9000T steg-2

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
SEPA
"Hirsch"
Viestit: 936
Liittynyt: Ti Loka 14, 2003 19:33
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SEPA »

potkuhousu kirjoitti:valkonen = alipaine
oranssi =0- 1 bar
punanen 1-

toi on omasta mittarista eikä ole niin tarkka
Mulla on ahtomittari lisäksi ja Potkiksen luvut näyttää olevan oikeet ainakin oranssi\punaisen rajaan asti.
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

joo,

9-3:n käyttäjän oppaassahan lukeekin, että mikäli viisari nousee punaiselle puolelle tulee ottaa yhteyttä huoltoon ;) :twisted: :twisted:

:roll:

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
jarska
"Aero"
Viestit: 447
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2003 11:17
Paikkakunta: oulunsalo

Viesti Kirjoittaja jarska »

Onko tietoa/kokemusta minkälaisia ahtoja tuolla SP:n steg3:sella saa kun tilasin sen? Autohan olis siis 89 tonttu...

PS. Tilasin muuten nuo palikat elokuussa eikä oo vieläkään tullu :lol:
Turbo Saabs never die, they just run faster...

Omega 3000tic
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2172
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

Itse tilasin 3" downpipen 24.11.2003 speedpartsilta niin tänään Procarin Riku soitti ja sanoi että putki on saapunut ja huomenna sulla. :lol: :lol: No niin että sillä lailla. 8) Tais mulla käydä tuuri.. Ja tilasin samalla ne tulpat Procarilta. (bcr8es) Eli n.3 viikkoa meni tilauksesta.

ps.En jaksanu alkaa tekeen ite tota downpipea.Se on joululahja tonnarille. :lol: Ku jäi noita veronpalautus rahojakin sen verran että pakko saaha ne tuhlattua jonnekkin.. :wink:
Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
jarska
"Aero"
Viestit: 447
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2003 11:17
Paikkakunta: oulunsalo

Viesti Kirjoittaja jarska »

mun joululahja tonnarille on seisonta johon se laitetaan vuoden alussa kun allekkirjoittanut siirtyy nauttimaan suomen puolustusvoimien pakollisesta "työharjoittelusta" lapin lennostoon :lol:
Turbo Saabs never die, they just run faster...

Omega 3000tic
turkkaki
"Hölösuu"
Viestit: 1366
Liittynyt: Ti Maalis 09, 2004 12:02
Paikkakunta: kauhajoki

Viesti Kirjoittaja turkkaki »

OHO...
ilmeisesti roidilla on ne ahdot ollu jokseenkin vaarallisissa lukemissa, kun tuolla steg-1:llä ne näytti 2... no otettiin se yks nappula sitte pois, mutta edelleen jäi 1,5 kuinka voi olla??
Turkka Kivelä #(ei voi muistaa ulkoa),
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
jarska
"Aero"
Viestit: 447
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2003 11:17
Paikkakunta: oulunsalo

Viesti Kirjoittaja jarska »

Peruspaineet on päin per*että, siis liian isot, niin ahtaa kyllä steg1:selläkin vaikka kuinka. Kannattee ruuvata ne perupaineet ennemmin vaikka liian alas, siis vaikka 0.2bariin ja alkaa sieltä sitten piikkuhiljaa kirraileen niitä ylemmäs ja katsoo mihin ne varsinaiset ahdot milloinkin asettuu!
Turbo Saabs never die, they just run faster...

Omega 3000tic
jarska
"Aero"
Viestit: 447
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2003 11:17
Paikkakunta: oulunsalo

Viesti Kirjoittaja jarska »

Hyi! Tuossahan oli tuo edellinen viesti minun yli vuosi sitten kirjoittamani kun odottelin armeijaan lähtöä 8O :lol:
Turbo Saabs never die, they just run faster...

Omega 3000tic
Vastaa Viestiin