Mitä haittaa on ahtaasta downpipesta virilastua käytettäessä

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
öljysormi
"Aero"
Viestit: 390
Liittynyt: Ma Elo 18, 2003 17:38

Viesti Kirjoittaja öljysormi »

Vigge kirjoitti:
Ero sen sijaan ei näy 100-200 välillä johtuen siitä että auto ei ajeta matalilla rundeilla ko. välillä.
Eli olet siis mitannut, että 100-200kmh aika on täsmälleen sama kuin vakio viggenillä?

Totta on, että pienellä ahtimella aikaansaatu hirvittävä vääntöpiikki keskikierrosalueella hämää monet luulemaan auton olevan todella suorituskykyinen, vaikka todellisuudessa auto vain puutuu 4000rpm:n jälkeen.
ex9000 -95aero,1.9 tdi passat, MB450SL-77,MB E220cdi,cls 55 amg
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

öljysormi kirjoitti:
Vigge kirjoitti:
Ero sen sijaan ei näy 100-200 välillä johtuen siitä että auto ei ajeta matalilla rundeilla ko. välillä.
Eli olet siis mitannut, että 100-200kmh aika on täsmälleen sama kuin vakio viggenillä?
vertailutestejä on tullut tehtyä suljetulla radalla usean auton voimin :lol:
öljysormi kirjoitti: Totta on, että pienellä ahtimella aikaansaatu hirvittävä vääntöpiikki keskikierrosalueella hämää monet luulemaan auton olevan todella suorituskykyinen, vaikka todellisuudessa auto vain puutuu 4000rpm:n jälkeen.
juuri näin ja ko. vääntöpiikki ei hyödytä tippaakaan 100-200 koska kierrokset liian korkeat.
#1730
500whp.net member
Vastaa Viestiin