
Piristystä 9000 aero 2.0
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1500
- Liittynyt: Su Helmi 12, 2006 21:31
- Paikkakunta: Pietarsaari
Re: Piristystä 9000 aero 2.0
oma ajettu sen 220tkm ja pitää todella pahaa rahinaa tyhjänkäynnillä:s mutta jos se hyppää niin toivottavasti auto on tyhjänkäynnillä ja ehtii sammuttamaan tai omalla tuurilla katkeaa täyskiihdytyksessä ja kone entinen sen jälkeen 

9-5 Farkku, Aero/Hirsch Replica.
Re: Piristystä 9000 aero 2.0
Niin, mutta eihän nuo ongelmat hiljaisina pysy vaan korvahan kertoo jos tarvitsee huolestua.f-19 kirjoitti:Vaan mistäpä sitä aina tietää millaisella huoltovälillä ja öljylaaduilla ensimmäiset 200tkm on menty. Vaikka nyt vaihtaakin öljyt ajallaan niin kakka voi olla tasapainohilujen kohdalla jo housuissa eikä se huolellinen huoltaminen enää mitään auta. Eli kyllä se kohkaaminen tavallaan on ihan aiheellista jos nykykunto tai auton tarkka huoltohistoria ei ole tiedossa.JouniCSE kirjoitti: Toi B206 oli vissiin vaan osassa alkupään NG900 malleja. Oliskohan ollu 94..95.
EPC tuntee NG:lle molemmat B204I ja B206I.
Ihan turhaa kohkaamista tosta ketjusta ja rattaista. Jos käyttää kunnon öljyjä ja vaihtaa ne ajalaan niin mitään ongelmia ei tule. Tossa pian 280tkm ajetussa tontussa ketju oli hieman venyny mutta rattaat liki uuden veroiset.
Re: Piristystä 9000 aero 2.0
Näinpä. 292tkm takana ja meni jakopään hilppeet huvin vuoksi vaihtoon. Aivan uudenveroisia olivat molempien ketjujen rattaat ym.JouniCSE kirjoitti:99% ketjun ongelmista johtuu puutteellisesta huollosta.scorpio_88 kirjoitti:Juu kyllä tuosta se epäonnenketju löytyy:) lukenut niin paljon juttuja tuosta ketjusta että koneen kannalta parempi ottaa se pois..
Heikki Manninen
Saab 9-3X 2.0T A -10
Saab 9-5 2.3t BioPower A Vector SportCombi -07 (ex)
Saab 9-5 Aero A Sedan -05 (ex)
Saab 9000 2.3T A50 -98 (ex)
Saab 9-3X 2.0T A -10
Saab 9-5 2.3t BioPower A Vector SportCombi -07 (ex)
Saab 9-5 Aero A Sedan -05 (ex)
Saab 9000 2.3T A50 -98 (ex)
Re: Piristystä 9000 aero 2.0
Käykös tuollaiseen italian 2.0 litraseen tuonti aeroon esim. Nordicilta tai Maptunilta matalapaineturbon virisarjat ???
Re: Piristystä 9000 aero 2.0
käyTomasso kirjoitti:Käykös tuollaiseen italian 2.0 litraseen tuonti aeroon esim. Nordicilta tai Maptunilta matalapaineturbon virisarjat ???

Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1500
- Liittynyt: Su Helmi 12, 2006 21:31
- Paikkakunta: Pietarsaari
Re: Piristystä 9000 aero 2.0
no nyt vihdoinkin päivitystä tähänkin juttuun
eli nyt on aerossa ecuproject stage 2 ja suora putki vain viimeisellä pöntöllä ja koneesta ketju pois ja koko kone käyty muutenkin läpi. tallissa on uus bensapumppu joka riittää 600hp asti ja bensapaineen säädinkin on. ja tulossa on garret gt28rs ja uus vaihdelaatikko on hakusessa kun uusvanha sylki kalut ulos
ja samalla hommaan uudet suuttimet ja teen uuden putken. uusi sachs kytkin odottaa myös kiinnitystä
kaikkien osien kiinnilaiton jälkeen vaan etsitään uus softa ja eiköhän taas airo potki bimmerit pois edestä niinku tähänkin asti =)



9-5 Farkku, Aero/Hirsch Replica.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1500
- Liittynyt: Su Helmi 12, 2006 21:31
- Paikkakunta: Pietarsaari
Re: Piristystä 9000 aero 2.0
jaa a, mikähän säädin se ois, ei lue mitään ja toiselta klubilaiselta ostin..
9-5 Farkku, Aero/Hirsch Replica.