Mulla on ahtomittari lisäksi ja Potkiksen luvut näyttää olevan oikeet ainakin oranssi\punaisen rajaan asti.potkuhousu kirjoitti:valkonen = alipaine
oranssi =0- 1 bar
punanen 1-
toi on omasta mittarista eikä ole niin tarkka
9000T steg-2
Itse tilasin 3" downpipen 24.11.2003 speedpartsilta niin tänään Procarin Riku soitti ja sanoi että putki on saapunut ja huomenna sulla.
No niin että sillä lailla.
Tais mulla käydä tuuri.. Ja tilasin samalla ne tulpat Procarilta. (bcr8es) Eli n.3 viikkoa meni tilauksesta.
ps.En jaksanu alkaa tekeen ite tota downpipea.Se on joululahja tonnarille.
Ku jäi noita veronpalautus rahojakin sen verran että pakko saaha ne tuhlattua jonnekkin.. 

ps.En jaksanu alkaa tekeen ite tota downpipea.Se on joululahja tonnarille.

Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
OHO...
ilmeisesti roidilla on ne ahdot ollu jokseenkin vaarallisissa lukemissa, kun tuolla steg-1:llä ne näytti 2... no otettiin se yks nappula sitte pois, mutta edelleen jäi 1,5 kuinka voi olla??
ilmeisesti roidilla on ne ahdot ollu jokseenkin vaarallisissa lukemissa, kun tuolla steg-1:llä ne näytti 2... no otettiin se yks nappula sitte pois, mutta edelleen jäi 1,5 kuinka voi olla??
Turkka Kivelä #(ei voi muistaa ulkoa),
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
Peruspaineet on päin per*että, siis liian isot, niin ahtaa kyllä steg1:selläkin vaikka kuinka. Kannattee ruuvata ne perupaineet ennemmin vaikka liian alas, siis vaikka 0.2bariin ja alkaa sieltä sitten piikkuhiljaa kirraileen niitä ylemmäs ja katsoo mihin ne varsinaiset ahdot milloinkin asettuu!
Turbo Saabs never die, they just run faster...
Omega 3000tic
Omega 3000tic