Uusi Tekniikan Maailma!!

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tärkeätä muistaa..

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

93t sport kirjoitti:No, onneksi kohta on toi vääntömomentinrajoitus historiaa kakkos-vaihteella.
Joo, se on aika metkaa, kun SP:n setillä sai 2. vaihteella irti painetta 1.1 bar, Maptunin setillä 1.3 bar :wink: Hirveästi ei kyllä viitti tehdä noita täyskaasukiihdytyksiä 2. vaihteella, koska pitää ajatella tota vaihdelaatikkoakin :roll:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
SEPA
"Hirsch"
Viestit: 936
Liittynyt: Ti Loka 14, 2003 19:33
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SEPA »

Näinkö niitä lastuja hienosäädetään?



http://unix.rulez.org/~calver/pictures/HP_Gabon.jpg


Toivottavasti ei loukkaa ketään 8O
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Viesti Kirjoittaja Hallu »

SEPA kirjoitti:Näinkö niitä lastuja hienosäädetään?
http://unix.rulez.org/~calver/pictures/HP_Gabon.jpg
Toivottavasti ei loukkaa ketään 8O
Jep, toihan on kuvattu SP: sin pajalta... :D
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
jarska
"Aero"
Viestit: 447
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2003 11:17
Paikkakunta: oulunsalo

Viesti Kirjoittaja jarska »

SEPA kirjoitti:Näinkö niitä lastuja hienosäädetään?



http://unix.rulez.org/~calver/pictures/HP_Gabon.jpg


Toivottavasti ei loukkaa ketään 8O

8O :D :D :D
Jukka T
"Viggen"
Viestit: 514
Liittynyt: Ke Marras 12, 2003 23:42
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Jukka T »

Ei, ei, ei, tämä on se työkalu:
http://unix.rulez.org/~calver/pictures/supercoder.jpg
:P
AC
"Saabisti"
Viestit: 2117
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 14:47
Paikkakunta: Kpää

Viesti Kirjoittaja AC »

Jukka T kirjoitti:Ei, ei, ei, tämä on se työkalu:
http://unix.rulez.org/~calver/pictures/supercoder.jpg
:P
Ilmajäähdytetty oikein :D
Sivun listauksesta löytyy toki muitakin kivoja kuvia.
BMW 320dA Coupe LCI
SEPA
"Hirsch"
Viestit: 936
Liittynyt: Ti Loka 14, 2003 19:33
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SEPA »

Täytyy varmaan laittaa oma putiikki pystyyn,ku tietotaito näyttää löytyvän valmiina netistä. :lol: :lol: Myös laitteet ja koneiden hellävarainen käsittelyopas on ollut pojilla hyvin luettuna :wink: Itse kokeilen ja luen vasta sitten käyttiksen,ett miks... :cry: Tulee joskus lauleltua:Mikä on kun ei taidot..... :?
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Jukka T kirjoitti:Ei, ei, ei, tämä on se työkalu:
http://unix.rulez.org/~calver/pictures/supercoder.jpg
:P
:D :D
Speedou
"Hölösuu"
Viestit: 1297
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 05:00
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speedou »

jarska kirjoitti:Nyt kyllä joku suuttuu mutta eihän tuo hirssi ainakaa0-100km/h ole mikään alytön supertykki kun tehdas ilmoittaa 6.4s mutta mittauksisa ei ole päässyt kuin 6.7s aikoihin ja tehoa on kuitenkin niinkin paljon! Jutun pointti: Uudet autot painaa liika!
Ja vieläpä samaiselle autolle TL mittasi 6.4s! (Toivottavasti nyt muistin oikein)

Tuosta painosta, eiiiih. Saabissa on vain väärä vetotapa noille tehoille. Arvot ovat noin "huonot" koska etuveto ei saa siirrettyä pitoa tiehen.

Tuohonhan ne TL moitteet liiasta tehostakin perustuivat ja olen osin samaa mieltä. Alusta ennen tehoja, MUTTA toki jos minulta kysytään 250hp vai 300hp Saba vakioalustalla, niin eiköhän se olisi aika selvä juttu.
STCF #3
SEPA
"Hirsch"
Viestit: 936
Liittynyt: Ti Loka 14, 2003 19:33
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SEPA »

Eihän Saappia oo tehtykkään kaupunkitykiksi vaan maantiellä ne sorat timanteista erottuu.Itse en kehtaa kaupungissa valoissa etes kokeilla joka teinin kanssa,kellä lähtee.Nastat on sen jälkeen jossain muualla kuin renkaissa.Mut se vääntö maantiellä... :twisted:
Vastaa Viestiin