Olispa mielenkiintoista tietää, miten tuollaiseen rakettiin lasketaan verot... Ja onko mitään vaikeuksia rekisteröinnissä? Ei sillä, että rahaa olis Aeron oston jälkeen, mutta kunhan asiaa pohdin.
G-mies kirjoitti:Olispa mielenkiintoista tietää, miten tuollaiseen rakettiin lasketaan verot... Ja onko mitään vaikeuksia rekisteröinnissä? Ei sillä, että rahaa olis Aeron oston jälkeen, mutta kunhan asiaa pohdin.
Matti
Helppohan tuolle verot on laskea, vakio -98 2,3T. Jos meinaa rekisteröidä Suomessa, niin parempi pysyä ihan hissukseen ja toivoa parasta etteivät pidä ylitehokkaana 225 heppaisena.
ng900aero kirjoitti:Heh, on tämänkin palstan viritykset aika leluja tuohon verrattuna, pikkupoikien puuhastelua Taidan pitää omani vakiona, joko tuollainen tai ei mitään
Joo noita Ruottine poikien vehkeitä kun kattelee niin tulee taas lahti mieleen. Muilla on paremmat mömmöt eikä jää kiinni ja me suomipojat vaan puuhastellaan. "Älkää ny itteenne teloko!"
V-M kirjoitti:Asiallisesti rakennettu kampe! Mikäs on seuraava kulkupeli? Jokos on työn alla?
V-M
Seuraava "kulkupeli" on takavetonen vanha BMW E30 1986 - mihin on laitettu halpa Saabin B234 kone ja Trionic 5.
Turbo tulee olemaan Volvon TD04HL-19T #7 , ja polttoaine E85 - (etanol 85% ja 15% pensa).
Halpa leikkikalu - bugdgetti on noin 4600 EUR koko autolle valmis.
Auton paino tulee olemaan noin 1000kg - elikkä Maptun stage 7 jää luultavasti jälkeen
se93tbo kirjoitti:Hei mehän ollaan suomessa, eikä täällä saa mitään rakentaa katukäyttöön
Joten jos sais niin olisi kynnys tehdä noita nopeita pienempi.
SIISTI JA NOPEE
Eikö niitä saa rakenta siis?
Eikö ne EU:n jutut pitäis olla suomessa kans?
se93tbo kirjoitti:Eipä taida suomessa menna tuollainen 500hp katsastuksesta läpi virallisesti, jos original on esimerkiksi 225hp
Saab ei mene läpi , mutta päivässä sen moottorin vaihataa toiseen
Meinasin Bemaria - sen pitäis alkuperäisellä Saab B234 koneella ja Trionic 5 ruiskulla mennä katsastuksesta läpi...
Katsastuksen jälkeen vähän virittää sitten - aikamoiset vauhit saa siihen tosi halvalla.
600 kiloa vähempi painoa kuin Saab 9000CS:ssä