peltipakosarja tonnariin

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
TeePee
"Hölösuu"
Viestit: 1007
Liittynyt: Pe Tammi 07, 2005 17:59
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja TeePee »

...ku jaksais itellekki tollasen väsätä :P
akyttala
"Hölösuu"
Viestit: 1028
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 19:24
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja akyttala »

xjford, tuolla mun lähtemättömien pikaviestin laatikossa makaa vieläkin sulle kuukausi sitten laitettu pikaviesti koskien niitä tonnarin penkkejä, joista joulun alla oli puhetta. Ajattelin nyt aloittamaasi topicciin ilmoittaa, jos vaikka on viestitila täys tms.. ;)
AnttiR
"Hirsch"
Viestit: 979
Liittynyt: Ma Helmi 21, 2005 23:39
Paikkakunta: H:ki

Viesti Kirjoittaja AnttiR »

Vastaavanlaista mainostaa Maptun sivuillaan ,tosin isoon rahaan. Ei voi muuta kuin ihailla sitä taitoa ja yritteliäisyyttä mitä teillä on.Itsellä kun on peukku keskellä kämmentä.
Mukava olis kuulla vaikuttaako toi turbon reagointinopeuteen tai suorituskykyyn yms ?? Katu-uskottavuuden lisääntyminen on ainakin selviö.
xjford
"Aero"
Viestit: 456
Liittynyt: Pe Helmi 11, 2005 15:03
Paikkakunta: turku

Viesti Kirjoittaja xjford »

akyttala kirjoitti:xjford, tuolla mun lähtemättömien pikaviestin laatikossa makaa vieläkin sulle kuukausi sitten laitettu pikaviesti koskien niitä tonnarin penkkejä, joista joulun alla oli puhetta. Ajattelin nyt aloittamaasi topicciin ilmoittaa, jos vaikka on viestitila täys tms.. ;)

kappas, jotenkin oli jäänyt huomaamatta. kyllä ne penkit vielä tuolla lojuu...
saab 900 turbo -80 kesäauto
jaguar xj6 -79 kesäauto
xjford
"Aero"
Viestit: 456
Liittynyt: Pe Helmi 11, 2005 15:03
Paikkakunta: turku

Viesti Kirjoittaja xjford »

AnttiR kirjoitti:Vastaavanlaista mainostaa Maptun sivuillaan ,tosin isoon rahaan. Ei voi muuta kuin ihailla sitä taitoa ja yritteliäisyyttä mitä teillä on.Itsellä kun on peukku keskellä kämmentä.
Mukava olis kuulla vaikuttaako toi turbon reagointinopeuteen tai suorituskykyyn yms ?? Katu-uskottavuuden lisääntyminen on ainakin selviö.
koeajoraportti tulee toivonmukaan viikonlopun jälkeen. pakosarja, ahdin ja downpipe on jo tehty mut pakoputki uupuu vielä. ei viitsi tuota vakio mehupilliä jättää enää :lol:
saab 900 turbo -80 kesäauto
jaguar xj6 -79 kesäauto
tomaatti
"Saabisti"
Viestit: 3231
Liittynyt: Su Syys 21, 2003 00:34

Viesti Kirjoittaja tomaatti »

akyttala
"Hölösuu"
Viestit: 1028
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 19:24
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja akyttala »

xjford kirjoitti:
akyttala kirjoitti:xjford, tuolla mun lähtemättömien pikaviestin laatikossa makaa vieläkin sulle kuukausi sitten laitettu pikaviesti koskien niitä tonnarin penkkejä, joista joulun alla oli puhetta. Ajattelin nyt aloittamaasi topicciin ilmoittaa, jos vaikka on viestitila täys tms.. ;)

kappas, jotenkin oli jäänyt huomaamatta. kyllä ne penkit vielä tuolla lojuu...
Paiskaa sähköpostia akyttala (ät) mbnet.fi. Jos nuo penkit on siistit (laitoitko kuvia niistä, en muista?), niin kyllä mä vielä voin harkita antavani sen syöpäkäärylepaketin vaihdossa.
Penkit tuntuu olevan harvemmassa, kuin esim. paalatut autot, ilmeisesti suurin osa on sitä mieltä, että ennen pistetään pakettiin kuin annetaan halvalla tarvitsijalle... ;)
Viimeksi muokannut akyttala, Ma Heinä 09, 2007 11:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
xjford
"Aero"
Viestit: 456
Liittynyt: Pe Helmi 11, 2005 15:03
Paikkakunta: turku

Viesti Kirjoittaja xjford »

palataas itse aiheeseen taas.

pakosarja on nyt paikoillaan ja koeajot suoritettu :D
samaan vaivaan väsäsin 3"dp:n ja putkiston yhdellä vaimentajalla. äänet on kovilla kierroksilla aika mehevät :twisted: mut matkavauhdissa eivät kuitenkaan mitenkään häiritsevät.
tällä yhdistelmällä ahdin ottaa nyt 400-500 kierrosta alempaa kiinni(oli vähän liukas niin ei oikein päässyt kunnolla kokeileen).
ilmastoinnin kompressorin jouduin ottaa pois (helpotti dp:n tekoa kyllä) ja yläkiinnikkeen joudun muokkaamaan. itse kompressori kuitenkin mahtuu paikoilleen.
ahdin ei aluksi mahtunut paikoilleen vaan painekello otti kiinni lohkoon. taivutin pakosarjaa vielä hieman ylöspäin ja nyt ahdin istuu hienosti.
parempia kuvia huomenna. tässä kuitenkin yks huonolaatuinen odotellessa.

Kuva
saab 900 turbo -80 kesäauto
jaguar xj6 -79 kesäauto
Tomi9000T
"Aero"
Viestit: 446
Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 11:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tomi9000T »

Traviiko muuten Etumaskia ottaa irti ku asentaa uuden pakosarjan/Turbon ?

Mietin vaan että onnistuuko se ?
MB C 220 BE CDI S204 , -09
KIA Ceed 1.6 EX SW -07
Avatar
jus
"Saabisti"
Viestit: 11625
Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 21:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja jus »

Tomi9000T kirjoitti:Traviiko muuten Etumaskia ottaa irti ku asentaa uuden pakosarjan/Turbon ?
Mitäs se maskin irrottaminen auttaisi? siinähän on vielä pahimmassa tapauksessa ilmastoinnin lauhdutinkenno, välijäähdytin ja syyläri välissä ennen kuin maskin irrottamisella esim. lisänäkyvyyttä saisi.

Jos taas tarkoiti että koko lukkopelti em. kennoineen purettaisiin, niin saahan ne purkaa, jos tahtoo, mutta ei liene mitenkään välttämätöntä.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Tomi9000T
"Aero"
Viestit: 446
Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 11:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tomi9000T »

Kiitti tiedosta. :D
MB C 220 BE CDI S204 , -09
KIA Ceed 1.6 EX SW -07
Vastaa Viestiin