0-100km/h vääntö
Re: 0-100km/h vääntö
Pitäisi siirtää.
Kilpa-ajo liikenteessä on älyttömän tyhmää, joten jos et saa leikkikaveria, niin se tarkoittaa että muut on viisaita. Taas yksi kilpa-ajaja kuoli kangasalalla.
Puhdas 0-100 kiihdytysarvo ei tee autosta nopeata, siihen on muut kriteerit. Minusta kaikki autot tuntuu hitailta, kun on ajanut isoa sporttipyörää.
Kilpa-ajo liikenteessä on älyttömän tyhmää, joten jos et saa leikkikaveria, niin se tarkoittaa että muut on viisaita. Taas yksi kilpa-ajaja kuoli kangasalalla.
Puhdas 0-100 kiihdytysarvo ei tee autosta nopeata, siihen on muut kriteerit. Minusta kaikki autot tuntuu hitailta, kun on ajanut isoa sporttipyörää.
Jäsen #4473, Tech 2
Saab 9-5 wagon 2.0t -07
Fiat 126 0.5 4v 2d -73, Ducati ST 2 -99.
Saab 9-5 wagon 2.0t -07
Fiat 126 0.5 4v 2d -73, Ducati ST 2 -99.
Re: 0-100km/h vääntö
Minusta kaikki isommat sporttipyörätkin tuntuvat hitailta, kun on kerran käynyt Linnanmäen Space Shotissa, vai mikä liekään suomenkieliseltä nimeltään.
Re: 0-100km/h vääntö
Ja mitenkäs tähän topicciin liittyy kilpa-ajo liikenteessä?Naxu kirjoitti:Pitäisi siirtää.
Kilpa-ajo liikenteessä on älyttömän tyhmää, joten jos et saa leikkikaveria, niin se tarkoittaa että muut on viisaita. Taas yksi kilpa-ajaja kuoli kangasalalla.
Puhdas 0-100 kiihdytysarvo ei tee autosta nopeata, siihen on muut kriteerit. Minusta kaikki autot tuntuu hitailta, kun on ajanut isoa sporttipyörää.
Volvo XC70 D5 -04
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Ex-Saabit: 4x 900, 6x 9000, 2x 9-5
#2470
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Ex-Saabit: 4x 900, 6x 9000, 2x 9-5
#2470
Re: 0-100km/h vääntö
Sitensaapasi kirjoitti: Tulipa muuten mieleeni, miksei silloin kun minä olen halunnut liikenteessä leikkimielisesti kisailla, ole puimurit, vagineet, yms tulleet viivalle? Ei siitä lähtien kun kasitoistaset tuli alle, ole tähän päivään asti ollut lähes missään "leikkikaveria". Melkein aina on pitänyt liikenteestä hakemalla hakea, ajella ristiin rastiin, josko joku uskaltaisi. En tiedä mikä mun autossa on vikana. Kesyn näköinen vanha tonnari, varsinkin nyt, aivan vakio kumeilla ja vanteilla. Ei yhtään kisaa!
Miksi juuri nyt kun sinä tai te haluatte, minun pitäisi lähteä viivalle? Mikäs kiire ja hätä nyt (taas) autostani on? Ja mistäs lähtien "nopeimpien, tehokkaimpien tai erikoisimpien vehkeiden omistajat " ovat lähteneet viivalle samantien? Nehän vaan nauraa kun joku tulee haastamaan . Joten...kuten tuolla aikaisemmin sanoin: "Kunhan minua teidän temppujenne jälkeen jaksaa joku päivä ensin kiinnostaa.." JA...jos ootte kiltisti . Eiku iha oikeesti.
Jäsen #4473, Tech 2
Saab 9-5 wagon 2.0t -07
Fiat 126 0.5 4v 2d -73, Ducati ST 2 -99.
Saab 9-5 wagon 2.0t -07
Fiat 126 0.5 4v 2d -73, Ducati ST 2 -99.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8089
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: 0-100km/h vääntö
Tuollahan sitä saisi esitellä kuinka se suomen nopein tonnari hyökkää?
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... &start=165
Sais ainakin virallisen varttimaili-ajan, jossa tommosen 0-100km/h tykin luulis olevan kova luu? Ja olis kisakumppaneita vähän kovempaankin menoon, joskin rinta rinnan ei pääse Corveteille näyttämään takavaloja, mutta kuitenkin.
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... &start=165
Sais ainakin virallisen varttimaili-ajan, jossa tommosen 0-100km/h tykin luulis olevan kova luu? Ja olis kisakumppaneita vähän kovempaankin menoon, joskin rinta rinnan ei pääse Corveteille näyttämään takavaloja, mutta kuitenkin.
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Re: 0-100km/h vääntö
Harmi kun osuu taas työvuorolle,olishan sitä tid tomaattia femma edes kerran kelloa(almanakkaa )vastaaan ajaa.
Re: 0-100km/h vääntö
.
