Kuinka piristää saapistia näin pimeän keskellä???

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6200
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

BUSTED!!! :oops: :oops: :oops: :? :cry:

Parketista puheen ollen...

Mulla eilen muija huomasi kun joululahjarahoja tarkasteli, että "varatililtä" oli lähtenyt muutama saturainen jollekin yksityishenkilölle. Pakkohan se oli siinä vaiheessa myöntää, että viriboksi oli tullut hankittua. Vaimo on ollut eilisestä asti mykkäkoulussa ja sää nähdä heltyykö enää koskaan? 8O No ei ole mitään uutta nuo mykkäkoulut. Jouduin (jo) tänään sitten ihan hyvitelläkseni laittamaan kuntoon tuon kesällä irti pullistelleen parketin...kun vaimon mielestä mulle on muka tärkeempää kaiken maailman Saapit ja urheiluharrastukset kuin kotijutut...

On se kumma miten ihmiset voi olla eri mieltä tarpeellisesta rahan menosta? :) :wink:

9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
SEPA
"Hirsch"
Viestit: 936
Liittynyt: Ti Loka 14, 2003 19:33
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SEPA »

Meillä tulee aina kilpailu kumpi kerkiää tilaamaan ensinnä tavaraa.Yleensä olen aina tilannu kaiken etukäteen,eli Saappi voi hyvin ja kulkee 8) Kyll sitä on joutunu joskus kärsiin liian nopeista liikkeistä.Siksi kuljen yleensä pyörällä töihin :(
pertti666
"Viggen"
Viestit: 632
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 13:47
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja pertti666 »

potkuhousu kirjoitti:
9-5tW kirjoitti: ...puolen tunnin päästä se tuli ja ehdotti uuden pesukoneen ja kuivausrummun hankintaa.... :?
:D :D :D niin tuttua, meillä se on parkettilattia
Mulla on käynyt tsäkä siinä, a) että "rouva" on antanut suosiolla mun vastuulle perheen raha-asiat ja b) juuri sen takia meillä EI ole yhteisiä tilejä (paitsi lainanhoitotili, mutta eihän siellä käy kuin raha kääntymässä :lol: ) MUTTA MUTTA, mä ite käytän tälläistä hieman kalliimpaa kaavaa omissa hankinnoissa:

osta rouvalle jotain lahjaksi / kannusta rouvaa ostamaan jotain mitä hän empii ite ostaa, tarjoudu vaikka maksamaan osa siitä ite..menee päivä,kaksi ja sitten sillä syttyy omantunnon lamppu: mutta sähän et oo ostanut ittelles mitään vähään aikaan.. :D , johon sitten on helppo sanoa että kröhöm, no joo rest is history (tai sitten jos ei ostosta ole vielä tehty, nyt se syytä tehdä asap..=
9-3 SC 2.0t vector -07
# 1781
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Viesti Kirjoittaja Hallu »

peinu kirjoitti:BUSTED!!! :oops: :oops: :oops: :? :cry:

Parketista puheen ollen...

Mulla eilen muija huomasi kun joululahjarahoja tarkasteli, että "varatililtä" oli lähtenyt muutama saturainen jollekin yksityishenkilölle. Pakkohan se oli siinä vaiheessa myöntää, että viriboksi oli tullut hankittua. Vaimo on ollut eilisestä asti mykkäkoulussa ja sää nähdä heltyykö enää koskaan? 8O No ei ole mitään uutta nuo mykkäkoulut. Jouduin (jo) tänään sitten ihan hyvitelläkseni laittamaan kuntoon tuon kesällä irti pullistelleen parketin...kun vaimon mielestä mulle on muka tärkeempää kaiken maailman Saapit ja urheiluharrastukset kuin kotijutut...

On se kumma miten ihmiset voi olla eri mieltä tarpeellisesta rahan menosta? :) :wink:
No kävi juu sulla "ohrasesti" :cry:
Hoidetaan ens kerralla "riihikuivalla" niin ei jää mitään virallisia merkintöjä minnekään :wink:
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6200
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

joo, pitää alkaa tunkemaan rahoja patjan sisään :) Tai sit mun pitää vaan ruinata kaikki virikamat emännältä niin, että se heltyy tai hermostuu!

9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

voi taivaan vallat.

