Mitkä Volvot teistä on ohi pyyhkiny?
Aika monta Volvoa on mennyt ohi: PV, Amazon, 142, 240, 343 ja niin edelleen aina S80:een asti
Kerran hävisin lähdössä GT mersulle (Gammal Taxi) Otaniemen risteyksessä kehäykkösellä. Hiukan pelkäsin kuinka siitä toipuisin, mutta kaikesta huolimatta yhden lapsenkin olen pystynyt saamaan alulle sen jälkeen... koville se otti poijjaat (se karvas tappio liikennevaloissa siis, ei lapsen teko)
Vaimo taas kunnostautui oikein kunnolla tuossa "v***u mun Saabia et millään klonkswagenilla ohita"-lajissa... ikävä kyllä ohi pyrkinyt klonkswagen kuului liikkuvan poliisin tampereen yksikölle ja tuloksena oli erittäin mojova sakkolappu ja lapsille syy kysyä: "Isi, mikset sää koskaan saa sakkoja vaan äiti vaan?" Oli muuten s**tanan kallis kauppareissu.
Kaiken näköistä autonkorviketta menee ohitse ja kaikennäköisten ohi tulee itse mentyä... se ei v**tuta jos joku menee ohitse, mutta kaikenmaailman kusipäät jotka provosoituvat siitä että menen heidän ohitseen v**tuttavat rankasti. Helpoiten tuntuvat provosoituvan juuri kaupparatsut liisatuissa tdi-farmareissaan ja teinit sekä ikiteinit kaikenmaailman tuning-himmeleissään.