Kiksejä...

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Speedou
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speedou »

Rommitommi kirjoitti:9-3:lla en oo vielä koskaan jäänyt Golffille, onneksi :)
Länärillä TÄYSIN vakion näköinen Golf jätätti mut, kun olin 9-5 Aero automaatilla liikkeellä. Tais olla GTi kovasti tuunattuna, sitä ei vaan ulospäin nähnyt. Siinä autossa oli 2 henkilöä ja Sabassa 3.
330Ci antoi kyllä kylmää kyytiä mulle, mut se nyt oli tiedossakin, mut oli vaan pakko kokeilla :D
Jep, se on ihan mukavan ripeä kulkine.
Kerran myös piti provosoida M5 kuskia aika kauan, että se lähti kiihdyttää, mutta sit kun se lähti niin sinnehän se nopeesti hävis horisonttii :lol:
Jooh, mullakin tais olla huiput 9-3:sta kehissä ja se vaan loittoni (rajoitin oli siitä poistettu) :)
Mitkä Volvot teistä on ohi pyyhkiny?
No ehkä tämä surullisen kuuluisa LAR-5 on pari kertaa näytellyt takavaloja. Se on S60 T5 automaatti ja viritetty. Sitten S60 2.4T automaatti ei meinannu millään jäädä kummallakaan saballa ja se on täysin vakio 200 heppanen peli!!! 0-100 mitattu sillekin prkele 7.4s! Mut jooh ja kylhän T4:nenkin kerran näytteli takavaloja. Taisi kyllä olla tuunattu, ainakin ulkokuoren perusteella.
STCF #3
Jussi
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Jussi »

Mitkä Volvot teistä on ohi pyyhkiny?
Aika monta Volvoa on mennyt ohi: PV, Amazon, 142, 240, 343 ja niin edelleen aina S80:een asti :D

Kerran hävisin lähdössä GT mersulle (Gammal Taxi) Otaniemen risteyksessä kehäykkösellä. Hiukan pelkäsin kuinka siitä toipuisin, mutta kaikesta huolimatta yhden lapsenkin olen pystynyt saamaan alulle sen jälkeen... koville se otti poijjaat (se karvas tappio liikennevaloissa siis, ei lapsen teko) :D

Vaimo taas kunnostautui oikein kunnolla tuossa "v***u mun Saabia et millään klonkswagenilla ohita"-lajissa... ikävä kyllä ohi pyrkinyt klonkswagen kuului liikkuvan poliisin tampereen yksikölle ja tuloksena oli erittäin mojova sakkolappu ja lapsille syy kysyä: "Isi, mikset sää koskaan saa sakkoja vaan äiti vaan?" Oli muuten s**tanan kallis kauppareissu. :?

Kaiken näköistä autonkorviketta menee ohitse ja kaikennäköisten ohi tulee itse mentyä... se ei v**tuta jos joku menee ohitse, mutta kaikenmaailman kusipäät jotka provosoituvat siitä että menen heidän ohitseen v**tuttavat rankasti. Helpoiten tuntuvat provosoituvan juuri kaupparatsut liisatuissa tdi-farmareissaan ja teinit sekä ikiteinit kaikenmaailman tuning-himmeleissään.
Rommitommi
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Rommitommi »

Jussi kirjoitti:Mitkä Volvot teistä on ohi pyyhkiny?

Aika monta Volvoa on mennyt ohi: PV, Amazon, 142, 240, 343 ja niin edelleen aina S80:een asti :D

Vaimo taas kunnostautui oikein kunnolla tuossa "v***u mun Saabia et millään klonkswagenilla ohita"-lajissa
Joo en minä nyt ihan tuota tarkoittanut, etteikö minua ohitella saisi.
Normaalisti ajelen ihan rauhassa ja päästän ohi kiireisimmät, mutta joskus se talla vaan painuu pohjaan :oops: lähinnä yöllä :D
Tomppa & Saabit myyty :( & Volvo V70 2.5T
Rommitommi
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Rommitommi »

Speedou kirjoitti:
Länärillä TÄYSIN vakion näköinen Golf jätätti mut, kun olin 9-5 Aero automaatilla liikkeellä. Tais olla GTi kovasti tuunattuna, sitä ei vaan ulospäin nähnyt. Siinä autossa oli 2 henkilöä ja Sabassa 3.
Hui, onneks mulle ei oo käyny noin, vaikka kyllähän ne volkkaritki ihan nopeita on, ainakin viritettynä :)

Speedou kirjoitti: No ehkä tämä surullisen kuuluisa LAR-5 on pari kertaa näytellyt takavaloja. Se on S60 T5 automaatti ja viritetty. Sitten S60 2.4T automaatti ei meinannu millään jäädä kummallakaan saballa ja se on täysin vakio 200 heppanen peli!!! 0-100 mitattu sillekin prkele 7.4s! Mut jooh ja kylhän T4:nenkin kerran näytteli takavaloja. Taisi kyllä olla tuunattu, ainakin ulkokuoren perusteella.
Itsekkin ajelin V70 2.4T automaatilla ja yllättävän hyvin se tuntui kulkevan, ainakin paljon paremmin kuin mun vakio Saab vaikka 0-100kmh arvo oli ilmoitettu lähes samaksi.
T4 vastaan edes uskalla kokeilla :lol:

