On elämä vaikeeta...

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Frostgrey
"Hölösuu"
Viestit: 3723
Liittynyt: Ma Touko 26, 2003 22:05
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frostgrey »

HARTSA kirjoitti:tonnari AERO :!:
muutama tonni lisää,niin et saa kuin "karvalakki" 9-5.(joillakin merkkaa enemmän vuosimalli kuin auto itessään)
ja seuraava harkitsemisen arvoinen on 9-5 AERO.
sitten jo hinta nouseekin."Ainut" plussa 9-5 mallissa on että siinä korimalli muuttuu täysin.
erottuu paremmin.
Tuossa 9-5 Aerossa ei ei ole mitään muuta ihmeellistä kuin helmat ja etulippa, sekä turbo, jarrut ja alusta on eri. Välirahalla "karvalakki"- Aero saa nuokin hankittua ja vielä ehkä paremmatkin :wink: Perus Aerossa ei ole välttämättä ole mitään lisämausteita. Onhan niitä jopa kangas penkeillä :wink:

Tuntuu olevan aika taikasana tuo Aero :roll: (katellisten panettelua :oops: ). Omasta mielestä se ei tarjoa missään Saabin mallissa mitään mullistavaa :wink:

Velipojan Aerosta olen hieman kateellinen, kun siitä löytyy ilmastoidut sähköpenkit,automaatti, parkki tutka ,GPS:t, ja automaattisesti himmentyvä taustapeili, mutta nuo ovat silti kaikki aika turhia,mutta "reteitä" varusteita minun mielestä :wink: :D

Omaa "karvalakkia" on tullut pikku hiljaa varusteltua, Aeron turbo, helmat,jarrut,tuplaputket, sekä Aeron boksi. Seuraavaksi himoitaan uusia nahka/kangas penkkejä :D

Huh, tulipas avauduttua :D

Mutta, NG:sta ei ole kokemusta, mutta tonnarista onvm 88-96 ja ei voi kyllä noita autoja moittia. Molemmat vaihtoehdot varmasti loistavia autoja :D
Saab 9-3 TTID Vector 2008
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9405
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Milli kirjoitti:Itsehän ajelen LAATUAUTOLLA ja kannatan ehdottomasti Aero tonnaria. 8) Aero tonnari on kaiken lisäksi tilava perheauto. Huomattavasti tilavempi,turvallisempi ja parempi ajettava kuin ng900. :wink: Ja ennenkaikkea vakiona tehokkaampi. :wink: Suosittelen. 8)
Ja radikaalisti pappamaisempi, ehdottomasti :wink:
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Maikki
"Hölösuu"
Viestit: 1133
Liittynyt: Su Helmi 15, 2004 22:52
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Maikki »

NG900:n takapenkki on lähinnä suunniteltu jalattomille lapsille verrattuna tonnariin. Tuuletussysteemit NG:ssä on lähinnä vitsi ilman ilmastointia. Ennemmin OG9-3 kuin satku.

Alustasta nyt on turha puhua kun tuonikäiset kannattaisi kuitenkin päivittää uusilla hyvillä osilla joka tapauksessa.

nimimerkki:"8 vuotta NG900 ja OG9-3:lla ajellut"
9-5 2.0t wagon biopower linear sport - 05, 9-3 cabriolet 2.0t A SE -00, 900i 16valve 3d - 93

detailing...sitä korrekmies ei voi ymmärtää.
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9405
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Maikki kirjoitti:NG900:n takapenkki on lähinnä suunniteltu jalattomille lapsille verrattuna tonnariin. Tuuletussysteemit NG:ssä on lähinnä vitsi ilman ilmastointia. Ennemmin OG9-3 kuin satku.

Alustasta nyt on turha puhua kun tuonikäiset kannattaisi kuitenkin päivittää uusilla hyvillä osilla joka tapauksessa.

nimimerkki:"8 vuotta NG900 ja OG9-3:lla ajellut"
Kunhan Ei MISSÄÄN tapauksessa B205-koneella, jos ei halua tehdä täysremonttia. Ainakin meidän yksilössämme alusta on hyvä kuin mikä, mutta onkin normaalia jäykempi. Tuuletusjärjestelmä on hyvä ainakin acc:n kanssa, ja ei kait niitä muita olekaan :wink:
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2172
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

ng900aero kirjoitti:
Milli kirjoitti:Itsehän ajelen LAATUAUTOLLA ja kannatan ehdottomasti Aero tonnaria. 8) Aero tonnari on kaiken lisäksi tilava perheauto. Huomattavasti tilavempi,turvallisempi ja parempi ajettava kuin ng900. :wink: Ja ennenkaikkea vakiona tehokkaampi. :wink: Suosittelen. 8)
Ja radikaalisti pappamaisempi, ehdottomasti :wink:
Pappamaisempihan sen pitääkin olla. :wink: Ja varsinkin jos ei ole vakio.. Itsellänihän on kaukana pappamallista..

