Master Power
Tuosta "masturbo" nimityksestä tuli mieleeni tapaus, jossa hieman heikkohermoinen kaverini veti pahemman kerran herneet nenukkiinsa kun ahdettiin se 626 mazda ja sanottiin sitä "masturbo":ksi.. lopullisesti sillä paloi päreet kun se nakkasi sen kaasarin mäjelle, laittoi coolerin ja ruiskun.. irvailtiin että tuli "masturbo":sta "masturboi".. 

90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
-
- "Aero"
- Viestit: 431
- Liittynyt: Ti Elo 03, 2004 10:08
- Paikkakunta: Vaasa
-
- "Aero"
- Viestit: 431
- Liittynyt: Ti Elo 03, 2004 10:08
- Paikkakunta: Vaasa
Jos pilkun kanssa aletaan seurusteleen niin ainaki tonnarissa ahtimen paikka muuttuu. T3 sarjassa ahdin tulee "ylemmäksi", eroa on useampi sentti. DP lähtö on kuitenkin suunnilleen samalla kohtaa, toi T3 ahtimen pakopuolen tulo on nähtävästi sitten vastaavasti pisempi kun T25.mikkoimp kirjoitti:juu eiköhän se vanha t3 yleisin ole...
20 maksoin t3 pakosarjasta joten ennemmin suosittelen sarjaa kuin väli laippa, sopivat putketkun paremmin kun ei turbon paikka muutu...
Tämä kävi ilmi kun tuli pohdittua T3 pulttijaolla olevan mitsun istutusta tonttuun.
-
- "Turbo"
- Viestit: 253
- Liittynyt: Pe Maalis 03, 2006 23:30
- Paikkakunta: Valkeakoski
MASTERPOWERISTA
Googlettamalla eri merkkisistä turboista näköjään oli merkki mikä tahansa Garret, Mitsu tai Mastepower niin kehuja ja haukkuja löytyy kaikista merkeistä.
Nettiä kun selailee niin ei noi taida mitkään kestää...
Se on vähän niin, että kuka olisi ostanut 80-luvulla Samsungin television?
Kuka ostaa nyt 2000-luvulla aikanaan huippumainetta niittänyt Roadstarin stereot?
En tiedä, mutta mielestäni kun turbon vaihto tulee jossakin vaiheessa eteen niin masterpower kuuluu harkittavien joukkoon siinä missä mitsut ja garretitkin!
Hinnallakin ehkä voi olla pieni vaikutus...?

Nettiä kun selailee niin ei noi taida mitkään kestää...
Se on vähän niin, että kuka olisi ostanut 80-luvulla Samsungin television?
Kuka ostaa nyt 2000-luvulla aikanaan huippumainetta niittänyt Roadstarin stereot?
En tiedä, mutta mielestäni kun turbon vaihto tulee jossakin vaiheessa eteen niin masterpower kuuluu harkittavien joukkoon siinä missä mitsut ja garretitkin!

Hinnallakin ehkä voi olla pieni vaikutus...?
No eikö kenelläkään ole vielä mitään kerrottavaa tästä mutkasta käytössä?
Kaverin bemarissa kuulemma MP3/MP04B on toiminut ihan moitteetta. Projekti on kuitenkin vapariturbo, joten ihan maksimia ei oteta tuossa kokoonpanossa irti, kun ahtoja aika maltillisesti...
Samaa mutkaa olen satkuun suunnitellut tulevaisuudessa vihdeltävän kolmosen tilalle....
Kaverin bemarissa kuulemma MP3/MP04B on toiminut ihan moitteetta. Projekti on kuitenkin vapariturbo, joten ihan maksimia ei oteta tuossa kokoonpanossa irti, kun ahtoja aika maltillisesti...
Samaa mutkaa olen satkuun suunnitellut tulevaisuudessa vihdeltävän kolmosen tilalle....
Saab 9-3 Sport Combi 1,8t Linear Business (KA)
#1814
#1814