MAHTAVA AUTOVAHA !!!

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Hallu
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Hallu »

Hook kirjoitti:
93t sport kirjoitti: Myytkö ja esitteletkö itse ko. kamaa?
Itse yritin kysyä ketjun alottajalta ihan samaa, eli onkohan tähän ketjuun kirjoittanut tähänmennessä 0, 1 vaiko jo 2 ko. tuotetta kauppaavaa henkilöä, jotka hyötyvät lisämyynnistä kaupallisesti?

Mielestäni viestit kuullostivat niin "tvshop" tyyliseltä, että onkohan viestien tarkoitus toimia kaupallisena tiedotteena vai tuoda puolueettomia kokemuksia muiden saabistien tietoon?
Eikös osto&myyntiosasto ole eriseen ja sekin taitaa olla tarkoitettu yksityishenkilöille, vai onko tuotteesta luvasssa jatkossa clubi-etuja, jolloin se kuuluisi klubin puolelle?

Hook
No, tämä hieman oli mielessä kun kirjoitin, jotenkin kummallista että joku osuu juuri ylistämään ko ainetta asiantuntijana tänne kun ekaa viestiään kirjoittaa foorumille, vai huuteliko joku apuun puhumaan tuotteen puolesta :)
Ja tosiaan aika jääviä puhua jonkun tuotteen hyvyydestä jos sattuisi itse myymään ko tuotetta :roll:
Mutta saattaahan toi hyvää olla, mistäs mä sen tiedän :)

PS. Mikä saab "Suaappi": lla on? Onko kuvia laittaa autosta kuinka kiiltää?
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
suaappi
"Koeajolla"

Viesti Kirjoittaja suaappi »

Moi.
Ei ole miul saabbia, vielä..
Työkaveri on kovasti puhunut saabin eduista, joka myös aamulla mainitsi minulle tästä foorumissa olevasta keskustelusta, koska tiesi minut aineen innokkaaksi käyttäjäksi. (käyttää hän itsekkin)

En todellakaan kirjoittanut myyntiprovisiot mielessä, en toimi myyjänä. Olen vain vakuuttunut tuotteesta ja seurannut läheltä erittäin fiksua myyntimiestä. Minua suututti maininnat markkinointityylistä, koska ne olivat asiantuntemattomia (viittaan hookin "kunnes myyjiä on täynnä" ym.) Sen verran olen tämän yrityksen markkinonnista perillä, että moittia en voi. Samaa en voi sanoa muista tässä topicissa mainituista yrityksistä. Niissäkin mukana olevia tunnen, ja markkinonnista tiedän.

Minusta suoramarkkinointi on näyttäytynyt uudessa valossa tämän yrityksen kanssa. Tuote on jokaisen yrityksen pääasia. Ymmärrän hyvin, kun tuntemani kaveri on sanonut tuotteen menevän parhaiten kaupaksi esittelyn ansiosta.
Hook
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Hook »

suaappi kirjoitti:Moi.
Minua suututti maininnat markkinointityylistä, koska ne olivat asiantuntemattomia (viittaan hookin "kunnes myyjiä on täynnä" ym.) Sen verran olen tämän yrityksen markkinonnista perillä, että moittia en voi. Samaa en voi sanoa muista tässä topicissa mainituista yrityksistä. Niissäkin mukana olevia tunnen, ja markkinonnista tiedän.
Viittasin kirjoittamassani viesissä yleisesti lailliseen verkostomarkkinointiin ja kyseisen yrityksen tuomiin mielikuviini, koska toimii verkkostomarkkinointi periaatteella.

http://www.dwgfinland.com/lisa_ansiot5.htm sivulla sanotaan näin:

"Bonustulot - Voit ansaitse 7 % bonusta useasta Director ryhmästä viidessä tasossa. Tämän ansiosta DWG International tulosi voivat kasvaa merkittäviksi",

Korjatkaa jos olen väärässä, mutta mielestäni tuon lauseen mukaan DWG palkitsee hommaamalla mahdollisimman paljon uusia jälleenmyyjiä sekä asiakkaita ja pyrkii laajentamaan markkinoita verkostomarkkinointi periaatteella eli palkitsemalla ylempänä (aikaisemmin mukaan tulleita) hierarkiassa olevia. Tämäntyylinen kasvuhan ei voi jatkua loputtomiin.

http://www.sci.fi/~jpoyry/huijarit/verkosto.html ja
http://koti.mbnet.fi/mantynen/jako.htm
sivuilla kerrotaan varsin tarkkaan mitä verkostomarkkinointi on ja mihin osa-alueisiin se perustuu.

Lainaten: (Jos kysyt verkostomarkkinoijalta, miksi hän kutsuu bisnestään verkostomarkkinoinniksi, eikä pyramidisysteemiksi, saat luultavasti kuulla legendaarisen "tuotteemme on oikeutuksemme"-selityksen: "Meidän verkostossa myyjälle maksetaan myytyjen tuotteiden perusteella, ei suoraa maksua uusien jäsenien hankkimisesta". )

Yrityksistä osa toimii laillisesti ja osa laittomasti. Osalla on mahdollisuus toimia kasvun pysähdyttyäkin, osalla ei.

