peltipakosarja tonnariin
Vastaavanlaista mainostaa Maptun sivuillaan ,tosin isoon rahaan. Ei voi muuta kuin ihailla sitä taitoa ja yritteliäisyyttä mitä teillä on.Itsellä kun on peukku keskellä kämmentä.
Mukava olis kuulla vaikuttaako toi turbon reagointinopeuteen tai suorituskykyyn yms ?? Katu-uskottavuuden lisääntyminen on ainakin selviö.
Mukava olis kuulla vaikuttaako toi turbon reagointinopeuteen tai suorituskykyyn yms ?? Katu-uskottavuuden lisääntyminen on ainakin selviö.
akyttala kirjoitti:xjford, tuolla mun lähtemättömien pikaviestin laatikossa makaa vieläkin sulle kuukausi sitten laitettu pikaviesti koskien niitä tonnarin penkkejä, joista joulun alla oli puhetta. Ajattelin nyt aloittamaasi topicciin ilmoittaa, jos vaikka on viestitila täys tms..
kappas, jotenkin oli jäänyt huomaamatta. kyllä ne penkit vielä tuolla lojuu...
saab 900 turbo -80 kesäauto
jaguar xj6 -79 kesäauto
jaguar xj6 -79 kesäauto
koeajoraportti tulee toivonmukaan viikonlopun jälkeen. pakosarja, ahdin ja downpipe on jo tehty mut pakoputki uupuu vielä. ei viitsi tuota vakio mehupilliä jättää enääAnttiR kirjoitti:Vastaavanlaista mainostaa Maptun sivuillaan ,tosin isoon rahaan. Ei voi muuta kuin ihailla sitä taitoa ja yritteliäisyyttä mitä teillä on.Itsellä kun on peukku keskellä kämmentä.

jaguar xj6 -79 kesäauto
jaguar xj6 -79 kesäauto
Paiskaa sähköpostia akyttala (ät) mbnet.fi. Jos nuo penkit on siistit (laitoitko kuvia niistä, en muista?), niin kyllä mä vielä voin harkita antavani sen syöpäkäärylepaketin vaihdossa.xjford kirjoitti:akyttala kirjoitti:xjford, tuolla mun lähtemättömien pikaviestin laatikossa makaa vieläkin sulle kuukausi sitten laitettu pikaviesti koskien niitä tonnarin penkkejä, joista joulun alla oli puhetta. Ajattelin nyt aloittamaasi topicciin ilmoittaa, jos vaikka on viestitila täys tms..
kappas, jotenkin oli jäänyt huomaamatta. kyllä ne penkit vielä tuolla lojuu...
Penkit tuntuu olevan harvemmassa, kuin esim. paalatut autot, ilmeisesti suurin osa on sitä mieltä, että ennen pistetään pakettiin kuin annetaan halvalla tarvitsijalle...

Viimeksi muokannut akyttala, Ma Heinä 09, 2007 11:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
palataas itse aiheeseen taas.
pakosarja on nyt paikoillaan ja koeajot suoritettu
samaan vaivaan väsäsin 3"dp:n ja putkiston yhdellä vaimentajalla. äänet on kovilla kierroksilla aika mehevät
mut matkavauhdissa eivät kuitenkaan mitenkään häiritsevät.
tällä yhdistelmällä ahdin ottaa nyt 400-500 kierrosta alempaa kiinni(oli vähän liukas niin ei oikein päässyt kunnolla kokeileen).
ilmastoinnin kompressorin jouduin ottaa pois (helpotti dp:n tekoa kyllä) ja yläkiinnikkeen joudun muokkaamaan. itse kompressori kuitenkin mahtuu paikoilleen.
ahdin ei aluksi mahtunut paikoilleen vaan painekello otti kiinni lohkoon. taivutin pakosarjaa vielä hieman ylöspäin ja nyt ahdin istuu hienosti.
parempia kuvia huomenna. tässä kuitenkin yks huonolaatuinen odotellessa.

pakosarja on nyt paikoillaan ja koeajot suoritettu

samaan vaivaan väsäsin 3"dp:n ja putkiston yhdellä vaimentajalla. äänet on kovilla kierroksilla aika mehevät

tällä yhdistelmällä ahdin ottaa nyt 400-500 kierrosta alempaa kiinni(oli vähän liukas niin ei oikein päässyt kunnolla kokeileen).
ilmastoinnin kompressorin jouduin ottaa pois (helpotti dp:n tekoa kyllä) ja yläkiinnikkeen joudun muokkaamaan. itse kompressori kuitenkin mahtuu paikoilleen.
ahdin ei aluksi mahtunut paikoilleen vaan painekello otti kiinni lohkoon. taivutin pakosarjaa vielä hieman ylöspäin ja nyt ahdin istuu hienosti.
parempia kuvia huomenna. tässä kuitenkin yks huonolaatuinen odotellessa.

jaguar xj6 -79 kesäauto
jaguar xj6 -79 kesäauto
Mitäs se maskin irrottaminen auttaisi? siinähän on vielä pahimmassa tapauksessa ilmastoinnin lauhdutinkenno, välijäähdytin ja syyläri välissä ennen kuin maskin irrottamisella esim. lisänäkyvyyttä saisi.Tomi9000T kirjoitti:Traviiko muuten Etumaskia ottaa irti ku asentaa uuden pakosarjan/Turbon ?
Jos taas tarkoiti että koko lukkopelti em. kennoineen purettaisiin, niin saahan ne purkaa, jos tahtoo, mutta ei liene mitenkään välttämätöntä.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00