hiukan erilaista "tuunaamista"
Jos ovat niin se tarkoittaa käytännössä suurempia virtauspoikkipinta-aloja ja kun lämmönsiirtyminen taas on verrannollista lämpöäsiirtävään pinta-alaan niin lopputuloksena on suurempi tilavuus joka johtaa entistä hitaampaan paineen nousuun imusarjassa.Frostgrey kirjoitti:Mutta eikös nuo viricuulerit ole taas virtausvastuksiltaan pienemmät, minkä takia turbo saadaan herkemmin heräämään, kun ei ole vastapaineita niin paljoa.
Isompi dp ja isompi cooleri voisivat tuurilla johtaa niinkin hyvään kuin +/-0 tilanteeseen alakierrosten väännön ja paineen nousunopeuden suhteen

Remmiahdinta kauppaisin edelleenkin ratkaisuksi... ei sinne pienempi turbokaan mene ihan silkkihanskat kädessä sveitsin laivaston linkkarilla

-Jussi-
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5