Kone 9000:sta 900:seen
Re: Kone 9000:sta 900:seen
lol... tämäoli jo hyvä..
Turkka Kivelä #(ei voi muistaa ulkoa)
9-5 2.3 AERO -08, käyttis
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrastuksia pitää olla.
9-5 2.3 AERO -08, käyttis
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrastuksia pitää olla.
Re: Kone 9000:sta 900:seen
Eikös suomessakin ainakin yksi 900/99 ole, mihin on sovitettu tonnarin tekniikka laatikoineen ja apurunkoineen?
#2013
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
Re: Kone 9000:sta 900:seen
On, pystykeulainen 900.hewidero kirjoitti:Eikös suomessakin ainakin yksi 900/99 ole, mihin on sovitettu tonnarin tekniikka laatikoineen ja apurunkoineen?
Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo.
'84 900T8 Museoautoprojekti
'84 900T8 Museoautoprojekti
-
- "Aero"
- Viestit: 480
- Liittynyt: Ma Loka 29, 2007 19:46
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Kone 9000:sta 900:seen
Onko tietoa, että missä tällainen laitos vaikuttaa ?Jokke A kirjoitti:On, pystykeulainen 900.hewidero kirjoitti:Eikös suomessakin ainakin yksi 900/99 ole, mihin on sovitettu tonnarin tekniikka laatikoineen ja apurunkoineen?
Re: Kone 9000:sta 900:seen
Oulussa on sen syntykoti, mutta en tiedä kuka sen tällä hetkellä omistaa. Tekijä ei taida kovin usein lukea foorumia?
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA) | 9000 CD 2.0T '89 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA) | 9000 CD 2.0T '89 (VA)