Käytiin "taas" dynossa

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
turbotalladega
"Tuplakaasari"
Viestit: 52
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 23:09

Viesti Kirjoittaja turbotalladega »

Kyllä tuossa td04hl 15t ahtimessa tuo painekellon jota myös aktuaattoriksi palstalla kutsutaan jousi on selvästi jäykempi. Kokemusta on siitä ja t25 puhaltimesta, ahdot ei huoju tippaakaan kun asensin mitsun ng900:n kylkeen.
-valomerkki-
"Hirsch"
Viestit: 849
Liittynyt: Ke Syys 24, 2003 10:23

Sama homma.

Viesti Kirjoittaja -valomerkki- »

Vaihdoin myös mitsun ahtimen tuossa vähän aikaa sitten..hyvä homma että tuo painekello pitää noinkin korkeita paineita, omassa vain 1,1-1,2 bar. Mitenkäs homma sujui tuohon Ng 900..oma peli on 9-5 joten siinä oli tuo GT17.
turbotalladega
"Tuplakaasari"
Viestit: 52
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 23:09

Viesti Kirjoittaja turbotalladega »

Ei siinä muuta kun että turbon imuputki ja toinen vesiputki ja pikkuhilpettä meni uusiksi, puolen päivän homma jos kaikki osat kädessä ja pulauskokemusta jossain määrin. Se imuputki on trionic 7 autoista jonka sahasin poikki alapäästä ei tarvitse kuin sen pään joka kiinnittyy turboon.
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

No niin nyt softa on lyöty lukkoon ja boksin pitäisi tulla vielä tällä viikolla.
Softan pohjana on normi stage III. Maksimivääntö nostettu 450Nm:iin
ja huipputehon pitäisi olla myös hieman suurempi, johtuen bensapaineiden korotuksesta 3.0 bar --> 3.5 bar.

Katotaas miten nyt onnaa...
#1730
500whp.net member
-valomerkki-
"Hirsch"
Viestit: 849
Liittynyt: Ke Syys 24, 2003 10:23

Kuulostaa hyvältä..

Viesti Kirjoittaja -valomerkki- »

Hmm kuulostaapa kerrassaan hyvältä..ei pitäis heti loppua vääntö ohituksessa..nuo lukemat ovat huimia 8O
Onnea vaan,toivottavasti vehkeet pelaa hyvin tällä kertaa. :wink:
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Pöh

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

Vigge kirjoitti: Maksimivääntö nostettu 450Nm:iin...
Piruuttaan nosti tonne että on enemmän kun mulla :twisted: tunnusta :!:
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Re: Pöh

Viesti Kirjoittaja Vigge »

potkuhousu kirjoitti:
Vigge kirjoitti: Maksimivääntö nostettu 450Nm:iin...
Piruuttaan nosti tonne että on enemmän kun mulla :twisted: tunnusta :!:
Mullahan on jo nyt enemmän väätöä kuin sulla :lol: , ei ymmärrä :?:
#1730
500whp.net member
Speedou
"Hölösuu"
Viestit: 1297
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 05:00
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speedou »

Jooh, tosta Aeron koneesta puuttuu noi harmillisen merkitsevät 3desiä.
STCF #3
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

hups

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

ai niin olikin, olimpas kömpelö katoin väärää dynokäyrää :oops:
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2171
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

Itelläkin olis tolla boxilla maksimi väännöt 440nm mut ny ne o pysähtyny tohon 400nm. :( Millekköhän sitä alkais.. Ei viittis alkaa ahdinta vaihtaan.. tai cooleria.. :roll: Etuputken vaihdan se on varma.Aattelin että lopetan nämä virihommat ton downpipen jälkeen mut senku näkis. :wink:
SlantSix
"Kaasari"
Viestit: 7
Liittynyt: Ke Loka 08, 2003 18:10
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja SlantSix »

Onkos toi Saabin mitsu tdo4 hl15t sama ahdin kuin Volvon T5, hl15G7 missä on by-bass ja hukkaportti kiinteenä ahtimessa?
Jamppa
"Hölösuu"
Viestit: 2010
Liittynyt: Ke Kesä 25, 2003 10:46

Viesti Kirjoittaja Jamppa »

Tonniseen oli kiva laittaa tuo 9-5?? aeron mitsu kiinni. Kun ne hitto on eriäpäin, eli tonnisen pakopuoli on repsikan puolella, ja 9-5 se on kuskin puolella.
Ei muuta kun pyörittelemään pesiä sopiville kohdille niin kyllähän se sinne istui. Otin pois vaan semmoiset kohdistustapit että sain pyörimään haluttuun kohtaan.
Putket menivät sitten ihan uusiksi,ainakin osittain. Öljyn sisään meno on teflon putkea, metallipunospäällystteellä(mallia hiflex) Sitten on hiflexiltä ostettu banjoliitiimiä, vanhoista putkista banjot sahattu irti, ja uudet hitsattu kiinni. Imuputken kiinnityksen pyöräytin sorvissa 9000 paremmin sopivaksi yms. mutta nyt on td04 ollut jo vajaa puolivuotta kiinni :)
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Vastaa Viestiin