Tätä autoa taidat tarkottaa
http://www.skenaracing.com/lasi_s60.html

Ajelee kaveri aika vihaisesti tolla autolla, jotenkin tuntuu, että sil on aina talla pohjassa :)
Tomppa & Saabit myyty :( & Volvo V70 2.5T
saabracing
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja saabracing »

Kuva

Hyvin on ainakin ahtoja :P
potkuhousu
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

taitaa ne koppsallakin olla ahdot aika mallillaan avatar kuvan mukaan :D

Kuva
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Make
"Viggen"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Make »

9-5T kirjoitti:Olen seurannut että VAG diesel kuskit on varmaankin joutuneet kurssille jossa opetetaan luulemaan että he voittavat kaikki liikennevaloissa, mitä enemmän punaista TDI kirjaimissa sitä suuremmat luulot.
Tuo pätee täällä Oulussa erittäin hyvin. Selkänoja vaaka-asennossa, "tiimari aurinkolasit" päässä ja pölykapselit alla.. Ei v*ttu!
Eihän niissä autoissa mitään vikaa, mutta kuskit vähän pilaa sen kulkuneuvon maineen.
Sama tilanne on bmw kuskeja kohtaan. Muutama vuosi sitten ei ollut mitään heitä eikä heidän autoja vastaan. Nyt melkein yrjöän kun vastaan tulee baijeri.. Ja mistäkö se johtuu, no niistä kuskeista ja niiden asenteesta. Kaikkiista hauskimpia ovat ne 80-luvun 300-sarjalaiset jollain 1.8 kaasari koneella. Autossa on kyllä 10" putkenpää ja käheät äänet mutta siihenpä se sitten jää.. :lol:

Ja oli pakko hommata jopa tällainen tarra...

Kuva

KuvaKuvaKuva
Saab 900T Airflow
Lexus GS 300
koppsa
"Aero"

Viesti Kirjoittaja koppsa »

potkuhousu kirjoitti:taitaa ne koppsallakin olla ahdot aika mallillaan avatar kuvan mukaan :D
Juu, Kyllä tuolla kerkiää, tosin uuden hyrrän myötä paineita enään n. 1,7 :D Miinus puolena mainittakoon että auto seisoo jälleen pukeilla ilman vaihdeaskia :cry: No, eihän se ollut vasta kuin neljäs aski kahden vuoden sisään 8O Jospa se viides kerta toden sanois :D
R51 -10, Movano -11, Transit -12, Jumper -08
Hallu
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Hallu »

koppsa kirjoitti: Juu, Kyllä tuolla kerkiää, tosin uuden hyrrän myötä paineita enään n. 1,7 :D Miinus puolena mainittakoon että auto seisoo jälleen pukeilla ilman vaihdeaskia :cry: No, eihän se ollut vasta kuin neljäs aski kahden vuoden sisään 8O Jospa se viides kerta toden sanois :D
Mutta pääasia on että on kivaa ja mukavaa ja että kumi savuaa :wink:
"Aski kk: ssa pitää perässäroikkujat loitolla" :D
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
se93tbo
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja se93tbo »

No eihän tässä sitten mitään hätää tomaatillakaan ole :lol:
Kun vertailee noita juttuja omiin "videopätkiin" :wink:
9-3.1972
Speedou
"Hölösuu"
Viesti:

Rommitommi kirjoitti:Tätä autoa taidat tarkottaa
http://www.skenaracing.com/lasi_s60.html

Ajelee kaveri aika vihaisesti tolla autolla, jotenkin tuntuu, että sil on aina talla pohjassa :)
Jep, juuri tuo. Pitäisi päästä nyt ottamaan uusiksi, kun löytyy viriä konepellin alta, mutta, mutta kortti takas eka ;)
STCF #3
saabisti900
"Turbo"

Viesti Kirjoittaja saabisti900 »

Mutta kannattaa kuitenkin vähän vähentää sitä kisailua, varsinkin kun on ollut jo kertaalleen kuitenkin kortti kuivumassa. Itselläkin sama ongelma, ja sitten kun kortin saan, niin en kyllä meinaa vähän aikaa kisailla, vaikka kuinka mieli tekisi.
Eikös sulla speedou ollut niitä sakkoja ihan tarpeeksi :D
Saab 900 2.0t vm.96
Speedou
"Hölösuu"
Viesti:

Oohan se tässä vuoden sisällä tainnu useamman kerran karata (kortti siis ja vielä kun on välivaihe menossa), mutta 0 kertaa kisailun yhteydessä. :oops:
STCF #3
Turbo900
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja Turbo900 »

Tuntuupi,että hienommat kiksit siitä kortin menettämisestä saa kuin esim.T4:n kepittämisestä :wink:
Nimim.Kokemusta ei ole.
SabaT16
"Ruisku"

Viesti Kirjoittaja SabaT16 »

Turbo900 kirjoitti:Tuntuupi,että hienommat kiksit siitä kortin menettämisestä saa kuin esim.T4:n kepittämisestä :wink:
Nimim.Kokemusta ei ole.
Kyllä. Näin näyttää poijilla olevan :wink:
9-5 Aero -04
9-3 NG
900T16 -85

http://www.vndyno.com
Vastaa Viestiin