Ng900 alustasta kolinaa

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
topperharley
"Viggen"
Viestit: 588
Liittynyt: Ke Marras 11, 2009 19:20

Re: Ng900 alustasta kolinaa

Viesti Kirjoittaja topperharley »

Ajettu huolella johonkin. No hitsi laulaa tänään.
# 6427
Saab 9000 2.0t - 5v my96.

On your feet you feel the beat, it goes straight to your spine
Shake your head, you must be dead if it don't make you fly.

Lemmy 1945-2015.
TTH
"Hirsch"
Viestit: 850
Liittynyt: Ti Elo 09, 2011 22:58
Paikkakunta: Maailma.

Re: Ng900 alustasta kolinaa

Viesti Kirjoittaja TTH »

Itellä ainakin on apurungosta samat kohdat revenneet..
Varastossa oottaa toinen apurunko johon täytyy vähän muuallekin näppäillä lisää lankaa ja ehkä tankoa pieni pätkä... Jos vähän sais tuota keulaa jämäkämmäksi...
9-5 B235iR MY98 Biopower
9-3 Aero Cab MY02
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
topperharley
"Viggen"
Viestit: 588
Liittynyt: Ke Marras 11, 2009 19:20

Re: Ng900 alustasta kolinaa

Viesti Kirjoittaja topperharley »

Käykö vakio yläpää ko. alustasarjaan?
Lähinnä että kestääkö?
# 6427
Saab 9000 2.0t - 5v my96.

On your feet you feel the beat, it goes straight to your spine
Shake your head, you must be dead if it don't make you fly.

Lemmy 1945-2015.
topperharley
"Viggen"
Viestit: 588
Liittynyt: Ke Marras 11, 2009 19:20

Re: Ng900 alustasta kolinaa

Viesti Kirjoittaja topperharley »

Siis. Tietääkö kukaan käykö bilstein/eibach pakettiin vakio jousijalan tukilaakeri?
Onko ainoa ratkaiseva tekijä iskarin yläpään kierteen koko? Kahta eri kokoa löysin 14mm/16mm.
# 6427
Saab 9000 2.0t - 5v my96.

On your feet you feel the beat, it goes straight to your spine
Shake your head, you must be dead if it don't make you fly.

Lemmy 1945-2015.
topperharley
"Viggen"
Viestit: 588
Liittynyt: Ke Marras 11, 2009 19:20

Re: Ng900 alustasta kolinaa

Viesti Kirjoittaja topperharley »

Epitah. Eilen vaihdoin iskarin yläpäänkumit. Kolisee. Kotiin palasin noin ysin aikoihin kaverin tallilta. Uni ei tullut.Vitutti. 23.45 Pilkkihaalari päälle ja ulos.
Otin tolpan uudestaan irti ja purin. Mieltäni oli jäänyt vaivaamaan yläpäässä olevan prikan muoto.
Kovin oli kupera joten mätkin lekalla prikan suoraksi ja asensin takaisin toiste päin.
Kello lähentrli 2 yöllä joten lopetin työt siihen. Tänä aamuna tein saman toiselle puolelle.
Pelonsekaisin tuntein koeajolle ja perskuta sentään! Kaikki kolinat ja paukkeet poissa.
Kiitos kaikille vastanneille.
# 6427
Saab 9000 2.0t - 5v my96.

On your feet you feel the beat, it goes straight to your spine
Shake your head, you must be dead if it don't make you fly.

Lemmy 1945-2015.
Vastaa Viestiin