bleederi matalapaineiseen

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

2,3 iskee 0,6-0,7 välillä fuel cutti...
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
rmeller
"Aero"
Viestit: 416
Liittynyt: To Touko 26, 2005 11:41
Paikkakunta: Ruottala, Tornio

Viesti Kirjoittaja rmeller »

mikkoimp kirjoitti:2,3 iskee 0,6-0,7 välillä fuel cutti...
Tulee fuel cut siinä vaiheessa kun bensaa ei pystytytä (softan puolesta?) antamaan enempää ja seos uhkaa mennä laihalle? Ja laihalle menemisen seurauksena nakuttaa?
****
VAG
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3132
Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja V-M »

rmeller kirjoitti:
mikkoimp kirjoitti:2,3 iskee 0,6-0,7 välillä fuel cutti...
Tulee fuel cut siinä vaiheessa kun bensaa ei pystytytä (softan puolesta?) antamaan enempää ja seos uhkaa mennä laihalle? Ja laihalle menemisen seurauksena nakuttaa?
Ei se lue tuossa vaiheessa seosta vaan tunnistaa tuon paineen ylityksen ja heittää hanskat kehään. :wink: Tai siis tottakai lukee mutta mutta tuossa paine sanelee työt.

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
rmeller
"Aero"
Viestit: 416
Liittynyt: To Touko 26, 2005 11:41
Paikkakunta: Ruottala, Tornio

Viesti Kirjoittaja rmeller »

V-M kirjoitti:Ei se lue tuossa vaiheessa seosta vaan tunnistaa tuon paineen ylityksen ja heittää hanskat kehään. :wink: Tai siis tottakai lukee mutta mutta tuossa paine sanelee työt.

V-M
Ok, pitänee nysvätä ahtomittari ja bleederi paikoilleen, ovatpa sitten valmiina kun uusi softa löytää paikkansa. Samalla tarkistella ne peruspaineet mitä näyttävät.
****
VAG
api
"Aero"
Viestit: 365
Liittynyt: Ti Loka 31, 2006 23:02
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja api »

ja siihen pienet OOTEET:
onko tarvista hommata sitä ahtomittarii? olis ylimääränen ja hyvä! itellä romumittari kiinni mut en jaksa tota parempaa vaihtaa...entäs seos mittari? onko tarvetta?
Yamaha FZ1-N -08
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3132
Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja V-M »

api kirjoitti:ja siihen pienet OOTEET:
onko tarvista hommata sitä ahtomittarii? olis ylimääränen ja hyvä! itellä romumittari kiinni mut en jaksa tota parempaa vaihtaa...entäs seos mittari? onko tarvetta?
:?: Outo OOOTEEE :?: Ensin kysymys hankinnasta? sitten toteamus että sellainen on jo ja hyvä. Sitten on romu mittari kiinni vaikka on kuitenkin hyvä... ei ymmärrä.

Eihän sitä ahtomittariakaan tarvi? Fuel Cutti ilmoaa millon ollaan yli rajojen... :lol:

Mutta oikeesti... kaikki mittarit ja muu sälähän on informatiivista ja kertoilee esim mahdollisia vika tilanteita ja helpottaa vian etsintää.
Ja esim. ahtopaineen säädössä helpottaa (jos on mankkuvena niin perus paineen säätö esim.)

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Vastaa Viestiin