Kone 9000:sta 900:seen

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
turkkaki
"Hölösuu"
Viestit: 1352
Liittynyt: Ti Maalis 09, 2004 12:02
Paikkakunta: kauhajoki

Re: Kone 9000:sta 900:seen

Viesti Kirjoittaja turkkaki »

lol... tämäoli jo hyvä..
Turkka Kivelä #(ei voi muistaa ulkoa)
9-5 2.3 AERO -08, käyttis
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrastuksia pitää olla.
hewidero
"Hölösuu"
Viestit: 1453
Liittynyt: To Touko 22, 2003 15:55
Paikkakunta: Vaasa

Re: Kone 9000:sta 900:seen

Viesti Kirjoittaja hewidero »

Eikös suomessakin ainakin yksi 900/99 ole, mihin on sovitettu tonnarin tekniikka laatikoineen ja apurunkoineen?
#2013
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
Jokke A
"Saabisti"
Viestit: 1670
Liittynyt: Ke Marras 17, 2004 18:58
Paikkakunta: Turku

Re: Kone 9000:sta 900:seen

Viesti Kirjoittaja Jokke A »

hewidero kirjoitti:Eikös suomessakin ainakin yksi 900/99 ole, mihin on sovitettu tonnarin tekniikka laatikoineen ja apurunkoineen?
On, pystykeulainen 900.
Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo.
'84 900T8 Museoautoprojekti
Alihankkija
"Aero"
Viestit: 480
Liittynyt: Ma Loka 29, 2007 19:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kone 9000:sta 900:seen

Viesti Kirjoittaja Alihankkija »

Jokke A kirjoitti:
hewidero kirjoitti:Eikös suomessakin ainakin yksi 900/99 ole, mihin on sovitettu tonnarin tekniikka laatikoineen ja apurunkoineen?
On, pystykeulainen 900.
Onko tietoa, että missä tällainen laitos vaikuttaa ?
Jope
-
Viestit: 4168
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 13:54
Viesti:

Re: Kone 9000:sta 900:seen

Viesti Kirjoittaja Jope »

Oulussa on sen syntykoti, mutta en tiedä kuka sen tällä hetkellä omistaa. Tekijä ei taida kovin usein lukea foorumia?
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA) | 9000 CD 2.0T '89 (VA)
Vastaa Viestiin