Mitsu 18T tietoa?

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
vulvas40t4
"Kaasari"
Viestit: 16
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2006 09:25
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja vulvas40t4 »

Oottako muuten vaihtannu jäykempää kelloa taikka jousta tohon 18Then?
Mulla ei saannu paineita pysyyn stabiilina yli 1.1bar ahdoilla eli aina kierroksilla tippu tohon=vastapaine raotti ilmeisesti porttia vaikka kiri tangon loppuun asti.

Tilasin sit 0.7bar jousen ton 0.3bar vakion tilalle ja pitäs laittaa paikalle ens viikolla ku tulee. Että saa paineet pysyyn ylempänä. ;)
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2171
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

18T ahtimen acusta en tiedä mut 15T:ssä mulla oli orkkisacu paikallaan ja stage4 softa. Piti paineet juuri siellä missä pitikin ja ahdot ei heilunu yhtään. Max 1.4bar ja siitä laski 1.2bariin heilumatta ja pysy siinä. Ja penkissäkin löyty "tehoja" 281hp/472nm. Eli hyvin toimi kaikin puolin.
vulvas40t4
"Kaasari"
Viestit: 16
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2006 09:25
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja vulvas40t4 »

Mullakin menee siis noin eli piikkinä 1.5bar ja sit vakaantuu 1.1bar.
Pitäs saada pysyyn ylempänä. Tuotto pitäs riittää että rajottimellakin ois vielä 1.4bar. :)
Stressfläkt
"Viggen"
Viestit: 675
Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 23:29
Paikkakunta: Kronoby
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Stressfläkt »

Ei oo tietoa mistä tuo actuaattori on, gik turbon kasaama värkki.
Semmosta ongelma kai noissa on ollu että ahot karannu johtuen liian pienestä hukkaportin kanavasta.
Sen 1.3bar pukkas rajottimelle asti vakiosoftalla muistaakseni.
Mutta kun ei ole map sensoria niin paineiden ohjaus ei perustu tietyn paineen saavuttamiseen.
Noh tuon takia kai kone on palasina nyt :lol:
T25 garretissa on tuon actuaattorin kans tullu tapeltua, jousia vaihettu jne.
9000cc Aero / 9-5 2.0t linear sport wagon sentronic
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
-valomerkki-
"Hirsch"
Viestit: 849
Liittynyt: Ke Syys 24, 2003 10:23

Viesti Kirjoittaja -valomerkki- »

Turbohuolto Riikosella T18 hinta oli yli 1300 euroa. Kysyin sähköpostilla hintaa.
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2171
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

Hyi helevetti ! 8O :lol:
Frostgrey
"Hölösuu"
Viestit: 3712
Liittynyt: Ma Touko 26, 2003 22:05
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frostgrey »

Voin käydä vielä kysymässä Proturbolta tarjouksen, kun on muutenkin sinne vähän asiaa :wink:
Saab 9-3 TTID Vector 2008
-valomerkki-
"Hirsch"
Viestit: 849
Liittynyt: Ke Syys 24, 2003 10:23

Viesti Kirjoittaja -valomerkki- »

Proturbo ei myy T18. Ainakaan mulle ei myynyt :lol:
Frostgrey
"Hölösuu"
Viestit: 3712
Liittynyt: Ma Touko 26, 2003 22:05
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frostgrey »

No ihme :twisted:

Täytyy kummiskin kysellä kun käyn neuvottelemassa uudesta cuulerista
Saab 9-3 TTID Vector 2008
-valomerkki-
"Hirsch"
Viestit: 849
Liittynyt: Ke Syys 24, 2003 10:23

Viesti Kirjoittaja -valomerkki- »

Ilmoa jos niitä sen kautta saa.
kari
"Turbo"
Viestit: 280
Liittynyt: Ma Heinä 07, 2003 20:54
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja kari »

Elikkäs passaako tuo 7# pakopesällä suoraan 9000 2.3t:n (vm.-95) pakosarjaan? Vaiko 6#? :roll:
9-3 2.8 xwd -09
9-3 Cab -04
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

#6 passaa tuonikäiseen. Sen sijaan #7 sopii og-satkun ja vanhemman tonnarin pakosarjaan, eli sellaisiin joissa on ollu Garrett T3 tai Mitsu TE05-12B ahdin vakiona, ei Garrett T25/Mitsu TD04HL-15T.

Vanhemman tonnarin pakosarjan vaihtamalla menisi siis #7.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
G-mies
"Ukkomies"
Viestit: 4471
Liittynyt: Pe Maalis 05, 2004 17:11
Paikkakunta: Ruotsalo

Viesti Kirjoittaja G-mies »

Olen antanut itseni ymmärtää, että tuo #7 ei käy, mutta #6 käy. #7 vaatii T3 pakosarjan ja välilaipan ja kaiken lisäksi DP menee uusiksi. TD04-18T #6 pitäisi sopia suoraan. Ahtimen toiminnasta onkin sitten jos vaikka jonkinlaista tietoa aikaisemmissa keskusteluissa.

Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
-valomerkki-
"Hirsch"
Viestit: 849
Liittynyt: Ke Syys 24, 2003 10:23

Viesti Kirjoittaja -valomerkki- »

Onko tietoa mikä on T18 ahtimen "varaosanumero" joka käy esim.9-5:seen? Kun noita TD04-18T malleja on muutamia erilaisia.
antonmies
"Kaasari"
Viestit: 36
Liittynyt: Ti Tammi 10, 2006 22:12
Paikkakunta: Akaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja antonmies »

Nii, multa saa suoralla #7 pesällä olevan 49189-01370 TD04HL-18 850e/kpl, kimppana halvempi. Samoin irtonaisena volvon suoralla lähdöllä olevat 6# ja 7# pesät, ovh 300e, mutta neuvoteltavissa jonkun verran. Kimppa onnistuu näissäkin!
Vastaa Viestiin