Filmejä - Saab 9000CS 2.3T 500+hp/600Nm

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
G-mies
"Ukkomies"
Viestit: 4471
Liittynyt: Pe Maalis 05, 2004 17:11
Paikkakunta: Ruotsalo

Viesti Kirjoittaja G-mies »

Olispa mielenkiintoista tietää, miten tuollaiseen rakettiin lasketaan verot... :? Ja onko mitään vaikeuksia rekisteröinnissä? Ei sillä, että rahaa olis Aeron oston jälkeen, mutta kunhan asiaa pohdin.

Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

No huhhuh 8O
Ei mikään ihan turha peli toi 8)
teesalama
"Hölösuu"
Viestit: 2521
Liittynyt: Ke Loka 15, 2003 09:13
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja teesalama »

Melkoiset menopelit teillä steg7...en edes tiennyt tommosia olevan. Yleensä näkee vaan jotain steg 1 tai 2 autoja.
Taitaa olla maksimi toi steg7?

Oma pappasedani tuntuu melko alitehoiselta Saabilta tommosen jälkeen. Noh kaupunkiajossa tälläkin pärjää.

Hieno laitos :D
Viimeksi muokannut teesalama, Pe Maalis 11, 2005 09:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saabilla jo vuodesta 1995. 90>900>9000>9000>NG9-3
Joskus useampikin samaan aikaan.
Karjay
"Aero"
Viestit: 359
Liittynyt: Ke Maalis 10, 2004 22:51
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Karjay »

Morjens! 8O
GM 900 se 2.0t -97 RE85
CC Aero
"Hölösuu"
Viestit: 1019
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 17:29
Paikkakunta: PKS

Viesti Kirjoittaja CC Aero »

G-mies kirjoitti:Olispa mielenkiintoista tietää, miten tuollaiseen rakettiin lasketaan verot... :? Ja onko mitään vaikeuksia rekisteröinnissä? Ei sillä, että rahaa olis Aeron oston jälkeen, mutta kunhan asiaa pohdin.

Matti
Helppohan tuolle verot on laskea, vakio -98 2,3T. Jos meinaa rekisteröidä Suomessa, niin parempi pysyä ihan hissukseen ja toivoa parasta etteivät pidä ylitehokkaana 225 heppaisena. :D
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9404
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Heh, on tämänkin palstan viritykset aika leluja tuohon verrattuna, pikkupoikien puuhastelua :lol: Taidan pitää omani vakiona, joko tuollainen tai ei mitään :D
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
JouniCSE
"Hölösuu"
Viestit: 1590
Liittynyt: Ke Heinä 09, 2003 18:03
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja JouniCSE »

ng900aero kirjoitti:Heh, on tämänkin palstan viritykset aika leluja tuohon verrattuna, pikkupoikien puuhastelua :lol: Taidan pitää omani vakiona, joko tuollainen tai ei mitään :D
Joo noita Ruottine poikien vehkeitä kun kattelee niin tulee taas lahti mieleen. Muilla on paremmat mömmöt eikä jää kiinni ja me suomipojat vaan puuhastellaan. "Älkää ny itteenne teloko!" 8)
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3132
Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja V-M »

Asiallisesti rakennettu kampe! Mikäs on seuraava kulkupeli? Jokos on työn alla?

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2248
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja NG900T »

Karjay kirjoitti:Morjens! 8O
Ei kai tuolle muuta voi sanoa :lol:
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
Marko 1880
"Kaasari"
Viestit: 22
Liittynyt: To Maalis 10, 2005 14:33
Paikkakunta: Ruotsi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Marko 1880 »

V-M kirjoitti:Asiallisesti rakennettu kampe! Mikäs on seuraava kulkupeli? Jokos on työn alla?

V-M
Seuraava "kulkupeli" on takavetonen vanha BMW E30 1986 - mihin on laitettu halpa Saabin B234 kone ja Trionic 5.
Turbo tulee olemaan Volvon TD04HL-19T #7 , ja polttoaine E85 - (etanol 85% ja 15% pensa).
Halpa leikkikalu - bugdgetti on noin 4600 EUR koko autolle valmis.

Auton paino tulee olemaan noin 1000kg - elikkä Maptun stage 7 jää luultavasti jälkeen 8)

http://www.lowbudgetrides.com/forum/viewtopic.php?t=3

Mvh Marko
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

Hienoa :D
se93tbo
"Hölösuu"
Viestit: 2343
Liittynyt: Su Helmi 15, 2004 16:46

Viesti Kirjoittaja se93tbo »

Hei mehän ollaan suomessa, eikä täällä saa mitään rakentaa katukäyttöön :cry:
Joten jos sais niin olisi kynnys tehdä noita nopeita pienempi.

SIISTI JA NOPEE 8)
9-3.1972
Marko 1880
"Kaasari"
Viestit: 22
Liittynyt: To Maalis 10, 2005 14:33
Paikkakunta: Ruotsi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Marko 1880 »

se93tbo kirjoitti:Hei mehän ollaan suomessa, eikä täällä saa mitään rakentaa katukäyttöön :cry:
Joten jos sais niin olisi kynnys tehdä noita nopeita pienempi.

SIISTI JA NOPEE 8)
Eikö niitä saa rakenta siis?
Eikö ne EU:n jutut pitäis olla suomessa kans?

Tässä on vähän infoa jos jaksaa Ruotsiksi lukea..ehkä joku vois suomeksi kääntä :wink:
http://forum.saabturboclub.com/phpbb1/v ... besiktning

/Marko
se93tbo
"Hölösuu"
Viestit: 2343
Liittynyt: Su Helmi 15, 2004 16:46

Viesti Kirjoittaja se93tbo »

Eipä taida suomessa menna tuollainen 500hp katsastuksesta läpi virallisesti, jos original on esimerkiksi 225hp :lol:
9-3.1972
Marko 1880
"Kaasari"
Viestit: 22
Liittynyt: To Maalis 10, 2005 14:33
Paikkakunta: Ruotsi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Marko 1880 »

se93tbo kirjoitti:Eipä taida suomessa menna tuollainen 500hp katsastuksesta läpi virallisesti, jos original on esimerkiksi 225hp :lol:
Saab ei mene läpi , mutta päivässä sen moottorin vaihataa toiseen 8)

Meinasin Bemaria - sen pitäis alkuperäisellä Saab B234 koneella ja Trionic 5 ruiskulla mennä katsastuksesta läpi...
Katsastuksen jälkeen vähän virittää sitten - aikamoiset vauhit saa siihen tosi halvalla.
600 kiloa vähempi painoa kuin Saab 9000CS:ssä 8)

/Marko
Vastaa Viestiin