Oli ihan pakko...

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Lukittu
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3105
Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja V-M »

ng900aero kirjoitti:Pitää muuten olla aika avuton prätkäkuski jossei jätä joka tilanteessa ja nopeudessa vanhaa Saabia kuin seisomaan :)
Jep... Mutta ei se sitä lopputulosta enään muuta. Kädetön kuski.

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Aleksi
"Viggen"
Viestit: 564
Liittynyt: Su Kesä 05, 2005 14:47
Paikkakunta: Hellsinki

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

ng900aero kirjoitti: Pitää muuten olla aika avuton prätkäkuski jossei jätä joka tilanteessa ja nopeudessa vanhaa Saabia kuin seisomaan :)
Samat ajatukset oli mulla kunnes kokeilin ja totesin :lol:
Og 9-3 Turbo -98 projekti
#2605#
http://www.turbofriiks.com
I love my SAAB like fat kid love cake !!
vesal
"Kaasari"
Viestit: 25
Liittynyt: Ti Marras 29, 2005 16:11
Paikkakunta: ESPOO

Viesti Kirjoittaja vesal »

Jos joku kertoo kyykyttäneensä prätkää,niin vaihtoehdot ovat tasan tarkaan siinä,että kaveri ei osaa tuota pyörää lähettää.

Teho/painosuhteet prätkissä kuitenkin hivenen eri luokkaa.
Enkä nyt puhu mutu tiedosta.Itsellä ns. kyykkypyörä Paino 170kg/178Hv.

Haluaisin sen saabin nähdä,joa rinnalla pysyy edes hetkisen...

T:Vesa
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3105
Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja V-M »

Ja sen kyykkypyörän päällä on joskus joku painona? 50-150kg :roll:

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
vesal
"Kaasari"
Viestit: 25
Liittynyt: Ti Marras 29, 2005 16:11
Paikkakunta: ESPOO

Viesti Kirjoittaja vesal »

Juu,tiedän että jopa tehottomimpiä pyöriä löytyy.Mutta jo tuollainen peruspyörä noin 60-80 hv.n teholla pesee kiihtyvyydessä nämä perusautot.

Ja tekstissähän mainittiin pyörän olleen jokin Ducati.
En millään muotoa saabia mollaa.Itselläni nyt 3 kk ollut SC Aero ja auto kaikin puolin mainio.

Tarkoituksena oli vain aiheesta mainita.

T:Vesa
vesal
"Kaasari"
Viestit: 25
Liittynyt: Ti Marras 29, 2005 16:11
Paikkakunta: ESPOO

Viesti Kirjoittaja vesal »

Eipä taida ainakaan ducati kevareita tehdä.

Ja jos kevarin saa kyykytettyä,niin enpä sillä ainakaan itse kauheasti leveilisi :D

T:Vesa
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6200
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Mun saappi jättää Ducaton kuin seisomaan!! :)

9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3105
Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja V-M »

Jospa se ducati missas vaihteen... tai kaksi :wink: Mistä mä sen tietäisin, en jääny kyseleen. Syytön kai mä oon tapahtuneeseen... tai no ainakin osittain :wink: Ei siitä hernettä tarvi ottaa. Ottaa varmaan se kuski vahingon takas seukilla kerralla. On sen verran monta kertaa kyykkypyörä mennyt menojaan että tiedän kyllä että halutessa menee... Ja onpahan sellasta tullut ajettuakin että tietää että ei oo perhekotterolla sanomista.

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
d-sign
"Ruisku"
Viestit: 133
Liittynyt: Ma Elo 23, 2004 23:29
Viesti:

Viesti Kirjoittaja d-sign »

Jos joku oikeasti haluaa tuhlata iltansa aiheeseen liittyvään spekulointiin niin siitäpä voi aloittaa

http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic.php?t=20699

:wink:
Aleksi
"Viggen"
Viestit: 564
Liittynyt: Su Kesä 05, 2005 14:47
Paikkakunta: Hellsinki