Mut ei se paljoa ng900 häviä pappamaisuudessa... Rumempihan se on koriltaankin kuin tonnari..
Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2248
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja NG900T »

Milli kirjoitti:Mut ei se paljoa ng900 häviä pappamaisuudessa... Rumempihan se on koriltaankin kuin tonnari..
Noh noh :lol:
No on toi NG kyl aika ruma, varsinkin mustilla maalaamattomilla puskureilla ja ilman takasiipeä :oops: :D
Mut kyl tonnarikin on aika pappa, vikatkin tonnarit on samannäkösiä sisätiloiltaan kun 80 luvulla :roll:
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
9000T CD
"Aero"
Viestit: 335
Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 10:19
Paikkakunta: JNS

Viesti Kirjoittaja 9000T CD »

NG900T kirjoitti:
Milli kirjoitti:Mut ei se paljoa ng900 häviä pappamaisuudessa... Rumempihan se on koriltaankin kuin tonnari..
Noh noh :lol:

Mut kyl tonnarikin on aika pappa, vikatkin tonnarit on samannäkösiä sisätiloiltaan kun 80 luvulla :roll:
Ei se muoto, vaan se tyyli. Osaatko kuvitella esim tonnarin jollain pyöreämuotoisella kojetaululla...heh 8)
In Memorian: 9000CD 2.0T -89, 9000CD 2.0T -88
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9405
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Milli kirjoitti:
ng900aero kirjoitti:
Milli kirjoitti:Itsehän ajelen LAATUAUTOLLA ja kannatan ehdottomasti Aero tonnaria. 8) Aero tonnari on kaiken lisäksi tilava perheauto. Huomattavasti tilavempi,turvallisempi ja parempi ajettava kuin ng900. :wink: Ja ennenkaikkea vakiona tehokkaampi. :wink: Suosittelen. 8)
Ja radikaalisti pappamaisempi, ehdottomasti :wink:
Pappamaisempihan sen pitääkin olla. :wink: Ja varsinkin jos ei ole vakio.. Itsellänihän on kaukana pappamallista..

Mut ei se paljoa ng900 häviä pappamaisuudessa... Rumempihan se on koriltaankin kuin tonnari..
Jaajaa, tonnari, cs-korisenakin on EHDOTTOMASTI rumin Saab jota on ikinä valmistettu, jos halutaan nuorekkuutta korostaa niin ei ainakaan tonnaria.
Og900/ng900 linjalle itse kallistuisin jos ei ole tilantarvetta ja haluaa nuorekkaan hyvän SAABIN. Jos haluat Saabin ennen GM:ää niin joku 90-luvun alun mätä tonnari tai satku lienevät ihan ok.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Maikki
"Hölösuu"
Viestit: 1133
Liittynyt: Su Helmi 15, 2004 22:52
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Maikki »

ng900aero: jos tolle linjalle lähdetään niin ei noi 1/2 ja 3/4-osa ooppelit nyt mitään ruusuja ole. Jos joku väittää NG900:sta nätiksi verrattuna CS-tonnariin niin kannattaa kiiruusti varata aika joko optikolle tai psykiatrille...tai molemmille :wink:

Ei herneitä nenään...em. herralle vain potut pottuina :D
9-5 2.0t wagon biopower linear sport - 05, 9-3 cabriolet 2.0t A SE -00, 900i 16valve 3d - 93

detailing...sitä korrekmies ei voi ymmärtää.
Sabo
"Hölösuu"
Viestit: 1048
Liittynyt: Su Joulu 28, 2003 21:52
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Sabo »

Maikki kirjoitti:ng900aero: jos tolle linjalle lähdetään niin ei noi 1/2 ja 3/4-osa ooppelit nyt mitään ruusuja ole. Jos joku väittää NG900:sta nätiksi verrattuna CS-tonnariin niin kannattaa kiiruusti varata aika joko optikolle tai psykiatrille...tai molemmille :wink:

Ei herneitä nenään...em. herralle vain potut pottuina :D


Paremmin en itse olis voinut sanoo...
9-3 ss 1.9 ttid aut. -11
Ex 9-5 2.3T A -07 vector wagon
ex 9-5 2.0t A -00 Wagon
Ansis
"Hölösuu"
Viestit: 1264
Liittynyt: Ti Syys 23, 2003 13:35
Paikkakunta: Viialabama

Viesti Kirjoittaja Ansis »

Makuasioistahan ei voi muuta kuin kiistellä :twisted: .
Mulla on 9-5 aero wagon, Pukki toi jouluksi valitellen ettei mistään löytänyt M98 aero tonnaria joka oli toiveena :!: :!: :!:
96 M75 i12 5-speed ;)
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Onkos tässäkään kiistelyssä mitään järkeä. Makuasiat makuasioina. Eikä rumaa Saabia ole vielä tehty, ainakaan minun mielestäni :!:
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
tamtami
"Aero"
Viestit: 382
Liittynyt: Ma Heinä 12, 2004 18:35

Viesti Kirjoittaja tamtami »

Makuasiathan ovat ainoita asioita joista kannattaa kiistellä. Kuka sitä faktaa vastaan viitsii kiistellä. :lol:
MB E 200 CDIA -02
Peugeot 406 HDI -01
Kawa ZZ-R 1100 -92
SS-K #2023, STCF#13
SEPA
"Hirsch"
Viestit: 936
Liittynyt: Ti Loka 14, 2003 19:33
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SEPA »

Maikki kirjoitti:NG900:n takapenkki on lähinnä suunniteltu jalattomille lapsille...
Jaa hyvä että kerroit tuonki kun ite en ookkaan hoksannu et omilla lapsillani ei ookkaan jalkoja :wink:
SEPA
"Hirsch"
Viestit: 936
Liittynyt: Ti Loka 14, 2003 19:33
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SEPA »

Milli kirjoitti:Rumempihan se on koriltaankin kuin tonnari..
Ja kuitenki kyyti kelpaa :wink:
Vastaa Viestiin