Maptun (poiminta postilistalta)

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Turbo Sensonic kirjoitti:
NG900T kirjoitti:Tuota, mistä nää prosenttiluvut on muuten peräisin??

Ainoa virallisempi lähde maptunen klubialennuksista mitä mä olen nähnyt on tuo tyrkön lähettämä sähköposti saabistilistalle jossa maptun lupaa jäsenille sen 10 pinnaa pois.
Maptunin Fredrik kertoi ne mulle ja ne on sitten menneet "viidakkorummun" välityksellä eteenpäin :wink:
Kyllä se Fredrik on tämän postannut ihan virallisesti myös STCS:n palstalle, en nyt tähän hätään muista mikä oli topicci. Jos jollekkin jäi vielä epäselväksi niin tämä -40% on voimassa vain silloin jos autossa nyt on jonkun toisen lafkan softa
#1730
500whp.net member
Max
"Saabisti"
Viestit: 346
Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 17:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Max »

Vigge kirjoitti: Jos jollekkin jäi vielä epäselväksi niin tämä -40% on voimassa vain silloin jos autossa nyt on jonkun toisen lafkan softa
Hmmm.. tulipahan vaan mieleen että kuis ne tarkastaa ton homman :roll: ,jos vaan sanoo että on mul vaik SP:n steg1. Mistä ne sen tietää onko sulla vai ei. Ja vielä jos ostaa viel sen uuden boksin sielt eikä lähetä vanhaa takas, ni eihän ne millään voi tietää onko sulla toisen firman softaa vai ei. Eihän voi, eihän... :lol:
#1747
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Max kirjoitti:Hmmm.. tulipahan vaan mieleen että kuis ne tarkastaa ton homman :roll: ,jos vaan sanoo että on mul vaik SP:n steg1. Mistä ne sen tietää onko sulla vai ei. Ja vielä jos ostaa viel sen uuden boksin sielt eikä lähetä vanhaa takas, ni eihän ne millään voi tietää onko sulla toisen firman softaa vai ei. Eihän voi, eihän... :lol:
No mä kun tilasin Maptunilta, niin koitin antaa itsestäni todella rehellisen kuvan. Kerroin Fredrikille kaikki autoni tiedot ja lähetin heille vielä SP:n mulle lähettämän laskun steg 3:sta, kun mulla sattui olemaan se PDF -muodossa, kiitos SP:n ex-työntekijän Pirjon. Sanoin Fredrikille, että annan nämä tiedot ihan siinä mielessä, ettei tulisi kuvaa, että mä yrittäisin kusettaa häntä.

Muuten, STCS:n foorumissa ei muistaakseni puhuttu mitään tuosta 40%:n alennuksesta. Fredrik totesi siellä mm. nimimerkki "Big Kahunalle", että heillä on tällä hetkellä meneillään kampanja, jonka aikana he myöntävät tuotteistaan todella hyvän alennuksen henkilölle, jolla jo on jonkun muun viritysfirman softa. Aika hyvä markkinointikeino, eikö totta :?: :wink:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Turbo Sensonic kirjoitti: Muuten, STCS:n foorumissa ei muistaakseni puhuttu mitään tuosta 40%:n alennuksesta. Fredrik totesi siellä mm. nimimerkki "Big Kahunalle", että heillä on tällä hetkellä meneillään kampanja, jonka aikana he myöntävät tuotteistaan todella hyvän alennuksen henkilölle, jolla jo on jonkun muun viritysfirman softa. Aika hyvä markkinointikeino, eikö totta :?: :wink:
Näinhän se oli, muistin väärin :oops:
Hej!

Vi ger riktigt bra rabatt om bilen redan är trimmad hos en annan firma.

MVH
Fredrik
Jok tap tuota 40 pinnaa on tarjottu aika monelle, eli eiköhän se ole yleinen käytäntö.

Kysymys kuuluu, kannattaako kusettaa? En nyt syyllistä ketään, mutta näin yleisesti käy usein niin että alet loppuu nopiasti kaikilta jos kusetus tulee julki. Meitä on monee junaan ja jotkut jäävät jopa junan alle, eli en yhtään ihmettele jos tämäkin "hyvä" diili loppuu.
#1730
500whp.net member
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Vigge kirjoitti:Kysymys kuuluu, kannattaako kusettaa? En nyt syyllistä ketään, mutta näin yleisesti käy usein niin että alet loppuu nopiasti kaikilta jos kusetus tulee julki. Meitä on monee junaan ja jotkut jäävät jopa junan alle, eli en yhtään ihmettele jos tämäkin "hyvä" diili loppuu.
No jos joku "kusipää" ajattelee vaan omaa etuansa, niin en yhtään ihmettele, vaikka yrittäisikin kusettaa :evil:
Luotetaan kuitenkin siihen, että me saabistit ollaan kaikki reilua sakkia ja rehellinen peli, eiks je :?: :wink:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Max
"Saabisti"
Viestit: 346
Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 17:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Max »

Turbo Sensonic kirjoitti: No jos joku "kusipää" ajattelee vaan omaa etuansa, niin en yhtään ihmettele, vaikka yrittäisikin kusettaa :evil:
Luotetaan kuitenkin siihen, että me saabistit ollaan kaikki reilua sakkia ja rehellinen peli, eiks je :?: :wink:
(nielaus)... E e enhän mä nyt tosissaan (toinen nielaus),mut ku pojat.....
Eiku tuli vaan tommonen mieleen niin päätimpä kysyä. Juu ja ei tässä nyt ole tarkoituskaan ketään alkaa kusettaa. Rehellisiähän tässä kaikki ollaan. Eikö ollakin, ollaanhan :wink:
#1747
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Viesti Kirjoittaja Hallu »

HYVÄ MAPTUN :D

Ei ole paskapuhetta se että homma pelaa ja palvelu on ensiluokkaista 8)
Fredrik vastasi ja asiallisesti, tässä tietoa alennuksesta:

Hi!

Yes it is true. :)
We give 40% discount on the software..

We would like to show our customer that our software are really good.

To make the Anti theift system work (VSS)
You must use a tech 2 instrumet, or supply your ECU serial number to the tuning company,
It is also possible to remove it complete.
If you would like ta get it back you need to do a immobilizer with the tech2.
And you must have a ECU that support it.

Good to hear that you think or have heard that we are Nr 1.
We are :)

I can edit the software upon your need, offcourse within hardware limits.

Our new stage 3 we change the actuator to a better one,
we use exchange actuators to keep the price down (800 SEK)
You wil get more stable boost and more boost on top RPM, this
gives you a very nice car and more power than if you would go for the original actuator.

The price is 11400 SEK,
It will include
MAPTUN Stage 3 software
3" JT exhaust system
Sport katalyst
upgrade actuator (exchange unit)

I hope you will find this interesting, I can promise you will get a really fast car.

Best Regards,
Fredrik
Maptun


Taitaa mun autoon tulla toi paketti...

Mikäs toi actuaattori olikaan, ei millään pää tahdo toimia, eilen meni viunaa hieman liikaa, tavastialla oltiin nääs "työhommissa" tsiigaamassa rutmibluesia....ei tässä iässä enää pitäs ryyppiä näkyy ollankaan :cry:
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

93t sport kirjoitti:



Taitaa mun autoon tulla toi paketti...

Mikäs toi actuaattori olikaan, ei millään pää tahdo toimia, :cry:
Tarkka suomennos taitaa olla toimilaite, tässä tapauksessa jousipalautteinen. Eli se värkki, joka avaa hukkaporttia. Autojen yhteydessä puhutaan myös kalvorasioista.
#1730
500whp.net member
Vastaa Viestiin