoppaa talosta .
Kerrotko hieman speksejä tuosta hyrrästä!?! Taitaa olla jopa isompi mikä minulle on tulossa
Schwitzer s200 Proturbon kaivertamalla Garretin 0.63 pakopesällä, 54/55 siivillä. Mukana tuli alumiininen, purettava ja säädettävä hukkiksen kello. Riittää n. 450hp, jota tuskin ikinä tulen edes kokeilemaan .
Mikäs puhaltaja sinulle on tulossa?
No se 3/4, imu 52, pako 59, ar
yli 80... Tuo on vaan integroidulla hukkiksella Saas nähdä miten tuo toimii. Voipi tulla hieman ylävireinen kone mutta senpä näkee sitten
Kiitos... mutta mutta... mitäs tuo nyt tarkoittaa?
Siis onko tuo paremmin/huonommin virtaava kuin esim. T3/T4, tai hitaammin/nopeammin spoolaava... jne jne. Harmi kun tuo kompressorikartta(?) ei kerro mulle oikein mitään kun olen niin tampio näissä turboasioissa.
johniemi kirjoitti:Mitäs mieltä tällaisesta puhaltimesta kuin T3-SuperTrim60? Muuta tietoa (A/R jne.) ei valitettavasti kyseisestä ahtimesta ole ainakaan vielä.
Viitsisikö joku valaista meitä tiätämättömiä mitä eroa on SuperTrim60 ja Trim60...
johniemi kirjoitti:Mitäs mieltä tällaisesta puhaltimesta kuin T3-SuperTrim60? Muuta tietoa (A/R jne.) ei valitettavasti kyseisestä ahtimesta ole ainakaan vielä.
Viitsisikö joku valaista meitä tiätämättömiä mitä eroa on SuperTrim60 ja Trim60...
Käsittääkseni (voin olla väärässäkin), Super on hieman räväkämpään käyttöön optimoitu. Tuotossa erot ovat tavalliseen nähden melko pienet, mutta kartoista selvästi nähtävissä.. on vaan kartat taas häveessä, joten ei ole esille pistää..
Edit: Ja mulla on tuollainen paikallaan vakio turbiinin kera, ei mainittavasti vaikuttanut ahtimen heräämiseen mutta tehoalue jatkuu kyllä pidemmälle sekä 1.3bar ahdot pysyy tuonne 6500rpm asti toisin kuin vakiolla.
Riittää hiukan isompaankin nälkään . Vertailuksi pikku-saabistin tutti vierellä, kun ei löydy tupakkatoppaa talosta .
Kerrotko hieman speksejä tuosta hyrrästä!?! Taitaa olla jopa isompi mikä minulle on tulossa
Schwitzer s200 Proturbon kaivertamalla Garretin 0.63 pakopesällä, 54/55 siivillä. Mukana tuli alumiininen, purettava ja säädettävä hukkiksen kello. Riittää n. 450hp, jota tuskin ikinä tulen edes kokeilemaan .
Nyt on hyrrä paikallaan ja ensikokemukset on vallan mainiot . Ahdin herää suht alhaalta, tämänhetkiset maksimipaineet (0.7bar) tulee jo 3000rpm kohilla. Ahtoputkisto pitää tehdä keväällä uusiksi, imukotelo on senverran kookas, että varastossa olleilla putkenpätkillä ei onnistunut meno coolerille kuin yläkautta.