jep on 108*4, ruotsinpoika vaan laittanut pystykeulapuskurit -89iin
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Kuva](http://img489.imageshack.us/img489/863/sommar062pu9.jpg)
![Kuva](http://img489.imageshack.us/img489/8292/sommar065gi6.jpg)
Tuollaiset hommaan itsellekkin.Kuolasin noita kuvia tossa aikaisemmin keväällä.vjbremer kirjoitti:Tuossa sitikan 16" peltivanne ET 25, eli about sama kuin aero/super aerossa
jep on 108*4, ruotsinpoika vaan laittanut pystykeulapuskurit -89iin![]()
"jako 4x114,3 niinkun kaikki ties ja et kai sama kun noissa 4x108 jakoisissa" ?a9000 kirjoitti:mitenkäs vanhan jaon og900-satkuihin, minkä autojen 16" vanteet niihin sopiisis?
jako 4x114,3 niinkun kaikki ties ja et kai sama kun noissa 4x108 jakoisissa?
Peltivanteiksi melkoisen rumat.hewidero kirjoitti:
Lopuksi vielä kuva vastaavista vanteista tonnarin alla hopeisina ja 205/50 R16 kumien kera.
Joo se ongelma onkin just tuo ET. Eikä sikäli, mieluustin aluvanteetkin käy mutta vaikeampi löytää vanhalla jaolla 16" vannetta, jossa vielä ET sinnepäin että sopiisis satkuun.f-19 kirjoitti: Vanhan jaon autoon 114,3 jaon vanteet. Vanhemmissa Hondissa ja Mitsuissa on ainakin ollut 114,3 jakoa. 16" peltivanteiden löytäminen niistä voi olla hankalampaa kun melkein vain saapissa on aikanaan ollut vain noita 15":kin peltivanteita, 16":sta puhumattakaan. Rengasliikkeistä kysymään vaan.
Muistaakseni Rotalla oli ainakin sopivaa et:tä vanhan jaon 16" vanteissa. Olisikohan ollut 25-30 ja vanteen kokona 16x7". Tuli joskus tummia Rota Slipstreameja himoittua...a9000 kirjoitti: Joo se ongelma onkin just tuo ET. Eikä sikäli, mieluustin aluvanteetkin käy mutta vaikeampi löytää vanhalla jaolla 16" vannetta, jossa vielä ET sinnepäin että sopiisis satkuun.