Tarra tuninkia...

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Money For Nothing
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Money For Nothing »

Myrkky kirjoitti: Vaikkakin nuo sopii parhaiten kadetteihin ja vectroihin, joissa ruoste kukkii jo näkyvästi..
Tullut nähtyä täälläkin...valkoinen vectra tuolla tekstillä, koko takaluukun alareuna keltainen!!!
Tämmösen klassikon joskus kuullut: Opel hyytynyt yöaikaan hiljaisen tien varteen. Oli ohikulkija Saabilla pysähtynyt auttamaan. opelin takalasissa teksti "saabismi on sairaus". Oli Saban kuljettajat todennut: "jos mä todellakin olen noin sairas, työnnä itte autos" ja jatkanut matkaa :lol:
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
AC
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja AC »

Money For Nothing kirjoitti: Tämmösen klassikon joskus kuullut: Opel hyytynyt yöaikaan hiljaisen tien varteen. Oli ohikulkija Saabilla pysähtynyt auttamaan. opelin takalasissa teksti "saabismi on sairaus". Oli Saban kuljettajat todennut: "jos mä todellakin olen noin sairas, työnnä itte autos" ja jatkanut matkaa :lol:
Kyseinen stoori on ainakin siinä GTI-lehdessä, missä esiteltiin tonnari.
BMW 320dA Coupe LCI
Money For Nothing
"Hölösuu"
Viesti:

AC kirjoitti: Kyseinen stoori on ainakin siinä GTI-lehdessä, missä esiteltiin tonnari.
Nonni, nytpä muistu mistä se on luettu :oops:
YuZzI
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja YuZzI »

Kuinka vanha GTi lehti kun itselleni kyseinen lehti on tullu nelisen vuotta 8O :D ... eikä niissä ole paljon saboja näkynyt :( ...
Money For Nothing
"Hölösuu"
Viesti:

Hmm....toi on varmaa jotai tokan vuosikerran lehtiä (ehkä 2000/2001).....aika alkupäästä...siinä oli toi sininen tonnari mitä on tos Saabclub.fi etusivun vasemmassa yläkulmassa.... siin oli esittelyt ja toi "stoori"... Samoin toi etusivun oikeassa yläkulmassa näkyvä ysikuuppa on esitelty git:ssä samoihin aikoihin (varmaa pari lehteä ollut välissä)....tosin tuon V6 tekniikan omaavan kuupan konehuoneeseen on tullut ilmeisesti "lieviä" päivityksiä sen artikkelin jälkeen!!!! :twisted:
Vastaa Viestiin