KL Racing Välijäähdyttimet?

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
jyyrä
"Hölösuu"
Viestit: 1105
Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 19:46
Paikkakunta: Uurainen

Re: KL Racing Välijäähdyttimet?

Viesti Kirjoittaja jyyrä »

Jzto kirjoitti:mistä meinasit ahtoputket/letkut?tilasin meinaan itsekkin välijäähyn tuolta kl-racingilta ja ajattelin kokeilla noilla maptunin letkuil..
Vakio letkuilla mennään, ainakin toistaiseksi.
Mercedes-Benz B Electric Drive 2015
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002
jyyrä
"Hölösuu"
Viestit: 1105
Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 19:46
Paikkakunta: Uurainen

Re: KL Racing Välijäähdyttimet?

Viesti Kirjoittaja jyyrä »

No niin eilen heitettiin kaverin kanssa ic paikalleen ja hyvin se sinne asettui, paitsi että öljynlauhduttimen kiinnikkeen ruuvin reikiä piti vähän suurentaa. Ic:llä ei ollut ehkä näin perstuntumalla vaikutusta ahtimen heräämiseen mutta muuten auto tuntuu vetävän paremmin ja jotenkin se tuntuu pirteämmältä. Mutta myös jotain negatiivistä ilmaantui tänään kun kävin ajamassa autolla niin se alkoi nostamaan ahtopaineet n.1,6-1,7bar ja auto alkoi nykimään ihan kiitettävästi (ilmeisesti fuelcut), en tiedä että onko jossain nyt jotain rikki vai voisko hukkaportti kartta olla nyt liian "kireä" tuolla ic:llä :roll: Harmi kun sid on juuri nyt Englannissa korjattavana niin ilmamassoista ym. ei ole mitään tietoa.
Mercedes-Benz B Electric Drive 2015
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002
jyyrä
"Hölösuu"
Viestit: 1105
Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 19:46
Paikkakunta: Uurainen

Re: KL Racing Välijäähdyttimet?

Viesti Kirjoittaja jyyrä »

No niin nyt on autolla ajeltu jonkin aikaa tuolla uudella ic:llä ja täytyy sanoa että toimii todella hyvin. Ahtimen heräämisessä oli pers dynolla ehkä vähän eroa, mutta vasta korkeimmilla paineilla. Eli ahdin herää nopeammin ~1-1,5bar välin, ja muutenkin auto tuntuu paljon pirteämmältä :D Ahtoilman lämmöt ei ole noussut vielä yli 32asteen vaikka ulkolämpötila kävikin n.25asteessa. Vanhalla ic:llä ahtoilman lämpö nousi 25asteen helteellä hetkessä n.45-50asteeseen kun ajoi vähän aikaa nilkka suorana. Harmi kun aika ei riittänyt ottamaan logia noista lämpötiloista tuolla vanhalla ic:llä.
Mercedes-Benz B Electric Drive 2015
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002
Vastaa Viestiin