Kun viri kamaa ostetaan silloin se ostetaan eikä siinä auta sivullisten marinat. Ostaahan ne paremmatkin puoliskon käsilaukkuja ja muuta tuiki tarpeetonta juhlamekkoon sopivaa joten ostelkaa pojat vaan tavaroitanne ja olkaa siitä ylpeitä, muuten sanon teille BÄÄÄ BÄÄÄÄ olette lampaita BÄÄÄÄÄÄÄ :)
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Viesti Kirjoittaja Hallu »

peinu kirjoitti:joo, pitää alkaa tunkemaan rahoja patjan sisään :) Tai sit mun pitää vaan ruinata kaikki virikamat emännältä niin, että se heltyy tai hermostuu!
Hyvä idis :D

Joka kuukausi 100€ jemmaan, sitä ei välttämättä mamma huomaa. Sitten on joka vuosi käytössä 1200€ ja sillähän saa vaikka mitä kivaa 8)
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

potkuhousu kirjoitti:joten ostelkaa pojat vaan tavaroitanne ja olkaa siitä ylpeitä, muuten sanon teille BÄÄÄ BÄÄÄÄ olette lampaita BÄÄÄÄÄÄÄ :)
Mites muuten ne sun virit, hallitus antanut kielteisen päätöksen? :lol:
#1730
500whp.net member
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

heti kun on sloteja alkaa taas ostelu mutta siihen asti eletään säästöliekillä. Tuli ostettua lomamatkakin Sveitsiin lasten kanssa joksikin aikaan niin sinne pitää säästää. Ties vaikka tulis jollain ylimääräisellä autolla kotiin sieltä. Olis siinä riemua kerrakseen kun tulisi ylimääräinen rakennussarja pihaan 8O . Joo kyllähän se jotain aina mussuttaa mutta kun mä sanon vaan ostavani mitä haluun ja miksi niin se riittää.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

93t sport kirjoitti:Joka kuukausi 100€ jemmaan, sitä ei välttämättä mamma huomaa. Sitten on joka vuosi käytössä 1200€ ja sillähän saa vaikka mitä kivaa 8)
:D BÄÄÄÄ BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ :lol: :lol:

EDIT: noin
Viimeksi muokannut potkuhousu, Ma Joulu 15, 2003 10:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6200
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

:)

Oisit edes hymiön pistänyt perään.

Joo, emännät suhtautuu vähän eri tavoilla juttuihin. Meikäläisen emäntä oli niin loukattu kun "selän takana niin vehkeillään" että meinas alkaa jo laukkuja pakkailemaan, vaikka sillä ei ole osaa eikä arpaa "joihinkin mun rahoihin".

9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Viesti Kirjoittaja Hallu »

potkuhousu kirjoitti:
93t sport kirjoitti:Joka kuukausi 100€ jemmaan, sitä ei välttämättä mamma huomaa. Sitten on joka vuosi käytössä 1200€ ja sillähän saa vaikka mitä kivaa 8)
BÄÄÄÄ BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
Eipäs määkitä yhtään siellä senkin Kuva
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

mitenköhän tästäkin palstasta saatais emäntä vapaa alue :?:

eikös se riitä että kuulee heti aamu klo 7:ä ilta 21 jatkuvaa paatosta. Että vielä täälläkin aletaan ruotimaan. :wink:

PUOLISO FREE ZONE pliiiiiide

yksi sana RAKKAUS (autoja kohtaan voittaa aina)
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Viesti Kirjoittaja Hallu »

potkuhousu kirjoitti:mitenköhän tästäkin palstasta saatais emäntä vapaa alue :?:

eikös se riitä että kuulee heti aamu klo 7:ä ilta 21 jatkuvaa paatosta. Että vielä täälläkin aletaan ruotimaan. :wink:

PUOLISO FREE ZONE pliiiiiide

yksi sana RAKKAUS (autoja kohtaan voittaa aina)
Okei okei, passaahan se, ei enää muijia tänne palstalle, leikitään sitten miehiä jos niin halutaan.

...mutta jos muija saa tietää tän ni mitähän se sanoo...onko tää muijien syrjintää, jaa-a... :oops: ..BÄÄÄÄÄ! :D
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
V.J.S
"Hölösuu"
Viestit: 8089
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

peinu kirjoitti: Joo, emännät suhtautuu vähän eri tavoilla juttuihin. Meikäläisen emäntä oli niin loukattu kun "selän takana niin vehkeillään" että meinas alkaa jo laukkuja pakkailemaan, vaikka sillä ei ole osaa eikä arpaa "joihinkin mun rahoihin".
Juu, kyllä se oli meilläkin yhtä ovien pauketta ja mykkäkoulua, kun alkuvuodesta "jäin kiinni" siitä, että vahtasin tosissani noutoautoa Saksasta. Ideasta oli toki ollut puhetta aiemmin, mutta sen oli emännyys tyrmännyt melkosen selkeästi (ihme). Minähän en siitä "tosimiehenä" :roll: lannistunut, ja muutaman kuukauden päästä oli pari kandidaattia katseltuna, kunnes tosiaan emäntä näki vahingossa koneelta käymääni kirjeenvaihtoa...Ai että sitä ratkiriemukasta tunnelmaa 8O :lol: No, loppu hyvin, kaikki hyvin, eikä emäntäkään polttanut tonnaria, vaikka niin jossain vaiheessa ennen hakureissua uhosi 8O
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Vastaa Viestiin