Joo käyttöpelissä luottamus kyllä menee ainakin mulla virien edelle. Eli raja tulee kyllä vastaan. (Tai sitten ei?)Turbo Sensonic kirjoitti: Itse ainakin haluan, että auto kestää, eikä brakaa sen takia, että se on viritetty "tappiin" saakka.
Noi laatikkohommat menee jo varmaan aika kalliiks, tai ainaki kuvittelisin niin kun pelkkä työ irroituksineen ja purkuineen on jo kallista. Näppärä kaveri toki tekee ite ja tulee ainoastaan varaosahinnat mutta meikäläisellä ei oo mahdollisuutta edes lähtee purkamaan edes haynesin opastamana koska ei oo paikkaa missä pulata. Kuhan nyt pysyis toi vakiolaatikkokin kassassa ilman remontteja, sit kyllä syö miestä kun se homma on edessä. Toivottavasti nyt kestäs.. Kakkosen synkissa on kylmällä satunnaista muljahtelua ollut jo pitkään muttei niin paha että tarttis lähtee korjaamaan, eikä se ole pahemmaksi muuttunut. Edellisessäkin iivarissa oli samaa pitkän,pitkän aikaa muttei mitään haitannu kun vaihde menee pykälään kuitenkin ongelmitta.Turbo Sensonic kirjoitti: Speedpartsin sivuilla oli noin vuosi sitten myynnissä OG9-3, josta oli kutiteltu irti 275 hv. Autoon oli vaihdettu tukevampi kytkin ja Viggenin vaihdelaatikon osia. Tuohon "savottaan" en enää haluaisi ryhtyä. Parempi hommata sitten toinen Saab, jota alkaa rakentelemaan, jos rakenteluvietti vielä "vaivaa"
Edit, Vigge:
Lainaukset korjattu