Jospa se ducati missas vaihteen... tai kaksi Mistä mä sen tietäisin, en jääny kyseleen. Syytön kai mä oon tapahtuneeseen... tai no ainakin osittain Ei siitä hernettä tarvi ottaa. Ottaa varmaan se kuski vahingon takas seukilla kerralla. On sen verran monta kertaa kyykkypyörä mennyt menojaan että tiedän kyllä että halutessa menee... Ja onpahan sellasta tullut ajettuakin että tietää että ei oo perhekotterolla sanomista.
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Ei toi pojat viel mitään.... mä jätin vakio 2,3 turbollani civicin... joku tuunattu oli (korilta) p...e ku alkoi pelleilee siin vierel jaksoi siihen 130km/h ku rauhallisesti painoin kaasua isol vaihteel... milloin noi pöntöt lopettaa noil paskoil leikkimisen
9-3SS 1.8t Vector Biopower M6 vm-10 (aito, oikea ja sporttisempi tehdas Biopower tehopäivityksellä)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
vesal kirjoitti:Juu,tiedän että jopa tehottomimpiä pyöriä löytyy.Mutta jo tuollainen peruspyörä noin 60-80 hv.n teholla pesee kiihtyvyydessä nämä perusautot.
Ja tekstissähän mainittiin pyörän olleen jokin Ducati.
En millään muotoa saabia mollaa.Itselläni nyt 3 kk ollut SC Aero ja auto kaikin puolin mainio.
Tarkoituksena oli vain aiheesta mainita.
T:Vesa
Njoo pesee ja pesee. Totta kai paikaltaan / pienestä vauhdista lähdettäessä mutta kannattaa käydä vaikka itse kokeilemassa Saksan laakeilla autobaanoilla tuon tehoisen prätkän kulkua vaikkapa reilusta 100 km/h -> miedosti piristettyyn perhesaabiin verrattuna. On se ilmanvastus vaan mystinen asia.
Tuosta Audin pesemisestä. Perus stage 3 kikottimelle ei ainakaan tuota suurta tuskaa tuollaisen pudottaminen (isot pojat kylillä kertoneet Saksan kaljanhakureissuiltaan toinen toistaan ihmeellisimpiä tarinoita).
Hemmetti tänään just sai kuulla töis kun työkaveri paineli 260km/h pyöräl.. tämä saa kertoo hayabusa+ turbo
(kuulemma riittäis reserviä viel nopeudes)
9-3SS 1.8t Vector Biopower M6 vm-10 (aito, oikea ja sporttisempi tehdas Biopower tehopäivityksellä)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
patu kirjoitti:Hemmetti tänään just sai kuulla töis kun työkaveri paineli 260km/h pyöräl.. tämä saa kertoo hayabusa+ turbo
(kuulemma riittäis reserviä viel nopeudes)
niin? busan huiput on 314 vakiona (299 taitaa olla ne uudemmat tosin)... ja turbollinen kelaa niin kauan ku suoraa riittää miltei ja laatikossa sekä koneessa rinkiä...
ja itse olen ajanut busalla about 300 (mittari meni yli 300 ihan hyvin, mutta todellista nopeutta siinä 300 hujakoilla) ja vakio oli (lukuunottamatta rajottimien ohittimia).
Tämä ihan suljetulla alueella ettei tule sanomista..
Pitäisi kaverin kanssa kokeilla kuinka paljon jään omalla tontulla hänen 600 cbr:lle 100-200 välillä (kun saan omaan palikat kii)...
Mustasurma siirretty seuraavalle kuljettajalle, aero alla
keulaa pitäisi pidentää ja paineita nostaa viel et liikkuis, kuulemma alkaa vauhti tympii...
9-3SS 1.8t Vector Biopower M6 vm-10 (aito, oikea ja sporttisempi tehdas Biopower tehopäivityksellä)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)