bleederi matalapaineiseen
Ei se lue tuossa vaiheessa seosta vaan tunnistaa tuon paineen ylityksen ja heittää hanskat kehään.rmeller kirjoitti:Tulee fuel cut siinä vaiheessa kun bensaa ei pystytytä (softan puolesta?) antamaan enempää ja seos uhkaa mennä laihalle? Ja laihalle menemisen seurauksena nakuttaa?mikkoimp kirjoitti:2,3 iskee 0,6-0,7 välillä fuel cutti...

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Ok, pitänee nysvätä ahtomittari ja bleederi paikoilleen, ovatpa sitten valmiina kun uusi softa löytää paikkansa. Samalla tarkistella ne peruspaineet mitä näyttävät.V-M kirjoitti:Ei se lue tuossa vaiheessa seosta vaan tunnistaa tuon paineen ylityksen ja heittää hanskat kehään.Tai siis tottakai lukee mutta mutta tuossa paine sanelee työt.
V-M
****
VAG
VAG
api kirjoitti:ja siihen pienet OOTEET:
onko tarvista hommata sitä ahtomittarii? olis ylimääränen ja hyvä! itellä romumittari kiinni mut en jaksa tota parempaa vaihtaa...entäs seos mittari? onko tarvetta?


Eihän sitä ahtomittariakaan tarvi? Fuel Cutti ilmoaa millon ollaan yli rajojen...

Mutta oikeesti... kaikki mittarit ja muu sälähän on informatiivista ja kertoilee esim mahdollisia vika tilanteita ja helpottaa vian etsintää.
Ja esim. ahtopaineen säädössä helpottaa (jos on mankkuvena niin perus paineen säätö esim.)
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135