Vetoja Stage-5...
Sinnikkyys palkitaan, tai sitten ei
Eli Vigge, sa sää kouluja käyneenä että kun otin 2min pätkän kännyn Counter: sta eli ajanotosta ja otin sen Premier: iin ja lähdön kun asetin prikulleen oikein niin 1.50 kohdalla on Counter: rin aika ja Premier: rin aika sadasosalleen sama
Eikös se Premier: in aika olis pitänny olla 1.26,40 jos homma menis munilleen ??
Mä en luovuta, en sitten millään

EDIT: otin kamerasta alkuper. videot ja tsekkasin uudestaan ja ajat samat.

Eli Vigge, sa sää kouluja käyneenä että kun otin 2min pätkän kännyn Counter: sta eli ajanotosta ja otin sen Premier: iin ja lähdön kun asetin prikulleen oikein niin 1.50 kohdalla on Counter: rin aika ja Premier: rin aika sadasosalleen sama

Eikös se Premier: in aika olis pitänny olla 1.26,40 jos homma menis munilleen ??
Mä en luovuta, en sitten millään

EDIT: otin kamerasta alkuper. videot ja tsekkasin uudestaan ja ajat samat.
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Siis enhän mä voi tietää että onko sulla homma persellään vai ei, kun en ole nauhoja nähnyt.
Jok tap asian voit tarkistaa helposti.
Plärää aikajanaa ja katso mitä tapahtuu esim 1.24 kohdalla, kun menet pari ruutua eteenpäin. Eli meneekö siis laskuri 2.01 vai 1.26.
Jos menee "sadasosat" 100 asti niin silloin se sun jana näyttää suoraan sekunteja.
Sinänsä olisi outoa että aikajana näyttäisi sadasosia koska ruutuja ei kuitenkaan ole kuin 25/s. Eli aina kun kuva muuttuu menee se jana minimissään 1/25 sek eteenpäin.
Mulla vain heräsi epäillys koska noiden molempien aikojen loppu on alle 25
Kerro miten kävi koska 6.24 on aika lähelle 7 s jos koodaus päin pyllyä

Jok tap asian voit tarkistaa helposti.
Plärää aikajanaa ja katso mitä tapahtuu esim 1.24 kohdalla, kun menet pari ruutua eteenpäin. Eli meneekö siis laskuri 2.01 vai 1.26.
Jos menee "sadasosat" 100 asti niin silloin se sun jana näyttää suoraan sekunteja.
Sinänsä olisi outoa että aikajana näyttäisi sadasosia koska ruutuja ei kuitenkaan ole kuin 25/s. Eli aina kun kuva muuttuu menee se jana minimissään 1/25 sek eteenpäin.
Mulla vain heräsi epäillys koska noiden molempien aikojen loppu on alle 25

Kerro miten kävi koska 6.24 on aika lähelle 7 s jos koodaus päin pyllyä

500whp.net member
500whp.net member
Re: Vetoja Stage-5...
Ootko vielä tutkinu mikä siinä kyrvähti?93t sport kirjoitti:Jeps, sehän se oli, eli se itse viritetty viriahin![]()
![]()
![]()
No, eiköhän siit kalun vielä saa...
Ja mistäs sitten uus ja minkälainen ahin?

Viimeksi muokannut NG900T, To Heinä 29, 2004 09:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
Kyllä se näkyy menee sadasosilla, eli ruutu vaihtuu -> sadasosa tulee aikaan lisää.
Tarkottaaks toi että homma ok
Vai 7sek
älä ees puhu tollassia 
EDIT: Ääh, no ei se ny ihan ookkaan niin, 5,00-5,03-5,04-5,06-5,08-5,09-5,12-5,16-5,17-5,19-5,20 ...
Ota tästäkii ny selvää
Pitäs olla kello mittarin vieressä että sais tarkan ajan, toisaalta aika vaikeeta tulkata kun puhutaan vaan kymmenyksistä
Tarkottaaks toi että homma ok

Vai 7sek

EDIT: Ääh, no ei se ny ihan ookkaan niin, 5,00-5,03-5,04-5,06-5,08-5,09-5,12-5,16-5,17-5,19-5,20 ...
Ota tästäkii ny selvää

Pitäs olla kello mittarin vieressä että sais tarkan ajan, toisaalta aika vaikeeta tulkata kun puhutaan vaan kymmenyksistä

Viimeksi muokannut Hallu, To Heinä 29, 2004 09:49. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Jotain män rikki sisältä, eli päittäisvälystä tuli hetkessä 5mm -> siivet paskana.NG900T kirjoitti:Ootko vielä tutkinu mikä siinä kyrvähti?93t sport kirjoitti:Jeps, sehän se oli, eli se itse viritetty viriahin![]()
![]()
![]()
No, eiköhän siit kalun vielä saa...
Ja mistäs sitten uus ja minkälainen ahin?![]()
En tiedä vielä uudesta, ehkä mitsu TD04HL18T #6 tai sitten korjautan ton, ja jos menee keväälle niin sitten rahaa säästämään ja Garrett GTBB30

Toi jälkimmäinen olis kova sana, tarviit kuitenki lisää viriä enskesänä..93t sport kirjoitti: Jotain män rikki sisältä, eli päittäisvälystä tuli hetkessä 5mm -> siivet paskana.
En tiedä vielä uudesta, ehkä mitsu TD04HL18T #6 tai sitten korjautan ton, ja jos menee keväälle niin sitten rahaa säästämään ja Garrett GTBB30

Kysele täältä piruuttas hintaa esim tolle GT30BB:lle. Sivujen fontti vaan ei oo ainakaan mulle luettavaa laatua.

Pulju on thaimaassa, vois olla verot vähän pienemmät kun usasta (?) Mulla on neuvottelut kesken mr vilaksen kanssa...

http://www.worldtech.co.th/turboball.html
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
kello ois aika hyvä veto.93t sport kirjoitti:
Ota tästäkii ny selvää![]()
Mutta jatkuuko toi sarja 5.20...esim 5.40 vai meneekö poikki 25 kohdalla? Tähän kyssääriin ei vielä ole vastaustu tullu tai sitten mä oon sokkee...
Jos jaksat niin mailaa mulla se video jos alla 10Mb, jos yli niin teen sulle ftp tunnarit. Tarve olisi siis sille raakavideolle.
500whp.net member
500whp.net member
Muuten hyvä mutta firman policy blokkaa kaikki media päätteet, kuten avi jne. Pistän sama maili. oruosaar@POISTAcc.hut.fi93t sport kirjoitti:Mailia tulossa duuniosoitteeseen...
500whp.net member
500whp.net member
Doddin nyt on myös mulla noi nauhat ja toi 0-100 aika on mielestäni oikein. Itse sain pyöriteltyä 6.22s. Tosin lähtö on hieman vaikea arvioda koska tietä ei näy, jolloin ei myöskään ole tarkkaa tietoa milloin auto lähtee liikkeelle.
80-120 aika on mielestäni mitattu väärin. Itse mittasin aika lähelle tasan 3.5s.
Tarvittaessa voin pistää framet esille.
Että näin.
Kova aika sataseen jok tap
80-120 aika on mielestäni mitattu väärin. Itse mittasin aika lähelle tasan 3.5s.
Tarvittaessa voin pistää framet esille.
Että näin.
Kova aika sataseen jok tap

500whp.net member
500whp.net member