VÄLIJÄÄHDYTTIMEN KIMPPATILAUS

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
klover
"Ruisku"

Viesti Kirjoittaja klover »

Mun osalta voin ottaa ilmastoinnin pois kokonaan, että mahtuu ISO cooleri keulille :)
V.J.S
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

Hmm, itse en ole valmis ilmastoinnista luopumaan, eli jos tilaus tehdään AMW:ltä, niin jää nyt sitten vissiin tilaamatta :( Olen kyllä mukana, jos jostain muusta firmasta näytetään vihreää valoa myös AC-tonnareihin ja hinta pysyy inhimillisenä.
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
9kTA
"Aero"

Viesti Kirjoittaja 9kTA »

Olen samaa mieltä. Tosin tällä hetkellä ei vielä koko auto ole liikenteessä ja jos en saa sitä toimimaan niin tarttee varmaan perua sitte koko tilaus. Mut katellaan miten asia etenee.

Edit: Tosta Karin viestistä tuli mieleen et tulin itekkin mitanneeks sen välin missä cooleri on ja 50 millinen on varmaan sopiva, 60 millisen kanssa vois joutua käyttämään jo väkivaltaa että sais paikoilleen.
Viimeksi muokannut 9kTA, Pe Helmi 06, 2004 19:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
9-5 Aero Wagon Hirsch -05 208/400 (KA)
kari
"Turbo"

Viesti Kirjoittaja kari »

Minäkään en tosta ilmastoinnista aio luopua, joten jos tuolta AMW:ltä tilataan, niin jään pois kyydistä. Ei taida sitte onnistua tohon alkuperäisen paikalle toi vaihto. Jos joku viisas keksii jotain ja kustannukset pysyy suurinpiirtein samana niin voin kyllä pysyä mukana.
9-3 2.8 xwd -09
9-3 Cab -04
Vigge
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Uudet tuulet puhaltaa,

Me 9-3/Ng900 miehet olemme päättäneet, että tilaamme coolerit AMW:ltä joka tapauksessa, koska se on ratkaisultaan meidän mielestä paras.
Autojen keulat, kun kuitenkin ovat niin erilaiset, ettei niillä ole oikeastaan mitään samaa ja sen ei pitäisi vaikuttaa hintaa muuallakaan.
Olin tänään yhteydessä AMW:n kavereihin ja sain kuulla, että hinta on sama 9-3/ng900 coolereille tilataan sitten muita kennoja tai ei.
Eli tulevaisuutta varten, ei meistä tarvitse huolehtia kimppatilausta silmälläpitäen.
Jos joku haluaa vielä mukaan 9-3/ng900 tilaukseen, niin ilmoittautuu minulle, potkulle tai 9-3sport:lle asap.
500whp.net member
NG900SET -95
"Viggen"

Mukana NG900/9-3 cooleri tilauksessa

Viesti Kirjoittaja NG900SET -95 »

Ajattelin itse asentaa coolerin joten jos coolerin sopivuus heittämällä paikalleen on taattu niin olen mukana tilauksessa.

Kun pari viikkoa sitten soitin AMW:lle ei puhelimeen vastannut henkilö pystynyt antamaan takeita sopivasta intercoolerista jollen käy ensin paikanpäällä näyttäytymässä. Treella asti en viitsisi Lappenrantaan lähteä cooleria mitoittamaan.

Toisaalta, jos cooleri sopii 9-3sport:lle niin menee se minullekin.
Japso
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Japso »

Eli vieläköhän peruutusten jälkeenkin tonnarin "race"-mallin cooleri on sen 420€? Itse voisin käydä näyttämässä tonttua n. 3 viikon päästä AMW:llä, niin saataisiin varmistettua sopivat mitat tuohon vanhempaankin malliin .
Foxbody turbo
Milli
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja Milli »

Sama täällä eli ilmastoinnista en aio luopua. Joten taitaa jäädä sitten tilaamatta mun osalta. Jos ei löydy toista firmaa joka "osaa" tehdä ilmastoituun tonnariinkin paremman coolerin niin ajellaan sitten vakio cooleri paikallaan. :?

