Meill oli todella liukasta täällä. Kaikki risteydet oli kuin luistinradat. Mäkin vedin yhdessä risteyksessä punasi päin hitaasti liukuen kun ei vaan pysähtynyt . Ja vauhtikin oli kokonaista 20km/h ja jarrutusmatka 40m. Pitkäksi meni. Oli juuri sopivan kosteeta ja lunta tuli lisää. Ja mehän ajetaan täällä aina sohjossa, siinä suolapuurossa, ja sehän vatsa on liukasta liikkumista.
Niin mulla on kitkat.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2 Zaino Show Car PolishTrolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
peinu kirjoitti:Radiosta kuului aamu-uutisten mukaan Etelä-Suomessa olleen paljon kitkarenkaita liikenteessä. 80 peltikolaria. Eikö siellä etelässä osata ajaa olenkaan vai mistä johtuu, että pellit kolisee, heti kun on vähänkin lunta tiellä tai ilmassa? Vai onko ne niitä samoja tyyppejä, jotka kehuu kitkoja?
Et ole ainut, joka on ihmetellyt tuota samaa asiaa. Autoilijat ei tunnu tajuavan turvavälin merkitystä kökkökelillä: Ajetaan toisen kontissa kiinni, oli ilma mikä tahansa, ja sitten joku tekee äkkiliikkeen-->20 autoa ketjussa ja peltikorjaamot tienaa . Meni hieman
potkuhousu kirjoitti:Meill oli todella liukasta täällä. Kaikki risteydet oli kuin luistinradat. Mäkin vedin yhdessä risteyksessä punasi päin hitaasti liukuen kun ei vaan pysähtynyt . Ja vauhtikin oli kokonaista 20km/h ja jarrutusmatka 40m. Pitkäksi meni. Oli juuri sopivan kosteeta ja lunta tuli lisää. Ja mehän ajetaan täällä aina sohjossa, siinä suolapuurossa, ja sehän vatsa on liukasta liikkumista.
Niin mulla on kitkat.
Joo oli kyllä eilen tosi liukasta. Ei mitään teitä aurattu ollenkaan. Motarillakin perä heitteli, tuntu kun ois takavedolla ajanu Sentään valoihin sai pysähtymään joka kerta
No nyt on eturekkari muurautunut kokonaan umpeen. Ei näy kertakaikkiaan mitään. Vois mennä johonkin kameravalvontatielle tykittämään