Mulla on semmonen video siitä autosta jossa loppu teksteissä sanotaan vielä siitä et siinä on ne vakiona, ainakin muistaakseni. Voin tässä joku päivä yrittää saaha tänne siitä todistus aineistoa kunhan vähän opettelen tota videon siirtämistä.Turbo Sensonic kirjoitti:Ei ollut vakiomäntiä, vaan ihan takoalumännät. Esim. 9-5:n Aeron vakiomännät kestää noin 330 hv:aan saakka. Sen jälkeen ne brakaa900aero-84 kirjoitti:Kun siinä per eglundin tai jotenkin sinne päin ukolla on se pikes peak viggen ja siinä on vielä lohkon lisäks vakio männätkin. Ja tehoja tais olla 800hp
360 kW:n 9-3SS 2.0T Helsinki Motor Showssa
-
- "Hirsch"
- Viestit: 938
- Liittynyt: La Loka 18, 2003 14:30
- Paikkakunta: Jyväskylä
900 Aero T16 -84 (projetkti)
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
Per Eklundin Pikes Peak/Rallicrossi auto on kuitenkin pikkasen rajumpi, kuin tuo Endurance 9-3. Per Eklundin 2.0:sta otetaan n.800 hv 3.0 barin paineilla. Kissankokoisilla kirjaimilla "SAAB Genuine Parts"
Hieman lisää SS 9-3 :sta:
Moottori:
B234 2.0ltr ? (TYPO?)
Garret GTBB, ylipaineella 1,3 bar
Puristusuhde 9.0:1
JE:n valmistamat männät
Verdin kanget
Motec ADL
Hieman lisää SS 9-3 :sta:
Moottori:
B234 2.0ltr ? (TYPO?)
Garret GTBB, ylipaineella 1,3 bar
Puristusuhde 9.0:1
JE:n valmistamat männät
Verdin kanget
Motec ADL
-
- "Hirsch"
- Viestit: 938
- Liittynyt: La Loka 18, 2003 14:30
- Paikkakunta: Jyväskylä
Tai jos vielä tarkennetaan niin 3.5baria oli ahdot ton videon lopussa ja siinä luki
"original Saab engine & cylinder head, 6-speed Prodrive gearbox ja Garret turbocharger (3,5bar)"
En saa sitä videota tänne ku meinää olla peukku keskelä kämmentä tän tieko toneen kanssa.
Mut Saab Viggen Pikes Peak edition nimellä oon sen videon hakenu kazaasta.
"original Saab engine & cylinder head, 6-speed Prodrive gearbox ja Garret turbocharger (3,5bar)"
En saa sitä videota tänne ku meinää olla peukku keskelä kämmentä tän tieko toneen kanssa.
Mut Saab Viggen Pikes Peak edition nimellä oon sen videon hakenu kazaasta.
900 Aero T16 -84 (projetkti)
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Mulla on kaksikin videota P. Eklundin autosta. Toinen taitaa olla sama, josta tässäkin aiheessa on ollut puhetta. Mutta toinen video on mielenkiintoinen. Se on ripattu ruotsin telkkarista ja kertoo dokumentin omaisesti Per Eklundin auton rakentamisesta, rakentajista ja kilpailemisesta. Kestoltaan pikkasen vajaa 30min. Harmi vaan kun on tämä GPRS
On myös huomioitava autojen eri käyttö tarkoitukset pärre vetäisee vaan muutaman kierroksen grossia mutta tulla rata pelillä ajetaan joskus aika pitkiäkin kisoja. Yksi mikä kiinnitti huomion tuossa rata pelissä oli nuo ahtopaineet kun on saatu pysymään mukavan alhaalla, toki sen suuremman turbon takia, mutta on siellä tehty paljon töitä.badfear kirjoitti:Per Eklundin Pikes Peak/Rallicrossi auto on kuitenkin pikkasen rajumpi, kuin tuo Endurance 9-3. Per Eklundin 2.0:sta otetaan n.800 hv 3.0 barin paineilla. Kissankokoisilla kirjaimilla "SAAB Genuine Parts"
Hieman lisää SS 9-3 :sta:
Moottori:
B234 2.0ltr ? (TYPO?)
Garret GTBB, ylipaineella 1,3 bar
Puristusuhde 9.0:1
JE:n valmistamat männät
Verdin kanget
Motec ADL
Piti taas vaihteeks kattoo tuo pitempi pätkä. Harmi vaan kun en paljoa ruotsia osaa, niin menee suurin osa niinsanotusti ohi.badfear kirjoitti:Mulla on kaksikin videota P. Eklundin autosta. Toinen taitaa olla sama, josta tässäkin aiheessa on ollut puhetta. Mutta toinen video on mielenkiintoinen. Se on ripattu ruotsin telkkarista ja kertoo dokumentin omaisesti Per Eklundin auton rakentamisesta, rakentajista ja kilpailemisesta. Kestoltaan pikkasen vajaa 30min. Harmi vaan kun on tämä GPRS
Alkaisipa GM panostaa WRC-touhin ja luonnollisesti Saabin kautta.
9-3 sc 1,9 tid -08
Dodge Dart Custom -70
Chevy van -98
Dodge Dart Custom -70
Chevy van -98