Miksiköhän noihin tonnareihin sitten myydään noita coolereita jos niistä ei ole hyötyä?? :roll:
Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
Rimuli
"Turbo"

Viesti Kirjoittaja Rimuli »

Jos to4 käy näyttämässä tonnarin sopivuuden ja race on sen 420€ niin olen mukana.
Turbo Saabismi on mun mieli sairaus!
9000 T16 -87
a9e0r0o0
"Tuplakaasari"

Viesti Kirjoittaja a9e0r0o0 »

En myöskään luovu ilmastoinnista. Pakko vielä kommentoida että kyllä ilmastoituun tonnariin hyvän coolerin saa tehtyä. Sovitus vaan täytyy olla tarkka. Hyvänä esimerkkinä Kylarjonson tekemä cooleri (ainakin Maptun myy ko. cooleria).
Japso
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Japso »

Eli sitten olis kasassa kolme tilausta vanhempaan tonnariin AMW:ltä. Luulis sen hinnan pysyvän samassa tuolla määrällä.
Foxbody turbo
Milli
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja Milli »

Ilmastoidun tonnarin omistajat käsi ylös!! Nyt uuteen nousuun!!Me emme luovuta vielä!! :lol: :lol:

Mille aletaan?? Etsiin uutta firmaa mistä cooleri vai? Ehdotuksia otetaan vastaan.

Maptunilta tulee liian kalliiksi tilata suoraan. :evil: Eikös sieltä pro turbolta saa mitään irti? :roll: olihan se erikoishitsaus raatikainenki ja sit se sporttiauto naantalissa.. nimimerkki sporttijanne kävi jotain juttua heittämässä siitä??

Olikos meitä 5 ilmastoidun tonnarin omistajaa jotka haluaa coolerin? :roll:
Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
-valomerkki-
"Hirsch"

Pro Turbo

Viesti Kirjoittaja -valomerkki- »

Pro turbosta sen verran,että ne tekee ihan mitä vaan..hitsaus tapahtuu Porissa..mutta tosiaankin sielläkin tarvii olla melkein mallikappale ettei tule sekundaa.
johniemi
"Aero"

Viesti Kirjoittaja johniemi »

Milli kirjoitti:Ilmastoidun tonnarin omistajat käsi ylös!! Nyt uuteen nousuun!!Me emme luovuta vielä!! :lol: :lol:
Oikein! Kyllä teillekin cooleri saadaan, itse en vaan ala tuota hoitamaan koska olen siinä niin älyttömässä välikädessä, eli kun en ole itselleni tuollaista tonnarin cooleria hommaamassa niin turha mun on siihen tulla sekoilemaan :) Mulle riitti se että sain jotenkuten vedettyä tuon AMW:n kimppatilauksen läpi... en tiedä menikö kunnialla mutta tulipahan tehtyä.

Kantsis tehdä niin että joku ilmastointi-tonnarin omistaja ottaa nyt selvää montako teitä ois ja sitten kun porukka on kasassa niin sumplitte aikataulua kuukauden-kahden tarkkuudella jonka jälkeen soitatte kierroksen noihin IC-pajoihin. Siitä se lähtee.

-John
johniemi
"Aero"

Viesti Kirjoittaja johniemi »

Ai niin! Veri important apdeit!

Elikkä siis erittäin tärkee päivitys!

AMW sanoi että homma on heidän puolestaan nyt paketissa. Tästä eteenpäin jokainen hoitaa asiansa henk. koht. AMW:n Juha "Maatsi" Martikaisen kanssa.

Eli, jos halajat cooleria tonnariisi, satkuusi tai ysi-viiva-kolmoseen niin;

1) Soita AMW:lle, pyydä Juha Martikainen puhelimeen (0500-759 612)
2) Mainitse että kyse on SAAB KLUBIN KIMPPATILAUKSESTA!
3) Kerro minkä coolerin haluat ja sopikaa toimitusajasta, mahdollisesta auton näytöstä (jos tulee asennettuna) jne.

Elikkä se on siinä. Hinnat ovat samat mitkä on jo aikaisemmin kirjoitettu tuonne "Kunnon intercoolereita Saabiin" -ketjuun.

Itse aion soittaa Juhalle loppuviikosta (kun raha-asiat selviää) ja sopia oman coolerini toimituksesta Joensuuhun.

Huom! Soittakaa kuitenkin mahdollisimman pian että Juhakin tietää missä mennään. Hän saattaa alkaa ihmettelemään jos ei porukasta kuulukaan mitään. Olen ilmoittanut hänelle että osalla porukasta saattaa aikataulu venyä jopa huhti-toukokuulle asti, joten hän kyllä on tietoinen siitä että kaikilla ei ole mahdollisuutta maksaa cooleria vielä. Mutta soittakaa sinne niin asia hoituu sitten loppuun!

Ja tähän kai voisin lisätä että ei se Juha ketään murhaa vaikka ette ehtisi/muistaisi soittaa nyt heti mutta mielestäni meidän pitää ottaa häneen yhteyttä mahd. pian koska hänkin on toiminut palautteessaan meille päin erittäin ripeästi. Puhumattakaan siitä että nyt edustamme siis (epävirallisesti) Suomen Saab Klubia, ja kaikki varmaankin haluavat antaa kerhostamme ripeän, täsmällisen ja hyvin toimivan kuvan.

-John
Vastaa Viestiin