Master Power

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Avatar
Juho80
"Hirsch"
Viestit: 751
Liittynyt: La Touko 24, 2003 11:39

Viesti Kirjoittaja Juho80 »

kyllä on Garretin gt 2871r ainakin viimeistelyltään melko surkeaa, verrattuna vanhaan t03:een.
Mulla tosin pakopesä on atp-turbon mallia, mutta siinäkin oli koneistuspurseita, jotka lähti sormin pois..

Ja valmistusmaa oli Mexico.
og900/9-3/9-5 vm.-88-05
Tech 2 china
AP
"Hirsch"
Viestit: 818
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 11:14
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja AP »

Itse oon kyllä vakavasti harkinnut kokeilla, isompi turbo kun ois hakusessa. Antonille tuosta jo soitinkin...
antonmies
"Kaasari"
Viestit: 36
Liittynyt: Ti Tammi 10, 2006 22:12
Paikkakunta: Akaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja antonmies »

Loppuviimein on se ja sama, missä tuote x tehdään. Laadunvalvonta on tärkeämpää!
Myrkky
luonnevammamouho
Viestit: 3113
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 10:29
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Myrkky »

Tuosta "masturbo" nimityksestä tuli mieleeni tapaus, jossa hieman heikkohermoinen kaverini veti pahemman kerran herneet nenukkiinsa kun ahdettiin se 626 mazda ja sanottiin sitä "masturbo":ksi.. lopullisesti sillä paloi päreet kun se nakkasi sen kaasarin mäjelle, laittoi coolerin ja ruiskun.. irvailtiin että tuli "masturbo":sta "masturboi".. :twisted:
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
SonmH
"Viggen"
Viestit: 680
Liittynyt: Su Elo 21, 2005 21:00
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja SonmH »

joko joku on laittanu master powerin pellin alle???
sami_hifi
"Aero"
Viestit: 303
Liittynyt: La Loka 14, 2006 17:31

Viesti Kirjoittaja sami_hifi »

pyörittelin tommosta masterpowerin ahdinta käsisäni ja oli todella hyvä valujälki ja viimeistely, paljo parempi ku garretiss.. taidanpa tommosen istuttaa oman pellin alle.
olli9000CDturbo
"Aero"
Viestit: 431
Liittynyt: Ti Elo 03, 2004 10:08
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja olli9000CDturbo »

katsoinko väärin, vai oliko niin että mikään malli ei ollut t25:sen laipalla?
#1249
9000 Aero Aut. -95 (Joulutonttu) Imola Red OE
9-5 4d 2.3t SE M5 -98
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

olli9000CDturbo kirjoitti:katsoinko väärin, vai oliko niin että mikään malli ei ollut t25:sen laipalla?
ei ole ei, mutta t3 laipallisia pakosarjoja on paljon liikkeellä tonnariin kyllä..
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
olli9000CDturbo
"Aero"
Viestit: 431
Liittynyt: Ti Elo 03, 2004 10:08
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja olli9000CDturbo »

Aika hurjalta tuntuu t25 puuttuu, kun eikö se ole yksi eniten käytettyjä laippoja? Saab, nissan, ford etc...
#1249
9000 Aero Aut. -95 (Joulutonttu) Imola Red OE
9-5 4d 2.3t SE M5 -98
Suppari
"Hölösuu"
Viestit: 2178
Liittynyt: Su Tammi 25, 2004 20:02

Viesti Kirjoittaja Suppari »

No jaa..Oma väitös on että t3 laippa yleisin.

Asiaan,maksanee pari-kolmekymppiä teettää tuohon muutoslaippa.Pistä yv:tä jos tarviit tekijän nimen.
///M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

juu eiköhän se vanha t3 yleisin ole...

20 maksoin t3 pakosarjasta joten ennemmin suosittelen sarjaa kuin väli laippa, sopivat putketkun paremmin kun ei turbon paikka muutu...
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
JouniCSE
"Hölösuu"
Viestit: 1590
Liittynyt: Ke Heinä 09, 2003 18:03
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja JouniCSE »

mikkoimp kirjoitti:juu eiköhän se vanha t3 yleisin ole...

20 maksoin t3 pakosarjasta joten ennemmin suosittelen sarjaa kuin väli laippa, sopivat putketkun paremmin kun ei turbon paikka muutu...
Jos pilkun kanssa aletaan seurusteleen niin ainaki tonnarissa ahtimen paikka muuttuu. T3 sarjassa ahdin tulee "ylemmäksi", eroa on useampi sentti. DP lähtö on kuitenkin suunnilleen samalla kohtaa, toi T3 ahtimen pakopuolen tulo on nähtävästi sitten vastaavasti pisempi kun T25.

Tämä kävi ilmi kun tuli pohdittua T3 pulttijaolla olevan mitsun istutusta tonttuun.
georges
"Aero"
Viestit: 378
Liittynyt: To Syys 18, 2003 16:47
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja georges »

Missä saisi halvimmalla teetettyä peltipakosarjan? Ng900 ja t3 laippa, eikä se ainakaan huonompi olisi kuin alkuperäinen.

Terveisin nimimerkki "kohta 200tkm alkuperäisellä turbolla"
Ei riemulla rajaa kun turbolla ajaa.
#2742
ng900 Turbo
jussijokinen
"Turbo"
Viestit: 253
Liittynyt: Pe Maalis 03, 2006 23:30
Paikkakunta: Valkeakoski

MASTERPOWERISTA

Viesti Kirjoittaja jussijokinen »

Googlettamalla eri merkkisistä turboista näköjään oli merkki mikä tahansa Garret, Mitsu tai Mastepower niin kehuja ja haukkuja löytyy kaikista merkeistä. :lol:

Nettiä kun selailee niin ei noi taida mitkään kestää...
Se on vähän niin, että kuka olisi ostanut 80-luvulla Samsungin television?
Kuka ostaa nyt 2000-luvulla aikanaan huippumainetta niittänyt Roadstarin stereot?

En tiedä, mutta mielestäni kun turbon vaihto tulee jossakin vaiheessa eteen niin masterpower kuuluu harkittavien joukkoon siinä missä mitsut ja garretitkin! 8)

Hinnallakin ehkä voi olla pieni vaikutus...?
e0000333
"Hölösuu"
Viestit: 1507
Liittynyt: Pe Elo 01, 2003 15:10
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja e0000333 »

No eikö kenelläkään ole vielä mitään kerrottavaa tästä mutkasta käytössä?
Kaverin bemarissa kuulemma MP3/MP04B on toiminut ihan moitteetta. Projekti on kuitenkin vapariturbo, joten ihan maksimia ei oteta tuossa kokoonpanossa irti, kun ahtoja aika maltillisesti...

Samaa mutkaa olen satkuun suunnitellut tulevaisuudessa vihdeltävän kolmosen tilalle....
Saab 9-3 Sport Combi 1,8t Linear Business (KA)
#1814
Vastaa Viestiin