Viimeksi muokannut saapasi, Ke Helmi 23, 2011 02:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: 0-100km/h vääntö
Jos yhtään ymmärrän mitä tarkoitat "sporttipyörällä" (n. 1hv/1kg) niin nimenomaan ne tuntuu ylivoimaisilta autoihin nähden, ja ovatkin sitä hyvin usein 0-200km/h. Sen jälkeen niistäkin hyvin moni alkaa olla vastaantulija. Oletus toki että ajetaan suoraa tietä (lentokenttä), eihän kukaan ainakaan saabilla voi ajaa 200+ mutkapätkillä (siis radalla). Noista tuloslistoistahan näkee aika hyvin miten noi "sporttipyörät" liikahtelee tuolla pitemmillä suorilla, enkä toki kiellä sitäkään etteikö joskus moinen olisi saattanut jäädä jalkoihin normaalissa ohitustilanteessakin . Itse myös sporttipyörällä hieman ajaneena en kuitenkaan lähtisi näitä tämänkummemmin vertailemaan, ovat niin eriasioita kuitenkin...halusin vain korjata yleisen virhekäsityksen siitä ettei kohtuullisella budjetilla rakennetulla vakioalakertaisella saabilla voisi pärjätä missään tilanteessa näille "sporttipyörille".Naxu kirjoitti:Minusta kaikki autot tuntuu hitailta, kun on ajanut isoa sporttipyörää.
*TAKAPIHAN STAGE 2,2*
STCF #24
SHCF #2
STCF #24
SHCF #2
Re: 0-100km/h vääntö
On olemassa myös nopeampia autoja kun OG.Naxu kirjoitti:Pitäisi siirtää.
Minusta kaikki autot tuntuu hitailta, kun on ajanut isoa sporttipyörää.
-
- "Aero"
- Viestit: 480
- Liittynyt: Ma Loka 29, 2007 19:46
- Paikkakunta: Vantaa
Re: 0-100km/h vääntö
Ei tarvita edes kovin kummoista autoa kun lähdetään +160km/h vauhdeista ylös. Esim. vakio R1 kaksi päällä ei jättänyt tuota omaa W8:a yhtään noissa vauhdeissa. Tilanne olisi varmasti ollut toinen jos olisi motoristi ollut yksin liikkeellä mutta kuitenkaan kovissa vauhdeissa erot eivät todellakaan ole niin suuria kuin voisi kuvitella.JouniCSE kirjoitti:On olemassa myös nopeampia autoja kun OG.Naxu kirjoitti:Pitäisi siirtää.
Minusta kaikki autot tuntuu hitailta, kun on ajanut isoa sporttipyörää.
Re: 0-100km/h vääntö
Ehkä se nopeuden tuntu tulee alussa kun nollasta sataan menee viisi sekuntia nopeammin
#3272
Re: 0-100km/h vääntö
OT: Yleensä ne suorilla pakenemaan päässeet pyörät tulevat melko vauhdilla takaperin vastaan mutkissa. Mutta niinhän se menee, erilaisia vehkeitä.Tarmo_L kirjoitti:Itse myös sporttipyörällä hieman ajaneena en kuitenkaan lähtisi näitä tämänkummemmin vertailemaan, ovat niin eriasioita kuitenkin...halusin vain korjata yleisen virhekäsityksen siitä ettei kohtuullisella budjetilla rakennetulla vakioalakertaisella saabilla voisi pärjätä missään tilanteessa näille "sporttipyörille".
#3892
9-3 SS Aero '04
"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster." - Jeremy Clarkson
9-3 SS Aero '04
"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster." - Jeremy Clarkson
Re: 0-100km/h vääntö
Itse tehokkaan kyykyn omistaneena sanon ,että 160km/h jälkeen R1 kuski vaihtaa kakkoselle ja w8 jää seisomaan... Kyykky kaxpäällä on vähän eri juttu.Siinä pitää sääliä kyytiläistä.Turha vääntää jollakin alle 500hv vehkeellä prätkän kanssa . Se on vaan pyörällä niin paljon turvattomamman tuntoista kuin autolla,että siitä sinkistä vaan löysäilee automaattisesti. Mutkathan pyörällä meneekin sitten paljon nätimmin kuin autolla. (Eikä vedetä mukaan tähän mitään siipiautoja).Onhan kyllä mairittelevaa katsell jotakin lentokenttä ajojen lopputuloksia kun siellä myöskin saappeja on. Aikalailla kuitenkin vakio kilokyykkyjen välitykset ja kuskin aerodynamiikka monesti loppuvat kesken näissä karkeloissa. Plus sitten on nämä hayabusat niin turha on autolla yrittää...
Re: 0-100km/h vääntö
Kyllä saa olla jo kovasti laiteltu Busakin, jos meinaa nopeimpia autoja pätkiä kenttäajoissa. Joensuussa Corvette meni maililla 338kmh ja Supra 325kmh. Lappeenrannassa oli vielä 100m pidempi matka, missä kovin pärrä meni 338kmh.kasoku kirjoitti:Plus sitten on nämä hayabusat niin turha on autolla yrittää...
Foxbody turbo
Re: 0-100km/h vääntö
Ei vedetä siipiautoja: http://www.youtube.com/watch?v=HBlXUjPrOJ4kasoku kirjoitti:Mutkathan pyörällä meneekin sitten paljon nätimmin kuin autolla. (Eikä vedetä mukaan tähän mitään siipiautoja).
9000CDE 2.3tA 1995(Stage diskopottu), exät 9000TA 1989, 9000TA 1987, 900iA 1987. Käyttiksenä Nissan Maxima 3.0 V6 A.
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366