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

:lol:
Og 9-3 Turbo -98 projekti
#2605#
http://www.turbofriiks.com
I love my SAAB like fat kid love cake !!
patu
"Hölösuu"
Viestit: 1331
Liittynyt: La Tammi 21, 2006 10:33
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja patu »

Ei toi pojat viel mitään.... mä jätin vakio 2,3 turbollani 8O civicin... 8O joku tuunattu oli (korilta) p...e ku alkoi pelleilee siin vierel jaksoi siihen 130km/h ku rauhallisesti painoin kaasua isol vaihteel... milloin noi pöntöt lopettaa noil paskoil leikkimisen :lol:
9-3SS 1.8t Vector Biopower M6 vm-10 (aito, oikea ja sporttisempi tehdas Biopower tehopäivityksellä)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
CC Aero
"Hölösuu"
Viestit: 1019
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 17:29
Paikkakunta: PKS

Viesti Kirjoittaja CC Aero »

vesal kirjoitti:Juu,tiedän että jopa tehottomimpiä pyöriä löytyy.Mutta jo tuollainen peruspyörä noin 60-80 hv.n teholla pesee kiihtyvyydessä nämä perusautot.

Ja tekstissähän mainittiin pyörän olleen jokin Ducati.
En millään muotoa saabia mollaa.Itselläni nyt 3 kk ollut SC Aero ja auto kaikin puolin mainio.

Tarkoituksena oli vain aiheesta mainita.

T:Vesa
Njoo pesee ja pesee. Totta kai paikaltaan / pienestä vauhdista lähdettäessä mutta kannattaa käydä vaikka itse kokeilemassa Saksan laakeilla autobaanoilla tuon tehoisen prätkän kulkua vaikkapa reilusta 100 km/h -> miedosti piristettyyn perhesaabiin verrattuna. On se ilmanvastus vaan mystinen asia.

Tuosta Audin pesemisestä. Perus stage 3 kikottimelle ei ainakaan tuota suurta tuskaa tuollaisen pudottaminen (isot pojat kylillä kertoneet Saksan kaljanhakureissuiltaan toinen toistaan ihmeellisimpiä tarinoita).
patu
"Hölösuu"
Viestit: 1331
Liittynyt: La Tammi 21, 2006 10:33
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja patu »

Hemmetti tänään just sai kuulla töis kun työkaveri paineli 260km/h pyöräl.. tämä saa kertoo hayabusa+ turbo 8)
(kuulemma riittäis reserviä viel nopeudes)
9-3SS 1.8t Vector Biopower M6 vm-10 (aito, oikea ja sporttisempi tehdas Biopower tehopäivityksellä)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
Boiga
"Hirsch"
Viestit: 779
Liittynyt: La Elo 16, 2003 17:46
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Boiga »

patu kirjoitti:Hemmetti tänään just sai kuulla töis kun työkaveri paineli 260km/h pyöräl.. tämä saa kertoo hayabusa+ turbo 8)
(kuulemma riittäis reserviä viel nopeudes)
niin? busan huiput on 314 vakiona (299 taitaa olla ne uudemmat tosin)... :) ja turbollinen kelaa niin kauan ku suoraa riittää miltei ja laatikossa sekä koneessa rinkiä... :D

ja itse olen ajanut busalla about 300 (mittari meni yli 300 ihan hyvin, mutta todellista nopeutta siinä 300 hujakoilla) ja vakio oli (lukuunottamatta rajottimien ohittimia).

Tämä ihan suljetulla alueella ;) ettei tule sanomista..

Pitäisi kaverin kanssa kokeilla kuinka paljon jään omalla tontulla hänen 600 cbr:lle 100-200 välillä (kun saan omaan palikat kii)...
Mustasurma siirretty seuraavalle kuljettajalle, aero alla ;)
patu
"Hölösuu"
Viestit: 1331
Liittynyt: La Tammi 21, 2006 10:33
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja patu »

keulaa pitäisi pidentää ja paineita nostaa viel et liikkuis, kuulemma alkaa vauhti tympii... :lol:
9-3SS 1.8t Vector Biopower M6 vm-10 (aito, oikea ja sporttisempi tehdas Biopower tehopäivityksellä)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
Lukittu