Näihin asioihin en ota *edelleenkään* kantaa enempää ko. yrityksestä tai tuotteesta, koska EN edelleenkään tunne kumpaakaan, mutta tuon esille verkostomarkkinoinnin toimintaperiaatteita, eli mahdollisia motivaatiot, markkinointimenetelmiä ja elinmahdollisuuksia.
suaappi kirjoitti: Minusta suoramarkkinointi on näyttäytynyt uudessa valossa tämän yrityksen kanssa. Tuote on jokaisen yrityksen pääasia. Ymmärrän hyvin, kun tuntemani kaveri on sanonut tuotteen menevän parhaiten kaupaksi esittelyn ansiosta.
Olen samaa mieltä kanssasi siitä, että viestikejussa oleva markkinointi ja yritys ovat esiintyneet aivan uudessa valossa tällä foorumilla. Ymmärrän myös hyvin että menee parhaiten esittelemällä tuotetta livenä henkilökohtaisesti. - > Eikä kirjoittamalla suuria ylisanoja tällä foorumilla, jossa yleisesti lukijakunta edustaa varsin kriittistä kuluttajaa monien tuotteiden osalta ja vaatii puolueetonta näyttöä sekä realistisia käyttökokemuksia.

Hook
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
lucaf
"kukkahattu"

Viesti Kirjoittaja lucaf »

niin paljon kun tunnen antipatiaa verkostomarkkinointia kohtaan, silti heräsi mielenkiinto lähinnä tuohon että auton saisi ehostettua ilman veden käyttöä, ekologinen näkökulma kiehtoo.

luin sen TM:n artikkelin mikä tuolta tuotteen kotisivulta löytyi, ihmettelin ettei ne enempää tutkineet sitä miten on mahdollista ettei likainen auto naarmuunnu tuossa käsittelyssä. siihen kun ei usko tahdo oikein riittää. kotisivun demokuvissa puhdistettiin aika likainen auto tuolla, en mä noin likaiseen autoon raaskisi hieroa yhtään mitään?

edit: ai täältä voi tilata ilmaisen 30ml näytepullon no mitä mä enää sitten mietin... http://www.dwgfinland.com/lisa_ansiot4.htm

ps. aika hyviä pepsodent-kuvia noilla jälleenmyyjäksi-sivuilla :)
Viimeksi muokannut lucaf, Ma Syys 05, 2005 14:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

Joo kyllä se hullulta tuntuu , ja en kokeile.
tamtami
"Aero"

Viesti Kirjoittaja tamtami »

Kyllä nämä kuuluu siihen samaan kategoriaan kuin DNA ym. vastaavat huuhaa tuotteet. Minuakin pidettiin lähes hulluna silloin aikoinaan kun DNA tuli markkinoille. No kaikki tietää miten kävi. 8) En säästänyt, mutten hävinnytkään, edes aikaa kun olis pitänyt ilmoitella kaikille uusi puh.no. (Silloin alkuun ei vielä meinannut saada sitä omalle numerolle.)
MB E 200 CDIA -02
Peugeot 406 HDI -01
Kawa ZZ-R 1100 -92
SS-K #2023, STCF#13
Turbo900
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja Turbo900 »

Zaino on parasta vahaa
Jeee!
Muut on huuhaata.
Turbojubilee
"Ruisku"

Viesti Kirjoittaja Turbojubilee »

No ei varmaan ole.

PARAS ON EHDOTTOMASTI DWG:n ULTRA-ION.
SAAB 9-3 SE TurboJubilee vm. 2002, Musta 5 d ! Olen sairastunut vakavasti SAABISMIIN !
pevi
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja pevi »

Nyt pojat suomi24.fi palstalle :evil:
potkuhousu
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

Mä yritin miettiä mitä tähän sanoisin... nooh koittakaa pysyä aiheessa ja malttia hymiöissä :)

Jokaiselle vahalla on oma käyttäjäkuntansa.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Hallu
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Hallu »

Mä hieman putsasin vahingossa lipsahtaneita hymiöitä pois.
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Turbojubilee
"Ruisku"

Viesti Kirjoittaja Turbojubilee »

K I I T O S !
SAAB 9-3 SE TurboJubilee vm. 2002, Musta 5 d ! Olen sairastunut vakavasti SAABISMIIN !
gls
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja gls »

paras vaha mitä oon käyttänyt on ollut Wurthin polymeeri vaha ja puhdistava vaha.

levittyy helposti, ei tahmaa, jälki on hyvää ja vielä edullistakin polymeeri muistaakseni 6e/purkki ja puhdistava 8e/purkki.
pitää vaan muistaa pestä auto hyvin ennen vahausta..

käytettiin noita viime vuonna ammattikoulussa.
..täytyy käydä ostamassa purkki tuota polymeeri vahaa, jospa tuon 99:n 3kk "vanhan" maalipinnan uskaltaa jo vahata.. :wink:
99 LE CombiCoupe Turbo '75
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
pade
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Kohta pistän tän lukkoon :oops:
Koittakaas nyt vähän rajottaa : P
Hook
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Hook »

Koska keskustelun tarkoituksen on (ilmeisimmin) ollut keskustella vahojen paremmuudesta, niin keskityisimmekö jatkossa pelkästään vahoihin? :wink:

DWG finlandin sivuilta näyttää löytyvän vielä hyvät perustelut tähän, että miksi ko. tuote ei ole edes vaha...

---------------
Dri-Wash´n Guard ei ole autovaha
yksinkertaisesti siksi, ettei tuote sisällä mitään,
millä olisi mitään tekemistä vahan kanssa.
---------------
http://www.dwgfinland.com/kysymys-ja-vastauksia.pdf
sivulla siis em. maininta ja monta oikeasti uskomatonta juttua tavalliselle autonvahaajalle kerrottavanaan.

Suosittelen lukemista lämpimästi kaikille, jotka joskus ovat autoa edes joskus kastelleet.. :wink:

Hook
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Vastaa Viestiin