Hehe Kikkoja löytyy..Mutta näköjään sitä siis pärjää ihan hyvin Steg3:sella talvellakin..Mutta oon vähä samoilla linjoilla NG900T:n kanssa että tunne kun saa kesänakit alle ja vielä vaihtaa orkkisboxin viriversioon niin voi olla ettei ihan heti hymy hyydy..Eikä paljon muualla taida viihtyä kuin ratin takana..
No toivonmukaan saan itsekin kokea sen jo tänä kesänä jos sais uuden pelin alle =)
pade900 kirjoitti:Hehe Kikkoja löytyy..Mutta näköjään sitä siis pärjää ihan hyvin Steg3:sella talvellakin..Mutta oon vähä samoilla linjoilla NG900T:n kanssa että tunne kun saa kesänakit alle ja vielä vaihtaa orkkisboxin viriversioon niin voi olla ettei ihan heti hymy hyydy..Eikä paljon muualla taida viihtyä kuin ratin takana..
No toivonmukaan saan itsekin kokea sen jo tänä kesänä jos sais uuden pelin alle =)
Jees. Kesärenkaat kun saa talven jäljiltä alle niin on vähän sellanen viilis että tulee vähintään 10 pollee lisää. Sen verran tulisemmin lähtee vakioviritteinenkin saabbi kuivalla kesäasfalttilla. Ja sitten seuraavaks viriboksi kiinni niin ...
Magneettiventtiilin piuhan irroitus sytyttää check engine varoituksen toisen käynnistyskerran jälkeen.
Joo, ehkä Trionic 7:ssa, mutta ei Trionic 5:ssa. Trionic 5:lla voi ajella vaikka kuinka kauan niin, ettei magneettiventtiilin piuha ole kiinni. Tällöin auto antaa ~0.4-0.45 barin peruspaineen Saabin oman ahtopainemittarin viisarin mennessä hieman keltaisen alueen keskikohdan "paremmalle" puolelle.