Lisävalot - muuttuva lainsäädäntö
Re: Lisävalot - muuttuva lainsäädäntö
Vielä yks kysymys. Miksi tuplalyhyet muuten sillon aikanaan on kielletty? Kait sille joku perustelu aikanaan on esitetty. Muistaako kukaan?
Mönkijän korvike Saab 900i -86
Käyttis Saab 900 S -97
Käyttis Saab 900 S -97
Re: Lisävalot - muuttuva lainsäädäntö
Eiköhän halogeenilamppujen yleistyminen, paremmat sähkölaitteet ja sitä kautta parempi valoteho ole saanut aikaan sen, että yksilläkin pärjää.
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
Re: Lisävalot - muuttuva lainsäädäntö
Muistaakseni tuota perusteltiin sillä, että muualla Euroopassa ei myöskään saanut nähdä pimeällä eli haluttiin yhtenäistää lainsäädäntöä.Uitukki kirjoitti:Vielä yks kysymys. Miksi tuplalyhyet muuten sillon aikanaan on kielletty? Kait sille joku perustelu aikanaan on esitetty. Muistaako kukaan?
Re: Lisävalot - muuttuva lainsäädäntö
No niinpä tietenni. Miksen sitä ite hokannu 

Mönkijän korvike Saab 900i -86
Käyttis Saab 900 S -97
Käyttis Saab 900 S -97
-
- "Hirsch"
- Viestit: 993
- Liittynyt: Ti Kesä 24, 2003 08:10
- Paikkakunta: Turku
Re: Lisävalot - muuttuva lainsäädäntö
Hypoteettinen kysymys taas:
Jos Cs-keulaista tonnaria olisi tehty 70-luvulla eli olisi lupa käyttää lisä lähivaloja, niin mitkä laittaisitte
(uudet alkup. umpiot 530€/kpl...)
Jos Cs-keulaista tonnaria olisi tehty 70-luvulla eli olisi lupa käyttää lisä lähivaloja, niin mitkä laittaisitte

(uudet alkup. umpiot 530€/kpl...)
Sami R. #986
9000 CDE 2,3T -95, 9-5 TiD4 Vector -10, 900 Aero -86, 99t -78, 99t -79, 99t -80
Varium et mutabile semper femina
9000 CDE 2,3T -95, 9-5 TiD4 Vector -10, 900 Aero -86, 99t -78, 99t -79, 99t -80
Varium et mutabile semper femina