9-5 sentronic B235R 19T biopower ohjelma
Re: 9-5 sentronic B235R 19T biopower ohjelma
Täyttä plaseboa ikävä kyllä. Tuon kyseisen viestin kirjoittanut britti ei tajua muutenkaan koko injection end anglesta mitään. Perinteinen alaväännön kasvaminen kun teki mitä tahansa muutoksia. 

YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Juu ja mun piti kirjottaa et CO on sen 20 leimalla.
Tehääs 19T galluppia.
Sentronic D vaihde: kuinka kovilla mAir toteutumilla olette saanu vaihtamaan nätisti vaihteita 100% kiihdytyksessä? Lähinnä 2-3-4 välit.
Mulla nyt pyynnit 1375mg ja 5000-6000rpm mAir pyörii 1300mg nurkilla ja D:llä lähes säännöllisesti hukkaa 3 -> 4 vaihdon. Vääntörajoja en ole pitänyt käytössä.
Torque mapit skaalattu tyyliin 1450mg/500nm (2.9 kerroin).
Entäs paljonko on ahtoja tuolla 6000rpm nurkilla. Mulla tuppaa tippumaan 1,2bar ( sama ku peruspaine. BoostCal 90 tuolla alueella.
Sentronic D vaihde: kuinka kovilla mAir toteutumilla olette saanu vaihtamaan nätisti vaihteita 100% kiihdytyksessä? Lähinnä 2-3-4 välit.
Mulla nyt pyynnit 1375mg ja 5000-6000rpm mAir pyörii 1300mg nurkilla ja D:llä lähes säännöllisesti hukkaa 3 -> 4 vaihdon. Vääntörajoja en ole pitänyt käytössä.
Torque mapit skaalattu tyyliin 1450mg/500nm (2.9 kerroin).
Entäs paljonko on ahtoja tuolla 6000rpm nurkilla. Mulla tuppaa tippumaan 1,2bar ( sama ku peruspaine. BoostCal 90 tuolla alueella.
Vaihteenvaihto automaatissa toimii huonosti jos torque limiterit on poistettu tai jos on käytetty 500Nm basefileä (en suosittele).
Ok, on tosiaan käytössä tuo 500nm hardcode pohja. Eli tuon 500nm muutokset on tehty vain ajatellen manuaalia?
Täytyykin kokeilla sitten uudestaan perinteisellä max.400Nm + fooled tyyliä
Täytyykin kokeilla sitten uudestaan perinteisellä max.400Nm + fooled tyyliä
Se 500Nm base on aika turha kaikinpuolin, TCS/ESP ja automaatti toimivat väärin ja saman tavoitteen saavuttamiseksi on paljon parempiakin keinoja.
No nyt on tehty 55P pohjalle. Tullu käytettyä tota 46S pohjaa kun oli ns "helppo". Mutta kannatti naputella, on jouhee ja vaihteet tuntus menevän päälle ihan mukavilla pyynneillä.
Joku erijännä juttu tossa 55P pohjassa vielä vastustaa.
ECMS 10 koko ajan.
Esim. keskikierroksilla pyyntiä 1450mg. mReg pyörii 1330-1390mg.
Osaaks joku suoraan veikata mitä vielä pitäisi muuttaa verrattuna 46S pohjaan, että mReg saataisiin pedal mapin tasalle?
Air/Torque mappeja oon vääntäny suuntaan jos toiseen, muuta ei suurta muutosta tuohon mRegiin. Ainoastaan MEng ja MLOW lukemat käyttäytyy erilailla.
Muuten on kyllä hyvä, jos 1300-1350 mair olis tarpeeks kuskille, eli aika lähellä 1.2barin peruspainetta pyöritään koko ajan. 46S pohjalla meno oli toista 1.4-1.5barilla.
Ja softan lähetän mieluusti luettavaksi.
Tolle 1450mg:lle toimivat Air/torque mapit voin kanssa ottaa vastaan
ECMS 10 koko ajan.
Esim. keskikierroksilla pyyntiä 1450mg. mReg pyörii 1330-1390mg.
Osaaks joku suoraan veikata mitä vielä pitäisi muuttaa verrattuna 46S pohjaan, että mReg saataisiin pedal mapin tasalle?
Air/Torque mappeja oon vääntäny suuntaan jos toiseen, muuta ei suurta muutosta tuohon mRegiin. Ainoastaan MEng ja MLOW lukemat käyttäytyy erilailla.
Muuten on kyllä hyvä, jos 1300-1350 mair olis tarpeeks kuskille, eli aika lähellä 1.2barin peruspainetta pyöritään koko ajan. 46S pohjalla meno oli toista 1.4-1.5barilla.
Ja softan lähetän mieluusti luettavaksi.
Tolle 1450mg:lle toimivat Air/torque mapit voin kanssa ottaa vastaan

Taas on tongittu ecu/trionic palstaa...
olisiko rajoittavat tekijät
- Aircompcal.presstab
- Aircompcal.p_presSP
46S ja 55P softissa erilaiset.. koppasin 46S:stä. Huomenna testaukseen.
Testattu ja ei jeesannu.
olisiko rajoittavat tekijät
- Aircompcal.presstab
- Aircompcal.p_presSP
46S ja 55P softissa erilaiset.. koppasin 46S:stä. Huomenna testaukseen.
Testattu ja ei jeesannu.