No niin tuli varmistus tähänkin asiaan, eli kyseessä ST.Vigge kirjoitti:Larussa on kuulema myös dyno ainakin kaverin sanoman mukaan.
Ei tosin muistanut nimeä, jollain tietoa?
Oli menny jollain paikat "hieman" sekaisin...
Täytyypä soitella ja kysellä hieman palvelusta. Palaan asiaan jahka saan hemmont kiinni.potkuhousu kirjoitti:http://www.testcentertiilila.fi/fi/index.html
tuolla olis paikka jossa saa vedettyä tehot Helsingissä, hinta oli kuulemma viime kesänä 75 eur sisälsi 3 vetoa.
Mielipiteitä on monia, varmaan yhtä paljon kun on vastaajiakin.SSAero kirjoitti:ST-Motors:sta minulle 1 kokemus vuosien takaa, kun laitatin SuperChip:n lastun silloiseen VW Passattiin 1.8T koneeseen (vm 1997, asennus 1998), joka pitää mm. kolvata eikä siis mene "heittämällä" = meni yön yli hommiksi, mutta ST-Motors:n käyttämä "kolvaaja" teki yöhommina lastun laiton ja sain auton heti seuraavan päivänä päivällä takaisin ja siitä dynoon.
Dynossa näkyi renkaista, että vakio 150 bhp -> 192 bhp ja vääntökäyrät aivan uusiksi. Homma oli todella (ainakin silloin) todella ammattimaista ja hyvää palvelua + dyno-tuloste kourassa ja kokeilemaan autoa liikenteeseen. Olihan kuulkaa auto, kuin uusi ja vääntöä piisasi + tätä kautta mm. polttoaineen kulutus tipahti ja kiihtyvyys - AAHH! Autoon piti sen jälkeen laittaa 98E bensaa, eikä 1-vaihteella revityksiä, koska kirstu sanoo itsensä silloin irti.
Myin auton pois ja uusi omistaja jostain päin maakuntia (itse Uudellamaalla) soitteli ja kyseli tuosta lastusta ja kerroin em. highlightit hänelle ja oli tyytyväinen.
Homma aikanaa maksoi muistaakseni asennuksineen ja dynoineen n. 4.500 FIM, jota pidän kohtuullisena, kun tuohon aikaan ei paljon hyviä lastuja saanut, tai valokoimaa ei paljoa Königin lisaksi löytynyt. König:ltä olisi saanut mm. takuunsäilyttävän lastun, mutta hintaa oli n. 10.000 FIM lastulle + asennukset ja dynot päälle - ilman takuuta autolle hinta muistaakseni n. 6-7000 FIM.
ST-Motors on (tai ainakin oli) spesialisoitunut erityisesti ralliautoihin, joita heillä löytyi hallillinen mm. yritysten PR-käyttöön asti (po. Mitsuja). Voi siis olla, että josko omistaja on vaihtunut tai minulla hyvää tuuria aikanaan, mutta menisin kyllä uudestaan, josko tarvetta olisi.
BTW Superchips ei enää tee Euro-autoihin lastuja, sinänsä harmi, koska ovat erittäin hyvää luokkaa, joissa mm. tsekataan joka 200 rpm:n väliä, eikä yhtenä klönttina, joka tekeekin siitä todella hyvän. Löytyipä aikanaan SC:n sivuilta Ferrari F40:eenkin laski, jolla sai 110 bhp lisää + väännöt tappiin!
SSAero
Ja lisätään tähän, että palvelu on minusta ollut tuolla erittäin hyvää ja asiat ovat hoituneet hyvin.Speedou kirjoitti:ST-Motorssia en suosittelisi. Antaa arvoja, joiden luotettavuutta tekee mieli epäillä ja taas nopeasti edessä pito-ongelmat ja turbot lämpenee tuolla herkästi.
Itse en ainakaan voi allekirjoittaa tätä toteamaa AMW:n kohdalla. Voin myöhemmin pistää nykyville muutaman käppyrän. Mainitsemaasi hajontaa ei esiinny juuri lainkaan. Huipputehon osalla 0.3% ja väännön 0.059%. Muutamassa kohdassa hajontaa hieman enemmän, mutta käppyrät kulkevat pääsäntöisesti toistensa päällä.a9e0r0o0 kirjoitti:Yleensä toistettavuus on huono ja silloinkin mitaustuloksissa suurta hajontaa